En WOW dag

Hei

I dag etter skolen har jeg hatt med meg Embla til Wow sitt hovedkontor. Der har vi fått plukket ut og prøvd noen antrekk som skal være en del av Moteshowet på Oslo City 2 desember. Den mandagen åpner som kanskje noen av dere har fått med dere nettopp WOW sin nye Flagship store på Oslo City. To andre venninner av meg skal også få gå moteshow i sammen med meg og noen andre søte jenter jeg ikke kjenner. Butikken skal ha mange Supertilbud, så jeg anbefaler virkelig å ta turen dit den dagen om dere ønsker dere klær i fra butikken. Det går jo ann å tipse foreldrene sine også om at det er veldig gode tilbud der den dagen, for flere av dere har kanskje ting i fra WOW på ønskelisten denne julen. Jeg vet ikke helt programmet for dagen ennå, men anbefaler dere å følge med på informasjon i fra @wowandme på instagram. 

Butikken er nesten klar for åpning nå. Disse bildene har jeg hentet fra WOW sin instagrambruker

 

VI MÅ ABSOLUTT FÅ TIL EN OVERNATTING SNART OG KOSE OSS I KOSEDRESSENE I SAMMEN 😀


Veldig koselig å få dele slike øyeblikk med gode venner. En del av moteshowet er forresten sniktitt på neste kolleksjon som kommer etter jul og jeg bare eeeeeeeelsker antrekket jeg skal ha på meg da. Nesten litt trist å ta det av seg for det antrekket var sååååååå MEG. Jeg har jo bursdag i januar så vet i såfall hva jeg skal sette på ønskelista mi til 13 års dagen min. 

Nå må jeg gjøre lekser, føler at jeg drukner i dem for tiden. 

 

Kommer du til Oslo City 2 desember?

Klem Jennie

#mote #wow #fashion #trend

52 kommentarer
    1. Kan ikke😭😱😭😱😭😭
      Bor i Bergen skulle gjort alt for å komme😭
      Jeg døøøør av kjedsomhet😫
      Kan du skype meg?😩😫😩😫😩
      Mariiisundal heter jeg på skype😱
      Noe av det jeg vil minst! Er at du føler dette
      som masing😊😨
      Klem @marielliotlunden ❤️❤️❤️

    2. Hei vet du hvordan man får hjerter eller rundinger med tekst i, i et bilde? Sånn hvis du har bilde av en kake, også er det et lite hjerte med tekst i hvor det står ingredienser? Vet du hvordan man får det til ?

    3. Skulle virkelig ønske jeg kunne, men jeg bor i herøy (et sted nær Ålesund) Hehe så det blir litt vanskelig dessverre:(

    4. Hvordan fant du ut at det var audition på jenter? Vet du om noen sider med forskjellige auditioner?❤️💕🙊

    5. Hei hei, jeg håper jeg kommer får da kan jeg se deg på ekte har ALTID vært en super stor drøm…..jeg føler med på bloggen din ver dag!!!! Og du har svart ,eg noen ganger det er jeg super glad får og på instagram D heter jeg anna_snuppa bare hvis du lurer du er best jennie Sofie<3 men bare lurer på noe når tror du den videoen kommer ut om super kokker bare lurer mener ikke og masse klem....:))

    6. Kan desverre ikke komme ;( Bor 3 timer unna Oslo..,.skulle gjerne sett deg!Synes du er kjempe pen,men jeg lurer på noe:
      Jeg har tenkt meg en tur til Oslo snart,har de fortsatt tilbudene (hvor lenge)??
      Jeg har vært på audition til jenter (for lenge siden),men jeg komme ikke med,så jeg lurer på om du har noen tips til auditioner??Og hvordan oppførte du deg (hva gjorde du)??

    7. Du svarte😱❤️💕 du er best!💕 like noen av mine bilder på insta?❤️🙊💕Heter Henriettepus01 ❤️Har ikke privatbruker👌💕

    8. Jeg kan ikke komme 🙁 jeg bor på sør-landet hadde gjort så mye for å komme og elsker wow klær men en wow butikk nærmest meg er ca. En time’s kjøring 🙁 jeg bor i Egersund og jeg lurer på noe, hvis jeg har en drøm om å bli skuespiller som f.e.k.s i jenter bør jeg bo nærme Oslo ? Sånn som deg ?

    9. Kunne virkelig ønske jeg kunne men jeg bor liksom veldig langt unna😩😭 du er sykt heldig som får gå modell i lag med vennene dine for wow i Oslo!😍😱😚 jeg har bare gått modell her jeg bor men jeg håper jeg får blitt noe mer for d er det jeg vil gjøre i livet mitt😍😍😍😁😁😁

    10. Har så fryktelig lyst til det,men det er skoledag så jeg får ikke lov.😭dere er så heldige som for lov er sjalu😡💚

    11. Hei! Er det super tilbud i alle wow butikker denne dagen elle bare i Oslo? Bor ganske langt unna, så tror ikke jeg har mulighet til å komme, selvom jeg har SÅÅÅÅ lyst!:(

    12. Hvordan ble du modell? Og hvordan ble du “kjent” med wow, du har jo sakt at du har vært på møte med dem.

    13. Jeg er dilla på cheerleading og fikk veeeeldig lyst på den t-skjorten!! Kommer den ut i alle butikker? Og når kommer den ut? MÅÅÅ HA DEN❤️ -klem

    14. Hvorfor vil du ikke svare på fan mailen jeg sendte deg for LENGE siden 😢😢😢 Men du vil vel ikke,det skjønner jeg godt du har vel mye og gjøre 😔😔 håper helst på svar på mailen og kommentaren 💕 Klem Hedda 😘✌️

    15. Jeg må bare komme på moteshowet!!<3 Den kosedressen du har, har jeg, bare i marine blå:) Eeeeelsker bloggen din Jennie;)
      Klem Tuva

    16. ?Det er den fineste t-skjorten jeg har sett (den det står Cheerleader på) 😍 kommer den ut i alle butikker, eller bare den?😙 og kommer den ut 2.desember?

    17. Hei kan du pliiisssss følge meg på instagram❓❓ værså snill❤️❤️❤️ Jeg heter sjokoladepuusen❤️❤️❤️ Og kan du lese bloggen min minmira😍❤️❤️

    18. Åja😉 takk for svar❤️❤️ du er kjempe kul og høres ut som en veldig snill person 💗

    19. Jeg har lyst til å bli model for enten Cubus, h&m eller wow men hvordan kan man bli det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg