SUPERDYR ELLER SUPERDRY?

Hei

I dag har jeg vært på håndballtrening og ellers bare gjort lekser. I dag var det plutselig ikke så kaldt igjen, men jeg ønsker meg jo snø og da må det jo være kaldt. Jeg har fått spørsmål om hva jeg syns om Parajumpers og Canada Goose jakker noe jeg ikke svarte på i spørsmålsrunden på bloggen min, men velger å svare litt på nå. Jeg syns jakkene er fine, ingen tvil om det, men jeg ville ikke hatt en slik jakke. Både fordi jeg syns de er latterlig dyre og også fordi jeg i det siste har lest mye om dyremishandling fordi folk ønsker ekte pels. Men jeg har ikke ønsket å uttale meg fordi jeg ikke ønsker å starte noen krig på min blogg. Jeg respekterer dine valg om du ønsker deg en Parajumper eller Ganada Goose, men respekter også mitt – jeg er i mot dyremishandlig.

Jeg har falt totalt for denne jakken og den er ikke superdyr men fra SUPERDRY, den er satt på ønskelisten min. 

Den har fuskepels og holder deg god og varm i vinter uten å grave alt for dypt i lommeboka til mamma og pappa og pelsen er altså ikke ekte. Leste også en artikkel om man egentlig ser så stor forskjell på ekte pels og fuskepels. Artikkelen kan du lese ved å trykke HER. 

 

Juliabladet sier også NEI til ekte pels. Dette leste jeg på julia.no 

SE SÅ SØT

Håper dette innlegget slipper å lage en stor diskusjon.

Hva syns du om Superdry jakken?

Klem Jennie

 #superdry #parajumper #canadagoose

59 kommentarer
    1. Jenniesofie kan du plis like eller kommentere et av bildene mine jeg ser opp til deg du er en perfekt jente😍😍😍😍💖💖💖💕💕💕💕💕

    2. Den var veldig fin❤️ du er flink til å velge ut klær👍😊 men jeg bare lurer på hva slags kalender du skal ha i år, og hva som står på din ønskeliste for jul & bursdag. 🎁😋😉
      Hvis du skal ha tema bursdag hvilket tema skulle du hatt da.😆🌟🙈 Og hvordan liker du å feire bursdagene dine ? 😊😊☺️
      Stor klem fra meg, og håper virkelig på at det ikke var for mange spørsmål 💜😝🌈

    3. Ikke for å rakke ned på deg eller noe sånt.. jeg bare spør. Fikk ikke du nå netopp ny vinterjakke fra wow? Hva trenger du med en til?..

    4. marte: Den fra superdry er jo en helt annen type jakke. Den er mye mer sporty og noe som passer seg mye bedre når det kommer snø. Føler meg superfin i den fra Wow, men ikke noe jeg ville aka med, stått på ski i osv. Håper du er fornøyd med svaret. klem

    5. Jennie hvis du sover med dun dyne så kan du like godt bruke en jakke med ekte pels på.. Fordi dun kommer jo fra gås og stakker gåsene som mister alle fjerene sine. Men hvordan er det og være skuespiller?

    6. Hei, elsker bloggen din <3
      Gikk i klassen til en av skuespillerne i jenter før (Thea)
      Kan du spørre om hun husker meg, hvis du noen gang får tid? 🙂
      Hilsen meg ! ^-^

    7. Jeg har jakka fra superdry og jeg er veldig fornøyd med den! Den er varm, sporty super fin og perfekt størrelse og utseende. Den er verdt alle de 1900 kr du betaler for den! Du kan kjøpe den eks i superdry sin butikk på ski storsenter 🙂

    8. Hei, Jennie!
      Først og fremst vil jeg bare si at jeg ELSKER bloggen din!
      Så lurte jeg på hvordan kalender du skal ha, og om du kanskje kunne hatt ett innlegg hverdag om hva du fikk i kalenderen (hvis det er pakkekalender eller sånn da:)
      Og jeg lurte på om du gjør noe med huden din, siden du ikke har NOEN kviser eller urenheter!!♥ Håper på svar. Klem♥

    9. Hva gjør du med huden for og ikke få kviser og urenhetter!?♥♥jeg har massse kviser å jeg sliter, har du noen tipss!??????????? Hilsen ayah♥♥ vakkre jennie!

    10. Hei Jennie! Dette er et veldig viktig spørsmål som jeg setter pris på svar på!
      Spmrsmålet går som følger; lar du fremmede folk følge deg på Instagram og følger du folk du ikkd kjenner..?
      Blir super duper glad hvis du svarer!
      -Karen

    11. Jeg syntes jakken var kjempe fin ❤️
      Jeg er også i mot dyremishandling !!!
      Hvor mye kostet den jakka ??

    12. Hei Jennie! Jeg vil bare si at jeg digger bloggen din❤️ Den er utrolig bra. Men jeg bare lurte på,hvordan lager man egentlig en blogg? Håper på svar💗 Klem en stor fan av jenter!😊

    13. Hei Jennie Sofie jeg lurte på om du kunne ha et innleg som viser hvordan det første innlegget ditt på bloggen så ut.
      Har gått å tenkt på det en stund nå men jeg bestemte meg for å spøre
      Klem Helene

    14. hei stor fan!
      Jeg bare lurte på, den jakken er helt utrolg fiiin! Du sa jo at den var billig men den koster jo nesten 2000 kr!! Er ikke det dyrt for deres familie? plis svar. P.S elsker bloggen

    15. Hei den jakka er fint spesielt på deg fordi du er pen, skule ønske at vi kunne møte en gang håper det❤️

    16. Ikke for å være slem eller noe men selv om du kjøper fake pels betyr det på en måte at du støtter pels, pels skal sitte på dyr! det er der det ser best ut

    17. Kan du kommentere på bloggen min ??
      Den heter : heddaomsland.blogg.no
      Jeg skjønner godt hvis du ikke har tid , men det hadde betydd veldig mye for meg ❤️
      Klem Hedda ❤️❤️
      PS: jeg er en stor fan av deg du er så utrolig pen og jeg er sikker på at du er kul !!!
      Det hadde vært super kult og møte deg ❤️

    18. Superdry er en kjempe bra butikk jeg har kjøpt en genser (som jeg har på meg nå) og en lue og et sjerf. Det var en butikk i England.

    19. Hei jenniesofie syntes Superdry jakken var super fin, men parajumper jakken til barn er ikke ektepels. Men voksen jakken har ektepels

    20. Takk! Nå kjenner jeg at jeg ble glad. Endelig en blogger som bryr seg nok om dyra nok til å gi avkall på en “kul” jakke! Og skjønner at den er latterlig dyr ja… <3

    21. fin, har så lyst til å møte deg søta!! du er et så stort og bra forbilde for mange spesielt meg !!:)

    22. Hei <3 Den jakka er super fin, smalt i smak på meg!! <3 Jeg bare lurte på om du kunne legge ut link på bloggen til superdry jakka? <3 Finner den ikke, har veldig lyst på den <3 Håper du kan svare.. <3

    23. hei jennie!
      jeg elsker jakken, og jeg er også veldig imot dyremishandling. du omtaler jakke veldig bra, og jeg får ganske lyst til å kjøpe jakken selv. kan du legge ut en link så jeg kan se prisen? har søkt masse, men finner ikke nettsiden. plis<3
      ps det var meg du skypet med den gangen hvis du husker det 😉
      puss puss

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg