Julegaveønsker

Hei

Da jeg fikk spørsmål for flere uker siden om hva jeg ønsker meg til jul så kom jeg ikke på så veldig mange ting. Men nå som det snart er jul kommer jeg på fler og flere ting. Det er jo steder man kan bestille på nett som har rask levering og det er jo superdupert. Disse ønskene satte jeg på lista mi i dag. Legger ut et innlegg om dette fordi jeg har fått så mange spørsmål om hva jeg ønsker meg. Legger også ut informasjon om hvor jeg fant produktene på nettet, fordi mange alltid spør om det også <3 Fint med tips og ønsker i fra dere om hva dere ønsker at jeg kan blogge om. 

1. Toalettmappe fra “Makestyle.no”  2. Canon Eos 600D 3.snowboardbrille 4. Sengesett fra “H&M Home” 5. Galakse cover fra “innkjopet.no”  6. Pug Plugs fra “Accessorize” 7. Color Cam Selection Linse cover fra “Lux-case.no” 8. Rosa hårføner fra “Makestyle.no” 9. Rosa lue fra “Superdry” 10. Toalettmappe i gull fra “WOW” 11. Genser i fra “Superdry” 12. Kabuki fra “Makestyle.no” 13. Sett med sminkekoster fra “Makestyle.no” 14. Tøfler fra” H&M” 15. Luer i fra “WOW”

Ser du noe du ønsker deg?

Klem Jennie

49 kommentarer

Siste innlegg