HEKTISK HELG

Hei hei

Jeg som trodde jeg skulle få blogget mer i helgen, men det fikk jeg altså  ikke tid til.

På lørdag måtte jeg ut og handle bursdagsgave og etter det fikk jeg besøk i fra en klassevenninne og to venninner jeg ble kjent med på leirskolen i høst. Vi spilte venninnespillet i sammen og hadde det veldig moro. Etter det kom Embla til meg og vi ordnet oss til å dra i Pretty Little Liars bursdag, hvor vi også skulle overnatte. Det var en kjempekul bursdag 😀 Ble hentet i dag klokken 11.30 og a måtte jeg hjemom for å skifte til håndballkamp som vi skulle spille i Vestby. Etter håndballkampen var det hjem og dusje og ordne meg for juleverksted fra klokken 17.00 til 20.00 og nå har jeg nettopp kommet hjem etter et superdupert juleverksted med jentene mine i fra skigruppa. Vi har spist julegrøt, lagd julepynt og baka sirupssnipper. Nå sitter jeg her i godstolen i stua og forstår igjen ikke hvordan helgen gikk så fort. Jeg har faktisk ikke hatt tid til å gå ut og glede meg over snøen som kom i natt, snøen som jeg har ventet så lenge på. 

To lys ble tent i adventstaken og nå er vi altså allerede halvveis i denne skjønne adventstid. Irriterer meg over utrolig dårlige bilder på bloggen i dag, men slik er det når man bare tar med seg telefonen, tror jeg må begynne å ta med kamera. 

Har du bakt noe i helgen?

Klem Jennie

44 kommentarer
    1. Jeg har bakt cerinakaker i dag😍 jeg er
      En veldig stor fan av deg😘 hadde blitt kjempe
      Glad om du svarte meg😌😌😌😃😃😀😀😊😊😚

    2. Har faktisk bakt utrolig mye! <3 pepperkaker, skjokolade boller, eggeplommekaker, marengs, krumkaker og brune pinner 😉 <3 kjempe godt!<3 snøen har kommet til lille kjære Horten også<3;) hørtes ut som du har kost deg masse<3 kos deg videre<3 klem fra Marie:*

    3. Hei Jennie! (eller Jennie Sofie) jeg synes at du er døds kul! Hvor fikk du den kule stilen din fra? <3

    4. Kjempe fin blogg. Les madelen02.blogg.no.du er ein kjempe bra skuespiller<3 du er så pen. Ønsket eg kunne vært så pen. Takk for du godta forespørsel min<3 Love you Jennie Sofie

    5. Heii Jennie Sofie❤️håper du svarer på denne kommentaren hadde betydd mye pluss at jeg lurer på noe❤️Hvor hen i Oslo var det du kjøpte bubble tea?(hvor ligger butikken/restauranten)jeg å familien min skal til Oslo fordi jeg skal spille innebandykamp så da hadde jeg veldig lyst til å dra innom bubble tea siden du har vært der❤️Hva slags smak valgte du?var det godt? ❤️ Kan du plizz svare på spørsmålet på brukeren min på instagram Dreambig_ellioteers fordi det er rart men jeg finner aldri igjen kommentaren min her❤️Klem fra din største fan ~Helene~❤️Du kan også svare meg på den andre instagrambrukern min : lundenjenta❤️Men den er privat da❤️

    6. Nei 😁 Men jeg har vært i Svergie i dyrepark og på julemarked. Der bada jeg i sjøen!! Det var iskaldt. Du er så pen og jeg er kjempestor fan! 😘 Kan du vær så snill følge meg på instagram jeg heter agnesnordvik jeg vet egentlig ikke om det er så lurt og skrive navnet sitt her, men jeg vil det så kjempe kjempe mye!! 😘😘 Uansett I LOVE YOU!!

    7. Ja meg og mamma bakte puffa ris med sjokolade (husker ikke hva det heter) og kokkos makroner…. men helgen før bakte meg og Merethe (stemoren min) pepoerkaker:-) hva er din favoritt julekake Jennie???

    8. Ojj! Du har det veldig ofte travelt..😶 eg lurer på om det er gøyt å spille i jenter?❤️
      Ps.har ikke bakt i helgen men gjort på masse💖🙈
      Klem😘

    9. Jeg har bakt pepperkaker formet som jenniefashoin skrift♡
      Høres ut som om du har hatt ei fin helg! Ps.Lurer på om du kanskje kunne ta dette spørsmålet med i neste spørsmåls runde:) Jeg lurer på om hvor mange ganger cm bruker du/dere spille inn det samme refreng på ♡JENTER♡
      Klem♡

    10. Ja jeg baste cupcakes og fikk insperasjon av deg✨💕 Elsker vide one dine når du baker👌

    11. Jeg har bakt pepperkake med lillebroren min denne helgen 🙂
      Var på overnattnings-bursdagen til vennina mi på hytta hennes. UTROLIG GØY!!
      Bruker du noe sminke til hverdags?
      <3Jenifer

    12. Kjære Jennie❤️elsker deg og bloggen din❤️Jeg elsker at du er deg selv og ikke opptatt av bare ok være perfekt hele tiden❤️Du er ei super nydelig og vakker jente❤️Du har den beste bloggen jeg vet om,leser den masse når jeg har tid❤️Kunne ønske jeg kjente deg ❤️For du virker så snill og grei❤️De som er venner med deg er veldig heldige ❤️Tusen tusen milioner takk for at du følger meg på instagram❤️Jeg er sååå takknemlig for det ❤️Hver gang du liker et hiked jeg har lagt ut blir jeg så glad❤️Du er så morsom,snill,grei og mye mye mer..❤️Stor klem❤️

    13. Hei, jeg lurte bare på om det var du, den ekte jennie-Sofie, eller en som later som den er deg?
      For noen ringte meg idag og sa at det var jennie-Sofie og så spurte hun om jeg ble glad når
      Hun ringte, jeg lurte bare på om det var deg❤️Håper du svarer💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg