JENTER

Hei

I dag tok vi den andre vaksina av livmorssprøyta. Den gjorde faktisk mindre vondt. Ellers, en helt vanlig skole dag. I dag skulle jeg også på sesongavsluttning med JENTER. Først så måtte jeg jo ta buss og båt. Tok også trikk alene for aller første gang. hehe:) På trikkestasjonen fulgte en fra jobben til pappa meg til der avsluttningen var. Føst da alle hadde kommet begynte vi å spise. Litt etterpå så vi på bakomfilm fra 1 og 2 sesong.(BLOOPERS) Lea Mathilde og  Laila fikk helt latterkrampe:) Det var også veldig koselig å møte alle vennene sine igjen. Både JENTER og GUTTER. 


Etter jeg har blogga ferdig skal jeg gjøre bittelitt lekser.

Vi blogges<3

Hva har du gort i dag???

Klem Jennie

30 kommentarer
    1. Har vært på skolen og øvd til som kommer neste uke 🙂
      Da ser jeg frem til sesong 3 av JENTER, også.
      Når skal du legge ut header bilder? Skal kanskje prøve lage 😛
      <3Jeni

    2. Jenniesofie du er snill💖,søt💕,pen❤️,en god skuespiller 💜osv. Håper du har hatt en kjempe fin dag💕💖

    3. Hei hei, du er så heldig som spiler i jenter og jeg elsker bloggen din hvis det ikke var får deg hadde jeg sittet og stedet meg hele kvelden jeg vet ikke Åsen livet mitt hadde vært uten deg jeg har lært masse av deg osv tusen takk får at du blogger klem anna men bare lurer når kommer den videoen med superkokkene ut??? Tusen takk får at du har svart på 1 kommentar før på instagram love you

    4. Jeg så det, Raz hadde lagt ut video! Jeg lo meg hjel når jeg så videon 😀 !!! .Og da du danset eller hva du drev med, jeg fikk kula !! 😀 ååå! Jeg ler fortsatt når jeg tenker på det

    5. Hei Jennie! Jeg går i 6.klasse og på mandag skal vi ta vaksine mot kusma,røde hunder og meslinger! Jeg gruer meg veldig!! 😁😳 Er det noe å grue seg til? 😚😗😍😘 Håper du har hatt en fantastisk dag!! 😘 Klem fra din største fan!! 😊

    6. Hei:-) ville bare si at du og hele Jenter gjengen er super gode skuespillere!!! Du er så syykt talentfull❤

    7. Heeeei…… Når den tid kommer da.
      Jeg lurerbpå om du kan lage en video av alle julegavene du får.
      Bare hvis du vil délvnog orker.
      Eller så holder det med bilder.

    8. Hei 🙂 Vet at du ikke har lov å fortelle noe om JENTER, men et du om det blir nettintervju i denne sesongen ?

    9. Hei jennie du er så fin <3 du er en superflink skuespiller<3 jeg elsker "jenter"<3
      jeg tok også 2. dose av sprøyten den dagen du la ut dette innlegget <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg