Superfredag

Hei

#reklame #reklamelinker

Fredagen i går begynte jo så bra og jeg hadde egentlig tenkt til å blogge et kult innlegg i går. Men så døde jo marsvinet mitt Elvis i går kveld og jeg orket ikke blogge noe særlig. Det kule innlegget kommer altså i dag i stedet. 

Fredager er vel egentlig alltid supert, men at håndballtrening som jeg syns er kjempegøy også er på fredager gjør den jo enda bedre. Mange av dere har også fått med dere at fredager som oftest er Tacofredag hos oss, og det er jo også tipp topp tommel opp. I går ble dagen helt Superduper hos Superdry i Ski. Ski storsenter er jo senteret jeg pleier å være på og mange av grunnene er at de har utrolig mange kule butikker som ikke alle andre sentere har. Vi har egentlig et annet senter som ligger litt nærmere oss som heter Vinterbro, men jeg syns at Ski er mye bedre. Tenk at jeg skulle få den jakka som jeg skrev om forrige dagen, det kan jeg jo ikke takke nei til. Syns den er så kul 😀 Jeg skrev jo et innlegg for et par dager siden om vinterjakker og mine meninger, du kan lese blogginnlegget her SUPERDYR ELLER SUPERDRY. Skikkelig fin julegave å få av snilleste Superdrymannen Axel og hans butikk i Ski. Da jeg kom dit viste det seg at han ville gi meg enda flere klær og det er faktisk helt sant at jeg nesten holdt på å svime av fordi jeg ble så glad og overrasket. Butikken er som en stor godteributikk for meg, masse fine fargerike klær. 

BILDE FRA INSTAGRAM

Bildene under tok jeg i kveld, hater å ta bilder med blitz, men ville ikke vente til i morgen med å ta bilder ute i dagslys. 

JEG SOM ELSKER NEON OG ROSA, SÅ DISSE PLAGGENE ER EN DRØM

GENSEREN SÅ JEG MED EN GANG JEG KOM INN, DEN ER MIN FAVORITT

UTROLIG DEILIG KOSEDRESS, DEN FANTES I EN LEKKER LYS RUSTRØD FARGE OGSÅ

GNALL GULT OG KNALL ROSA I SAMMEN, ELSK <3


Hva syns du om klærene? 

Hadde du hørt om Superdry før dette innlegget?

 Klem Jennie

48 kommentarer
    1. sykt kule klær Jennie<3 Var innom superdry i sandvika i dag sykt mye fint der. så har mye kær der jeg ønsker meg til jul! Klem Cajsa<3

    2. Alle klærne var kjempe fine. Du har så bra kles smak. Elsker bloggen din. Du er så pen og søt. Du virker veldig hyggelig på videoene dine. Skulle ænske jeg hadde møt deg. I love you.

    3. Synd det med marsvinet. Kan du lage julegave -video??? Ser på det hele tiden på youtube. Syntes det er morsomt å se på!

    4. Kan du skype med meg? heter Ida Elise<3 Du virker som en sykt snill person, kunne så gjerne ønske vi kunne treffes en gang;-)
      men elsker bloggen din!
      sykt fine klær<3
      var faktisk innom superdry i sandvika, de har sykt mange fine klær der<3

    5. Klærne er kjempefine! 💕 Hørt om Superdry ja, virker som en veldig kul butikk💕💓

    6. Det var kjepefineklær! Hvor er butikken finner den ikke på Ski Storsenter? Hvorfor fikk du det? PS: Elsker bloggen din!!!

    7. Tror du vi kan møtes en gang? Møtte deg på wow når du var i byen en gang, men jeg har lyst til å snakke med deg. Forresten fikk du de klærne gratis? Isåfall hvorfor??

    8. Kan du pliiiiiiiiis legge ut bilder fra moteshowet kan liksom ikke dra fra Trondheim bare for og se et moteshow😊 pliiiiis les bloggen min hustoft.blogg.no kan du gi meg tips for og få en fin og bra blogg! Klærne var syyyyykt kul likte spesielt joggedressen! Du er heldi dom er så pen og som får gå et moteshow hilsen stoooooooooooooooor fan😍😻💗😊👍👏👌✌️😜

    9. Du er så heldig! 🙂 Får alle de klærne gratis lissom! De var jo sikkert ganske dyre og! 🙂 Misunner deg <3

    10. Søskenbarnet mitt sier at det dere spiller inn nå på jenter kommer ikke før om en måned.Og at det som går på jenter nå har vert spilt inn for lenge siden.Er alt det her sant?PS:stor fan av deg

    11. Nei jeg hadde aldri hørt om superdry før, men det gjør jeg nå! Men vi har ikke den butikken der jeg bor 🙁 Men jeg skal se om jeg kan finne den! Jeg vet den er der eg sted! 😀 Ha en fin dag!

    12. Hvor Mye kosta kose dressen og den super kule hette jakka og T-shorta? ❤️ Kjempe kule klær! Hadde ikke hørt om Superdry før det andre innlegget, men vet hor jeg skal gå å kjøpe,klær neste gang😂👍

    13. Sykt kult tøy!! Du er veldig heldig!!
      Nei, jeg hadde ikke hørt om det før dette innlegget!
      PS: Eeeeeelsker bloggen din, leser den hver dag!!:)

    14. Hei! Lurer på hvilken størrelse du har i jakken? Skal kanskje kjøpe meg en sånn, også har jeg ikke mulighet til og prøve den noen plass.

    15. Kan du legge ut alt du har fått i julekalenderen (sminkekalenderen) på julaften eller romjulen en gamg? Håper det;)

    16. Syyyykt kule klær jennie😍😘❤️👌 elsker bloggen din👍 synn det med Elvis🐹 håper du har det bra😊😘🐹 jeg skulle ønske jeg noen gang kunne bli som deg!!😍 du er ett stort forbilde for meg håper jeg noen gang kan bli som deg😘 du rocker alt du har på deg og du passer i alt!!😍 du har hjulpet meg mye ingen av vennene mine brydde seg så mye om meg😔 jeg er alltid den som blir stengt ute. Det følest ut som om jeg er usynlig. Derfor vil jeg bli som deg!!😘 du er ett sååååå stooort forbilde for såååå mange jenter, i vertfall meg. Håper jeg får seff deg en gang eller snakke med deg men jeg bor jo så langt unna😔 klem en stygg jente😘

    17. Du er bare helt utrolig!! Perfekt! Men uansett, vet du hva den jakka med neonrosa inni heter? Liksom navnet på jakka? Den er så utrolig fin!!

    18. jeg hadde to jentemarsvin, da vi hentet dem på dyrebutikken var de gravide, det viste ikke vi, så to månder senere var det to små baby marsvin i buret og to dager senere døde begge babyene. og så en uke senere var det to nye babyer i buret og de var friske men de var veldig små. og vi syns det var så spessielt at vi hadde fått marsvinunger at vi bare måtte beholde de. men det marsvinet som hadde mistet ungene sine prøvde og drepe det andre marsvinets unger, så vi leverte de to største marsvinene tilbake til dyrebutikken så nå har vi bare de to småe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg