Julekalender

Hei

I dag er det første dagen i desember og jeg gleder meg veldig til adventstiden. Det er så koselig med julelys, julepynt, kalendere og julekalender på TV. jeg kommer garantert til å se litt på julekelanderen på TV med lillebror, det gir sååååå julesteming. I går kveld kom Embla til meg og overnattet og vi hadde en super bestevennkveld. 

Jeg har fått spørsmål om hvordan julekalender jeg skal ha og tenkte derfor å legge ut det nå. 

Denne kalenderen fikk jeg av bestemor og bestefar i Østerrike. Det er en sjokoladekalender. Jeg har ikke åpnet den ennå fordi jeg alltid åpner sjokoladekalender på kvelden 😀


Denne kalenderen fikk jeg av mamma og pappa. Den er fra Vita og skal inneholde sminke. JA, sminke! Og man trenger ikke være sminkefreak for det.

Nå er det 1 time til Embla blir hentet og jeg skal dra med familien for å besøke familie i Bærum. Gleder meg veldig til å dra til Bærums verk, det gir alltid super julestemning. Lillebror har tent den utrolig fine adventstaken han har laget i barnehagen, superfin start på dagen. 


Hvordan kalender har du?

Klem Jennie

98 kommentarer

Siste innlegg