SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE NOVEMBER

Hei

Det første jeg la merke til da jeg gikk igjennom spørsmålene som kom inn var at jeg har svart på maaaaaange av disse spørsmålene før. Om jeg ikke svarer på ditt spørsmål kan det nettopp være fordi jeg har svart på det før. Jeg har en kategori som heter SPØRSMÅLSRUNDE (trykk på linken for å komme dit)på bloggen og en som heter VIDEO(trykk på linken for å komme dit), der er det mye som kan gi dere svar. Under Kategorien SPØRSMÅL ligger det et innlegg som heter HOPPENDE GLAD, der er det masse informasjon. Akkurat det innlegget er jo fra 7 mai, så noe har kanskje endret seg, men masse informasjon om kjæledyr, hobbyer, favorittbutikker osv kan du lese om i det innlegget. Vil du lese innlegget HOPPENDE GLAD så trykker du HER. Det er også videoer hvor jeg svarer på spørsmål. Du finner videoene HER og HER.

Så……jeg har bestemt meg for å svare på maks 100 spørsmåll denne gangen også, så da begynner jeg. 

1. TJENER DU PENGER PÅ BLOGGEN?

Svar: Nei, jeg tjener ikke penger på bloggen. Man må ligge på over 20 plass gjennomsnittlig en hel mnd for å tjene penger på bloggen, der har ikke jeg vært ennå. Jeg har heller ikke sponsorer eller avtaler med noen så jeg mottar ikke gaver. 

2. HVOR SPILLER DU PÅ HÅNDBALLBANEN?

Svar: Jeg spiller mest Beck

3. FÅR DU PENGER FOR Å JOBBE I NRK?

Svar: Man jobber ikke gratis i NRK. 

4. NÅR KOMMER DU PÅ JENTER IGJEN?

Svar: Jeg får dessverre ikke lov til å uttale meg om hva som skjer i jenter. Men jeg altså med i sesong 2 som fremdeles vises på nettTV. 

5. HAR DU OG MOREN DIN ET GODT FORHOLD? 

Svar: Mamma og jeg har et veldig godt forhold. Hun er verdens beste mamma. Vi kan ha det veldig moro i sammen, men hun kan også være veldig streng. Men helt perfekt for meg. 

6. ER DU FLINK PÅ SKOLEN?

Svar: Lærerene sier så, he he. 

7. ER LILLEBROREN DIN SKUESPILLER?

Svar: Han har i såfall spilt i noen reklamer og en film. 

8. HVOR LANGER DU HEADERE?

Svar: Jeg har brukt Photoshop. 

9. KJENTE DU NOEN I JENTER FRA FØR AV?

Svar: Nei, jeg hadde aldri møtt noen av de andre som spiller i jenter før auditions/innspillinger. 

10. HAR DU KJÆRESTE?

Svar: Nei, jeg har ikke kjæreste. 

11. HVORDAN SER MAN HVEM SOM ER PÅ TOPPLISTA?

Svar: Det er en liste til høyere på BLOGG. NO

12. HAR DU VÆRT I STAVANGER FØR? 

Svar: Jeg var der da jeg var veldig liten, men vil tilbake. 

13. LESER DU ALLE KOMMENTARER PÅ BLOGG OG INSTAGRAM?

Svar: På bloggen må jeg lese alle for å godkjenne kommentarene. Jeg vil si at over 99% blir godkjent. På instagram forsøker jeg så godt jeg kan 😀

14. STÅR DU PÅ SLALOM ELLER BARE LANGRENN? 

Svar: Jeg trener langrenn men liker meg i slalombakken også 🙂 Vi har en liten Slalombakke i nærheten av der jeg bor. 

15. HAR DU NOEN GANG SPILT FOTBALL?

Svar: Ja spilte fra 1 – 5 klasse 😀

16. VÆRSTE FERIEMINNE?

Svar: Brant meg på en grusom manet i Italia 🙁

17. VÆRSTE KRYPDYR?

Svar: Edderkopp

18. HVILKE FARGE ER DET PÅ HUSET DITT?

Svar: Det er grått og hvitt. 

19. HVIS DU SKULLE VALGT MELLOM SKI OG HÅNDBALL?

Svar: Ski

20. PLEIER DU Å SE PÅ JENTER?

Svar: Ja, jeg følger med på serien. 

21. HVORFOR ER DET IKKE FLERE ENN ETT INNLEGG HVER DAG?

Svar: Fordi jeg har et liv. Det er fylt med treninger, innspillinger, lekser, venner, familie. Når det har vært ferie har jeg noen få ganger lagt ut to innlegg om dagen. 

22. NÅR ER NESTE GANG DU SKAL TIL KRISTIANSAND?

Svar: Når det blir varmt i været. Altså vår eller sommer. 

23. GÅR LILLESØSTRA DI PÅ NOE?

Svar: Lillesøster er veldig god i bordtennis syns jeg. Hun trener opptil 4 dager i uken. 

24. LIKER DU Å PYNTE DEG?

Svar: Ja, syns det er gøy med fester hvor man må pynte seg litt. (Som 12 års bursdagen min, da var det DIVA PARTY)

25. HAR DU LYST TIL Å KLIPPE HÅRET DITT KORT?

Svar: Nei, ikke helt kort. Jeg trives med langt hår. Hatt det veldig lenge. 

26. HVORDAN ER DET Å BO I HOVEDSTADEN VÅR?

Svar: Jeg bor ikke i Oslo. 

27. ER LÆREREN DIN MANN ELLER DAME?

Svar: Hun er en dame. 

28. HAR DU HATT REGULERING?

Svar: Nei, jeg har ikke hatt det og jeg er heller ikke så fornøyd med tennene mine. 

29. HVA ER DITT BESTE RÅD HER I VERDEN?

Svar: Vær snill, for man kommer lengst med det. Og følg drømmen din og ikke la andre stoppe deg på den veien. 

30. HVOR MANGE GANGER HAR DU FARGET HÅRET OG I HVILKE FARGER DA?

Svar: Jeg har aldri farget håret. 

31. HVORFOR ER DU IKKE SÅ MYE MED PÅ JENTER I VIDEOER LENGER? 

Svar: Det må du nesten spørre noen andre om, for det er det ikke jeg som bestemmer. 

32. HAR DU VÆRT PÅ SANDVIKASTORSENTER?

Svar: Ja, jeg har vært der noen ganger. 

33. HVOR HAR DU KJØPT DEN GRÅ GENSEREN MEN HUND PÅ MED BART?

Svar: den kjøpte jeg hos Zara på Kreta. 

34. HVOR MYE FÅR DU I LOMMEPENGER?

Svar: Null kroner. 

35. HVOR BLE DET HOLDT AUDITION TIL JENTER?

Svar: Det var i Oslo, hos NRK.

36. BLIR DU SPONSET AV NOEN NETTSIDER? Svar: Nei, men jeg har fått forespørsler, men takket nei. 

37. KUNNE DU TENKE DEG Å FLYTTE TIL LONDON?

Svar: Nei, jeg kunne ikke tenke meg å flytte til London. Jeg vil gjerne på ferie dit, men ikke bo der. 

38. LESER FORELDRENE DINE BLOGGEN DIN?

Svar: Selvfølgelig gjør dem det. Jeg er 12 år. Alle foreldre som har barn som blogger bør følge med på bloggen deres. 

39. FAVORITTLANDET DITT?

Svar: Må jo si Østerrike, men liker Kypros veeeeeeeldig også. 

40. HOTELL CÆSAR ELLER FARMEN?

Svar: Ser ikke på noen av de programmene jeg. 

41. HVOR I USA HAR DU VÆRT?

Svar: Bellingham, San Francisco, Los Angeles, Anaheim, San Diego. Kjørte også mellom disse byene. 

42. GÅR DET ANN Å SENDE POSTKORT TIL DEG?

Svar: Om du har adressen min så, he he. Men jeg gir ikke ut adressen min. Men det går jo ann å sende til NRK så kanskje jeg får det. 

43. HVA HADDE DU TATT AV 10 MILLIONER KRONER DU KUNNE BRUKT PÅ HVA DU VILLE ELLER EN DAG MED SELENA GOMEZ OG JUSTIN BIEBER?

Svar: Jeg liker de veldig godt, men jeg er ikke dum. Hadde tatt 10 millioner kroner. 

44. KVA PLEIER DU Å EDA PÅ JULAFTEN? 

Svar: Vi har ribbe, medisterkaker og sossiser. mmmmmm….supergodt med surkål og annet tilbehør. 

45. HVEM LIKER DU BEST AV GUTTER MED ELLER UTEN HÅRGELÈ?

Svar: Noe jeg aldri har tenkt over. He he

46. KRANGLER DU MYE MED SØSTEREN DIN?

Svar: Vi krangler ja, men om det er mye eller lite…det vet jeg ikke. 

47. HVA SKJER OM DU SIER NOE SOM SKJER PÅ JENTER FØR DET HAR KOMMET UT?

Svar: Da bryter jeg en kontrakt og det er jo ikke bra, 

48. HVOR VIL DU REISE AKKURAT NÅ?

Svar: Til London. 

49. HVA BLIR DIN NESTE REISE?

Svar: Det blir nok Østerrike. 

50. TAR DU BUSS TIL SKOLEN?

Svar: Nei, jeg går til skolen.

51. HVA ER ETTERNAVNET DITT?

Svar. Det ønsker jeg ikke å fortelle. 

52. SER DU PÅ SKAL VI DANSE?

Svar: Nei, jeg ser ikke på det programmet. 

53. HVORFOR HAR DU IKKE KIK ELLER SNAPCHAT?

Svar. Fordi jeg ikke har tid til det. 

54. ER DERE EN RIK FAMILIE

Svar. Nei, vi er en helt normal familie, men vi er rike på humor og kjærlighet <3

55. HAR DU NOEN GANG MISTET NOEN OG HVEM?

Svar: Ja, jeg har mistet bestemoren min. Vi hadde et veldig godt forhold, veldig trist at hun døde. 

56. KAN DU STRIKKE?

Ja, jeg kan strikke. Det siste jeg strikket var en vott 😀

57. HAR DERE VALGT NOEN NYE SKUESPILLERE PÅ JENTER?

Svar: Det vet ikke jeg, ikke jeg som bestemmer slike ting. 

58. HAR DU LYST TIL Å FLYTTE?

Svar: Nei, jeg trives godt jeg. Kunne godt flyttet til et annet suuuuuperfint hus, eller bodd i utlandet et år eller noe sånt. Men jeg liker meg her med vennene mine. 

59. GÅR DU I A ELLER B KLASSE?

Svar: Nå i 7 klasse er vi slått sammen til en klasse. Men jeg har ellers alltid gått i B klassen. 

60. AGURK vs TOMAT?

Svar: Agurk <3

61. HVA SER DU FREM TIL?

Svar: Gå moteshow 2 desember på Oslo City, adventstiden, juleferie, julaften (Det jeg ser frem til i år i såfall)

62. HVOR LENGE HAR DU SPART TIL LANGT HÅR?

Svar: Aldri spart, det har bare vokst, he he. (Hadde vel kortest hår da jeg begynte i 1 klasse, borsett fra da jeg var baby)

63. NÅR FIKK DU DIN FØRSTE TELEFON?

Svar: Jeg fikk min føste telefon da jeg gikk i 3 klasse. 

64. HVOR OFTE SHOPPER DU?

Svar: Jeg shopper sjeldent. Når man sier shoppe da tenker jeg på at man kjøper seg mye. Jeg er nok kanskje ofte på senteret, men det er jo ikke alltid jeg shopper. 

65. HAR DERE MASSE LEKSER?

Svar: Jeg syns vi har alt for mye lekser 🙁

66. LIKER DU HARRY POTTER?

Svar: Har aldri interessert meg noe særlig for Harry Potter. Sett noen av filmene men ikke alle. Helt greit liksom.

67. YNDLINGSKJENDIS

Svar. Selena Gomez <3 <3 <3 <3 <3

68. HVA ANBEFALER DU Å OPPLEVE PÅ KRETA SIDEN DU VAR DER? GJORDE DERE NOE MER ENN DET VANLIGE, SOLE SEG, SLAPPE AV OSV?

Svar: Vi bada jo masse, men anbefaler en tur til Gamlebyen i Chania. Veldig koselig der. Så anbefaler jeg å spise is hos Chill box, ta fiskespa og å bo i byen Agia Marina. Er egen kategori på bloggen som heter KRETA, der kan du se bilder og lese fra hver eneste dag vi var der. Trykk HER for å komme dit. 

69. HVA HETER DU PÅ SKYPE?

Svar: Det er også noe jeg ikke ønsker å fortelle. Skype og Facebook er steder jeg ikke ønsker å ha “venner” jeg ikke kjenner.

70. KAN DU HA VIDEO AV HÅNDBALL ELLER HÅNDBALLTRENING?

Svar. Håndball kan du se på TV, video fra treningen min går ikke. Vi får ikke bruke telefon på trening.

71. NÅR STÅR DU OPP OM MORNINGEN?

Svar. 07.45/08.00 på mandager og 06.45/07.00 resten av ukedagene.

72. HVILKET ROM BODDE DU PÅ PÅ HØVRINGEN?

Svar: Husker ikke rom, men bodde på huset Hulderheim.

73. HVOR MANGE ER DERE I KLASSEN?

Svar: 52 elever.

74. HVA ER FAVORITT EMOJIEN DIN? 

Svar: Disse to

 

75. HVORDAN FANT DERE UT AT DU ER ALLERGISK MOT GODTERI?

Svar: Jeg er ikke allergisk mot alt da. Men det er legen som fant det ut, altså jeg fant det ut hos legen. 

76. VAR DU MED PÅ BARNAS RESTAURANT PÅ TV?

Svar. Ja, jeg var med i første episode for noen år siden. 

77. HVA SLAGS SMAK PÅ FROZEN YOGHURT ANBEFALER DU?

Svar: Liker best naturell 😀

78. ER DET GØY Å BLOGGE? HVORFOR?

Svar: Jeg hadde aldri blogget om jeg ikke syntes at det var gøy. Jeg syns det er gøy fordi det på en måte er min dagbok og jeg setter pris på kommentarer og leserene mine. 

79. KAN DU VISE ET BILDE AV MOREN DIN OG FAREN OG DE SØSKNENE DU HAR?

Svar: Jepp, her et bilde 🙂

80. KAN DU LEGGE UT ET BILDE AV HÅNDSKRIFTEN DIN?

Svar: Jepp

81. Hvor kjøpte du venninnespillet?

Svar. Jeg vant det av Julia-bladet. Du kan jo google Venninnespillet, da finner du det kanskje ut?

82. HVOR LENGE HAR DU VÆRT SELENATOR?

Svar: Jeg har vært Selenator i 3 år <3

83. ER DU VENN MED ALLE SOM ER MED I JENTER PÅ ORDENTLIG?

Svar: Jeg er i såfall ikke uvenner med noen, he he. Er dessverre ikke alle jeg har tid til å være med på fritiden. 

84. KAN DU GI ET TIPS TIL ALLE SOM VIL BLI SKUESPILLERE?

Svar: Ikke gi opp. Det kan være du må på maaaange auditioner uten å gå videre, men bare fortsett. Ikke gi opp på din drøm. 

85. VAR IKKE DU BESTEVENN MED EN SOM HETER AMANDA ELLER NOE, MEN ER DERE IKKE DET LENGER? BLE DERE UVENNER ELLER IKKE BARE SÅ GODE VENNER?

Svar: Jeg har en god venn som heter Amanda ja. Vi er ikke uvenner. Glad i Amanda <3

86. HVOR FINNER DU OPPSKRIFT TIL MUFFINSENE?

Svar: He he…de på bloggen har jo vært ferdigmixser. Da står jo fremgangsmåte bakpå pakke/pose. Men jeg har også en del oppskriftsbøker 🙂

87. NÅR HAR SØSTEREN DIN BURSDAG?

Svar: Hun har bursdag 14 januar 😀

89. KAN DU SKYPE FOLK LITT MER, SYNS DU GJØR DET LITT LITE?

Svar: Nei, jeg har ingen planer om å skype folk jeg ikke kjenner mer enn det jeg gjør. 

90. ER DET SLITSOMT Å SVARE PÅ ALLE KOMMENTARENE PÅ INSTAGRAM OG BLOGGEN?

Svar: Det er selvfølgelig jobb og det tar tid. Men det er også veldig koselig, men skal ærlig innrømme at det er enkelte dager jeg ikke vil eller orker.

91. BOR DU NÆRMEST SKI STORSENTER ELLER OSLO?

Svar: Med bil bor jeg litt nærmere Ski. 

92. HAR JEG NOEN GANG GJORT DEG NOE SIDEN DU ALDRI SVARER PÅ KOMMENTARENE MINE?

Svar: Det har du nok ikke, men jeg klarer ikke svare alle. Slik er det bare. Du fikk svar nå da;)

93. LESER DU BLOGGEN TIL STAVANGERMAMMA?

Svar: Nei, jeg leser ikke den bloggen. Ikke noe for meg syns jeg da. 

94. FAVORITTSANGEN DIN AKKURAT NÅ?

Svar: Family of the year med HERO 😀 

95. HVA HAR DU MEST LYST PÅ AKKURAT NÅ?

Svar: En egen Mac <3  Eller en tur til London 

96. TOPP TRE KJENDISER?

Svar: Selena gomez, Isac Elliot og Justin Bieber

97. HVILKEN BIL ØNSKER DU DEG NÅR DU BLIR ELDRE?

Svar: En Posche Cayenne

98. HHVORDAN BLE DU SPURT OM Å VÆRE MED I JENTER?

Svar: Fikk mailer etter hver audition om at jeg hadde gått videre 😀

99. HEI KAN DU PLEASE LIKE OG KOMMENTARE ETT AV BILDENE MINE PÅ INSTAGRAM? HETER SOFIEANDREEA?

Svar: Du har privat bruker søta, da får jeg ikke sett bildene dine. 

100. HVA ER FAVORITTSPRÅKET DITT?

Svar: Norsk 🙂

 Da håper jeg at dere har fått svar. Altså enten i dette innlegget eller i de andre innleggene jeg har linket til 😀

ER DET FORTSATT NOE DU LURER PÅ?

Klem Jennie

 

174 kommentarer
    1. Det var kjempe koseligt:D Du er veldig flink til og lage blogginnlegg<3 Hadde vært gøy om du svarte:) Hiiilsen meeg:))

    2. Er dette det lengst innlegget du har hatt på bloggen ????????? PS:STOR FAN DIGGER BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💘💘💘💘💌💌💌💌💌💌💌💌😘😘😘😘👍👍👍👍👍👍

    3. Hvilke sko er favoritt skoene dine?
      Hvilken størelse har du i EMU skoene dine?
      Bruker du EMU skoene dine hverdag?
      På en skala fra 1-10, hvor fornøyd er du med EMU skoene?
      Litt mange spørsmål kanskje… Men håper det går bra. ER EN STOR FAN AV DEG, JENNIE😍💋🙊

    4. Hei! Jeg lurer på: 1. Den tingen som irriterer deg mest. 2. Hva du syntes om mobbing og og popularitet.😊 Du er kjempekul!

    5. Hei! Jeg lurte på om du vær sååååå snill kunne skype med meg? Jeg heter:Aneesa_02
      Jeg synes du har en kjempe fin blogg.<3 Hilsen Aneesa<3

    6. Lurte på om du kunne følge meg på instagram (eller like/kommentere) et bilde ? Heter Fotballelivet♡

    7. Når skal du gå moteshowet på Oslo city, vet at det er 2. Desember , men klokke slett??<3 og hva er moteshowet for?

    8. Hei, det er noe jeg lurer på. (Unnskyld at jeg er veldig sen med å kommentere) ! Har du et kallenavn for fansa dine ? 😀 Kjempe fin blogg !

    9. Mina: Har vært med å spille inn en film som er under produksjon. Det er en grøsser og det er usikkert om det blir en kortfilm eller langfilm. Kan dessverre ikke si mere. klem

    10. Emilie: Veldig fornøyd med Emu skoene mine. Mener de er størrelse 38, men ikke 100 % sikker nå. Kanskje de var 39….. Det er vel favorittskoene mine nå.

    11. Hei jenniesophie💋
      Eg lurte på om du kunne følge meg på instagram?
      Du følger ein i klassen min eg er så mesunlig😩
      Det er min store drøm at du. Hadde følgt meg på instagram💕😻👍
      EG ER DIN STØRSTE FAN❗️💋💕
      PS:eg heiter MathildeBorrevik få instagram

    12. Jeg vet at det er mange som sier det men jeg digger klesmaken din kan du ta ønske litsen din på bloggen og et til spørsmål hvordan vart du skuespiller

    13. Du er veldig flink til å blogge du klarer å gjøre så det er morsomt å lese det du skriver❤️👍innimellom tenker jeg “hvis jeg noen gang hadde møtt Jennie Sofie hadde jeg blitt en tulling å hadde bare domme meg ut for det er meg vettu hehe. Men du må fortsette med det du driver med for du klarer det så bra. Hilsen Frida❤️

    14. KAN DU PLIIIIIIS KOMMENTERE OG LIKE BILDENE MINE PÅ INSTA❤️❤️❤️❤️❤️❤️JEG HETER MADDIS02🙊💋love you 💋

    15. Kan du følge meg på Instagram, plizzz 😝😝Heter @ingrid_heslien. Hadde betyd veeldig mye
      🙊💋 �😋😋😋🙉🙊🙊🙊🙊🙉🙉🙈🙈

    16. Kan du pliss kommentere eller like ett av bildene mine på instagram hadde blitt så glad❤❤❤❤❤ ( heter gr_hedda) 😍

    17. Hei kan du plis like eller kommentere noe fint på bildene eller videoene mine på instagram❤️Heter kari325 😍PS:stor fan du er så pen❤️

    18. Hei Jennie Sofie kunne du ha likt og kommentert noen bilder på instaen min?? Heter emilieols99 og hva syns du om navnet Emilie?? ❤ Klem

    19. Jeg lurte på hva du vil hete uten om jennie Sofie. Å om Sofie er mellom navnet ditt eller heter du i ett Jennie Sofie? ❤ Håper du svarer. Ps: er kjempe stor fan og elsker å lese bloggen din, for du virker så snill. Leser den hver dag. Ps: (igjen) det bilde fra 1.klasse var veldig fint, du var så søt, å det er du fortsatt. Klem

    20. har du noen ideer til hvordan man kan spar til mac?
      jeg syns du er veldig søt. har du vært i asker? er lea bff din? hvilken ungdoms skole skal du begynne på? ELSKER ELSKER ELSKER deeg virkelig!

    21. Hei bare lurer på hvor marsvine ditt har bur i huset ditt og kjenner du en som heter tamara og alida som har kusine og fetter som er naboen din? Bare lurer for jeg kjenner tamara<3

    22. Vet du HATER dette spørsmålet… Men.. kan du PLIIIS følge meg på insta ? Jeg heter Eliseberner <3 love You JennieSofie <3

    23. Tror du at du kan like og kommentere på ett (eller flere) bilder på Instagram??heter emmasweetsofty
      Fra.sminkemerke??
      Bruker du sminke på skolen??
      Kan du ha “kjole video”??
      Syntes du det er koselig eller dumt at folk begynner og gråte når de møter deg?? (Har møtt deg før,da begynte jeg og gråte)
      Håper på svar 😘

    24. Hei, jeg glemte av å skrive en kommentar, jeg lurte på om du kunne like favoritt bildene dine på min bruker (instagram)
      hildasotkaja ?

    25. Kan du hilse til Julie-Kristine hun er min beste venn?
      Savner du leirskolen?
      Nevn tre gode venner du fikk på leirskolen
      Kan du kommentere eller like et av bildene til beste vennen min på instagram hun heter juliekristinethalberg
      PS:elsker bloggen din hilsen Marthe

    26. Veldig fint at du svarte på såå mange spørsmål:)! Har et spørsmål som jeg har spurt om mange ganger men aldri fått svar:( hvorfor må du alltid godkjenne kommentarene før de blir lagt ut? Har ikke noe i mot dette, jeg bare lurer:D

    27. Jennie vær gang jeg ser du svarer på kommentarene til andre blir jeg veldig glad💖😉 du er utrolig kul jente jeg forstår at du ikke vl si hva du heter på skype osv.. Men er det ikke litt pinlig og se seg selv på tv?P.Shåper på svar 🙊💋

    28. Du svarte:O Tuusen takk<3 Leser bloggen din hver eneste dag fra morning til kveld💕 Håper du aldri slutter og blogge💎 Hva er planene dine fremover??💗

    29. Jeg forstår deg, jeg vile aldri gitt navnet mitt på skype til fremmede!❤️ Hvordan ser faren din ut?hvor gammel er søstera di? Hva er ditt etternavn? JB eller selena? Pizza vs taco? Ikke sikkert du svarer men set fårstå jeg godt for det er jo så mange spørsmål men jeg vet at du leser dem🙊💋

    30. Mathilde: både for at det er lettere å få med seg alle kommentarer. For å registrere IP-adresser til noen som kommenterer og fjerne noen teite kommentarer fra barnslig teite lesere skriver og hat.

    31. Kan du ha en må gjøre video? Harspurt mange ganger men får aldri svar. Er en stor fan‼️ PS du er kjempekul💖😘❤️😜😍

    32. Åjsann glemte at jeg hadde privat bruker 🙊 kan du gjøre det nå , for nå har jeg ikke privat bruker lengere❤️ Jeg blir kjempe takknemelig hvist du orker og gjøre det snille deg ❤️❤️❤️

    33. Hei noe til neste spørsmålsrunde
      Går du på ungdommskolen eller i 7.?
      Har du vert i Verdal?
      Har du hatt noen kjæledyr før du fikk Elvis?

    34. Kan du plis følge meg på insta? Heter: albianabieber02❤️ Plis, hadde blitt helt starstucked😱❤️

    35. Hei jennie sofie😄 Emm… 1: har du noen gang nappet øyenbrynene dine?😘 2:når klokke begynner serien jenter? 3: kan du pliiiz følge meg på instagram og like noen av bildene mine eller kommentere?❤️😜 heter: asteffe02

    36. Kan du søke på instagram brukere min, og like/kommentere et av bildene mine?HETER:ramona_jensen♡
      Liker egentlig ikke og mase:( Men det hadde vert så kult♡

    37. Hei Jennie Sofie
      Du er kjempe pen og jeg digger kles stilen din <3
      Jeg har meldt meg på audition for å bli med i JENTER, kan du spørre når man får vite det eller om man iallefall kan være med! Værsåsnill har alltid hatt lyst til å være skuespiller og sånt. 🙂 blir veldig glad hvis du svarer.❤️ Håper du ser denne kommentaren! Kik meg på elise.s.k. Takk, du er super❤️😘🌹

    38. Hei😊 1. Har dere mye jentetrøbbel i klassen? 2. Er det ikke litt vel mye med 52 i klassen?
      Håper på svar❤️

    39. Når du er i Kupros som på bildene ovenfor hvor er du da?? Og kan du legge ut noen flere videoer på bloggen??

    40. Marwa: Jeg har blokket veeeeeeldig få personer. De jeg har blokket har ikke vært hyggelige mot meg eller mine venner. Vet du hvorfor du er blokket? Mener du det er en feil jeg har gjort, så kan jeg fjerne en eventuell blokkering……..

    41. Hei Jennie! Jeg elsker ALLE klærne dine og hele du er perfekt!
      Jeg håper du ser dette spørsmålet og svarer💋😛
      Hvordan har du og broren din kommet så mye på tv, programmer eller reklame? Håper på svar, da blir jeg VELDIG glad!
      JEG SER OPP TIL DEG❤️

    42. Hei kan du pliz lese bloggen min?? Å så lurer jeg på hvordan du lager en så fin header???? Jeg elsker bloggen din. Men akkurat nå har jeg bloggpause for jeg har ikke hatt tid til å blogge noe særlig å jeg har heller ingen lesere. Så de er ingen så komenterer. Å jeg vet ikke va jeg skal blogge om!! Kan du pliz hjelpe meg???

    43. Hei har hørt at du går på ski 😊 det gjør jeg også👍 men lurte bare på hvem klubb du går får❓❤️ Jeg går får eiker kvikk/eiker ski. Dd?

    44. Åjsann glemte at jeg hadde privat bruker 🙊 kan du gjøre det nå , for nå har jeg ikke privat bruker lengere❤️ Jeg blir kjempe takknemelig hvist du orker og gjøre det snille deg ❤️❤️❤️

    45. Når du går på gata,kommer ofte folk og a bilder med deg?
      Er det morsomt med så mye oppmerksomhet?
      Kan du kommentere eller like noen av bildene mine på Insta?Heter ninh125❤️

    46. Du har en veldig kul lue😄 jeg snakker om den rødbrune lua❤ jeg bare lurte på hvor du kjøpte den? Håper på svar ❤ du er veldig kul og skulle ønske jeg kunne bli bedre kjent med deg😄
      Du er veldig tålmodig med å skrive alt dette og det krever veldig mye😄
      Lykke til videre❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    47. Hvordan ser faren din ut og hvordan er han? Synes du Molde er en fin by?!favoritt tall?!det er ikke sikker du svarer men jeg vet at du leser dette og det er kult😊 håper på svar skjønner at det er litt irriterende at folk spør om du kan følge dem på insta eller om du kan skype med dem osv.. Du er en super blogger du er mitt idol det hadde vært utrolig kult om du hadde svart💋💕🙊 du har rå kul stil

    48. Jeg har et spørsmål jeg veldig gjerne vil ha svar på neste gang!
      Har du hørt om Flateby i Enebakk? (det ligger ved ytre Enebakk om du vet hvor det er, og ytre Enebakk er ikke så veldig langt unna ski) isåfall om du var det har det har du vært der? (Du har veldig mange fans her som er 02-03’ere, jeg er 01’er da men syns du er kjempe kul og snill)

    49. Ja jeg lurer på en ting!:) PS: jeg eeeeeeeeeelsker bloggen din!!❤️👍👍😘😘😘 men ja hvem heide du på i mgp jr 2012

    50. Hei, jeg gikk i barnehagen med Oda søsteren til Embla.. men nok om det .. Jeg lurte på om du kunne følge meg 🙂 liksom prøver å flere følgere og har kanskje lyst til å starte en blogg 😉 eller videoblogging !! Jeg heter Celine_svindahl. 😉 🙂

    51. Heiiii, kan du plis følge meg på instagram? Idamariee02 hadde blitt veldig glad om du kunne kommentere et av bildene mine også❤️ Klem du er en super duper blogger

    52. Søstera di har bursdag 1 dag før meg💋
      Du er kjempe flink som intreserer deg i og skrive alle disse svarene det er ei flink jente det💛

    53. Når klokke begynner serien jenter?😘 kan du pliiiz følge meg på instagram eller like eller kommente? Heter: asteffe02

    54. Kand du pliiiiiis følge meg på insta jeg heter: sigridsivani. Jeg og en veninne har også en annen bruker som heter: jenniesofie_fan_forever og DU komenterte på bilde mitt

    55. hei kan du plizz like og kommentere et av bildene mine på instagram? heter sofienordli11 😉 hvet jeg har privat bruker:( blir kjempe glad!!!! kommer til å svime av hvis du gjør det♥♥♥♥

    56. Kan du pliiis like noen av bildene mine på instagram? Jeg heter nathalie__bieber
      Hva er favorittfilmen din?
      Hilsen Nathalie en stor fan 😘😍

    57. Kan du pliiiiiiiiis like noen av bildene mine på insta?💋🙊
      Er du god i turn selvom du ikkje går på turn?❤️
      KLEM DIN STØRSTE FAN🎀

    58. Kan du pliiiiiiiiis like noen av bildene mine på insta celmabieber?💋🙊
      Er du god i turn selvom du ikkje går på turn?❤️
      KLEM DIN STØRSTE FAN🎀

    59. bruker du sminke? Du er veldig pen!♥ Isåfall hvilken sminke bruker du kan du lage innlegg/video hvordan du sminker deg og hva du bruker?:)

    60. Hei😄Kan du plis🙏Kommentere eller like noen av bildene mine.hvis du hadde gjort det hadde jeg
      Blitt helt gal👌 jeg heter Elineup på instagram

    61. Du har en fin håndskrift som jeg ønsker meg!!!!
      Jeg har et spørsmål: Når kommer den nye videoen av super kokkene av deg og Lea

    62. Var på samme hotell som deg når du var i kypros nausicaa beach ikke sant? Og jeg bodde på nabohotellet ditt når du var i hellas! Bodde på menia

    63. Plis❤️Kommenter eller lik bildene mine på instagram💖
      Jeg heter Elineup på instagram💖💖

    64. Hei stor fan leser bloggen din hele tiden veldig gøy også, lurte bare på kan du like 3-4bilder på insta brukeren min og kommeter plisss heter @zama132 <3<3<3<3 håper du svarer betyr mye<3<3<3<3<3

    65. Kan du kommentere et av bildene mine på insta? (Du følger meg, @henriettehansen_)??
      Hvis du vil kan du også følge den andre brukeren min, @hansenprivat_ på insta😘😘
      Håper du kan gjøre dette❤️❤️😏

    66. Hei
      Ville bare si at jeg elsker bloggen din! (Og deg) jeg bare lurer på hvilken by du bor i?
      du må ikke svare på dette, fint om du hadde :), men du må som sagt ikke 🙂 love youuu:-*

    67. Har du noen bra tips til hvor man burde starte som skuespiller?
      ( instagram ~ Aleksandramariie ♥ follow? like? ♥ )

    68. Hei jennie, jeg synes du er så pen. Men jeg har spurt deg på instagram om eg kan følge deg å att du kan følge meg, så bare så du vet det eg heter: martine_drew_bieber jeg har privat bruker men eg er ei jente på 12 år bare så du vet det med en gang eg ser at du spør sir eg ja eg kan legge til eit profilbildet sann du ser kordan eg ser ut. Men på skype heter eg martine.lundbo på snapchat heter eg martine9080. Så eg håper du finner meg og at du følger meg.

    69. Hei
      Lurte bare på om du hadde lyst til og møte meg på ski storsenter en dag hadde vært kjempe koselig
      Ps. Var det deg jeg snakket med på mgp audition?

    70. Når jeg var i Hellas var jeg også på fiskespa og chillbox 💗 Det var kjempe god is der, ikke sant?😘❤❤❤

    71. Kan du vær så snill å kommentere ett av bildene mine på instagram eller følge meg, jeg hadde blitt så glad om du hadde gjort det. Instanamnet mitt er norahaugsnes
      Forresten, jeg elsker bloggen din;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg