VIDEOOOOO :D

Hei

Nettopp kommet inn døra etter håndballtrening. I dag kunne jeg faktisk velge mellom 2 videoer jeg kunne legge ut på bloggen. Det ble altså en liten videosnutt i fra moteshowet etterfulgt av bilder. Det er utrolig mange som har etterspurt kokkevideoen til Lea og meg og den kommer altså i morgen 😀 

Mange har også spurt om jeg kan legge ut hva jeg får i julekalenderen fra Vita. Tenkte at jeg kan gjøre det noen ganger i løpet av kalendertiden. Første innlegg med bilder eller film kommer på fredag eller lørdag. 

Ønsker deg en finfin kveld

 

 

Så du noe du likte?

Klem Jennie

 

53 kommentarer
    1. Elsket den lua du gikk med først,den var kjempe kul.Jeg og bestevenninnene mine skal snart til Oslo,og jeg skal sørge får at vi drar innom WOW,har du noen klær du kan tipse om ??
      Har utrolig lyst til den ene “kosedressen” den som var i grå.Håper du får en fin fin kveld du også!

    2. Hei❤️ vil ikke mase men kan du følge meg på insta!? Jeg er hun jenta med hestehale som står nermest vinduet på videoen ❤️❤️ Plz følg meg! Heter @fanny_bestfriend❤️

    3. Du var kjempe flink og du så utrolig søt ut i de klærne. Du var også veldig kul. Hår lyst på den luen du gikk med. Digger deg<3

    4. EEEEELSKER ANTREKKET MED DEN GULE LUA😍😘hvor mye koster jakken og buksen? og den lilla rutete jakken med “joggestoff” på armene?❤️✌️💋du var den flinkeste modellen!

    5. Det er så utrolig kult! Kunne gjerne tenkt meg å møte deg, du virker så snill. Hadde vært kult om du hadde svart meg. Skulle ønske jeg bodde i Oslo. Klem fra meg 🙂

    6. Jeg elsket kosedressen, alt var egentlig superbra❤️👌👍
      Jeg bare lurte på om når du skulle få en ny heeder

    7. Hvorfor valgte de ikke helt random jenter som m hadde lyst til å være modell? Hvordan fikk dy vite om det?
      Takknemlig for svar <3 <3 <3
      <3Jeni

    8. Elsk, elsk, elsk! Dritgod!😘 kan du legge ut ønskelisten til til jul på bloggen?👌 hadde vært bra med litt inspirasjon til hva jeg selv skal skrive.👏 bloggen din er bare helt fantastisk!💖 eg berre elsk den!✨❗️

    9. Hei! Ville bare si at den rutete skjorten med sweatermer (som Emilie spurte om) kom i butikk i går! Den koster 249,- Det meste av det andre kommer i januar 🙂

    10. Skikkelig wannabe du. Motegangen til alle var forferdelig, spesielt din. Ta selvmord eller noe stygg tryne. Lol <3 snakket med mange om dette, de er enige.

    11. Jeg elsket den kosedressen din❤️Kan du si i fra når de får den inn?💜Ef veldig fan av deg💙💙

    12. Linja: kjempe lurt av deg å skrive en slik kommentar. Selv om du ikke heter Linja får jeg som eier bloggen IP adressen til alle som kommenterer på bloggen min. IP adresse forteller hvor den som eier den dataen/ipaden/ telefonen du bruker bor. Å oppfordre noen til å ta selvmord er alvorlig og du skal ikke se bort i fra at dette kan gi deg problemer. Mine foreldre leser jo min blogg og ser alvorlig på din kommentar. Og husk du er ikke anonym. PS, personlig driter jeg i din tragiske kommentar

    13. Har lik kalender som deg( sminkekalenderen):D Elsker bloggen din:) Du er pen, søt, virker utrolig snill og hyggelig, kul, morsom og veldig flink skuespiller, elsker JENTER!! ❤️
      Klem i fra en stor fan, Tuva<3
      Ha det fint resten av dagen, søta💕

    14. Så fint 🙂
      Du var nesten den eneste som ikke gikk med en gang da dere kom up på scenen! 😀
      Du var kjempeflink Jennie, skulle ønske jeg kunne være å se på mote showet 🙁
      Jeg elsker bloggen din! 🙂

    15. Jeg elsket alle de kule klærne dere gikk med!
      ♥♥♥♥♥♥♥♥ Jeg bare digger deg Jennie! Du var kjempe flink ♥

    16. Kjempeflink(du)! De jentene: Thale, Helene, Sofie, Caroline, Victoria, Mille og Agathe går på skolen min. D e er litt overlegne og går bare med merkeklær og Thale er veldig frekk…..

    17. du er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fin i love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg