Snart helg

Hei

I morgen skal jeg ikke på skolen fordi jeg skal på jobb, og det betyr at det bare er en skoledag før det er helg. På fredag får jeg helgebesøk av Lea-min, gleder meg veldig. Vi skal være superkokker igjen tenker jeg. Lurer på om vi skal lage pepperkaker, eller noe annet. Hva med cupckes, vafler eller noe annet godt. kom gjerne med forslag. I morgen skal jeg kåre en vinner av konkurransen jeg la ut i går. Kommet utrolig mange koselige bilder. Syns det er kjempekoselig at mange bilder er samlet på instagram under #jenniefashionbff , å se på bildene gjør meg glad. Den andre som kan signere premien om ønskelig er altså Lea, som spiller Emilie i Jenter. 

SUPERKOKKENE

Pepperkaker vi bakte i fjor og pyntet med lillebror

CUPCAKE Kjeks, laget til mammas bursdag

Om lillebror får velge blir det muffins som dette. Disse har vi laget til Halloween.

Søte cupcakes 

Hva syns du jeg og Lea skal lage i sammen denne helgen?

Har du et godt forslag?

Klem Jennie

77 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg du har, et fint design også! Men ønsker du å friske det opp litt? Nå som vi går inn i mørkere tider kan det være deilig å få en ny, lys og fin blogg! Jeg velger ut en av leserne mine til å få et spesiallaget, personlig design! Helt gratis 🙂 Meld deg på da vel, det er ikke så veldig lenge til vinneren trekkes. Påmelding, og mer informasjon, finner du i mitt nyeste innlegg.

    2. Hei jennie Sofie 🙂 <3 Jeg bare lurte på hvor får du de frostingene eller topping eller glasur eller noe sånt på cupcake ene dine?jeg elsker bloggen din! men kan du skrive litt om hverdagen din det er veldig lenge siden du har det,ikke det at jeg synst at det ikke er fint det du blogger om.det elsker jeg,du er en av de beste bloggene i verden!!! Hilsen Anna

    3. cupcakes med rosa og blå smørkrem det er veldig godt. <3<3 Jeg leser bloggen din vær eneste dag og bare digger den<<3<3<3

    4. Kanskje dere kan lage pannekaker med masse tilbehør rundt krem, skjokolade saus osv.
      Lykke til med å finne ut hva dere skal lage 😉

    5. sommerfugl cupcakes, rosa cookies , sjokolade muffins eller fargete pepperkaker<3 uansett, gleder meg til å se hva dere skal lage snuppiser!!

    6. Du er utrolig flink til å bake!! .Jeg vet ikke kanskje cupcakes <3 .
      Men kan du velge vinneren etter halv tre i morgen, værsåsnill ???
      Siden jeg skal ta bildet i morgen så jeg håper virkelig du kan det ellers for jeg ikke vært med som jeg har KJEMPE lyst til ! <3
      Håper du svarer 🙂

    7. Dere skal bare kooselig dere. Lage cupcakes, tulle og ha det gøy! Dere er verdens beste skuespillere!!!
      Hilsen Ina

    8. Hei 🙂
      Før jeg kommenterer tips til helgen så har jeg ét viktig spørsmål… angående JENTER.
      Jeg meldte meg på men med et uhell merket jeg emne som “Audition Søknad” når jeg egentlig skulle merke det som “Audition”, tror du de sjekker mailen???
      Tips til deg og Lea:
      Lage morsomme skuespill videoer med bloopers 🙂
      Skrive brev og legge det oppi en random postkasse 😉
      <3Jeni

    9. Dere kan lage sjokolade bunn med nonstopbiter i! 🙂 Og en eller annen krem 🙂 Har laget sjokobunn med nonstopbiter før, DET ER SYYYKT GODT!! Men nå er jeg veldig glad i sjokolade og nonstop og da 😛

    10. Kjempe fin blogg du har, et fint design også! Men ønsker du å friske det opp litt? Nå som vi går inn i mørkere tider kan det være deilig å få en ny, lys og fin blogg! Jeg velger ut en av leserne mine til å få et spesiallaget, personlig design! Helt gratis 🙂 Meld deg på da vel, det er ikke så veldig lenge til vinneren trekkes. Påmelding, og mer informasjon, finner du i mitt nyeste innlegg.

    11. Orker ikke å sende deg mail sender deg svarer aldri lei håper du svarer meg føler meg ensom hele tiden i ihvertfall på denne bloggen.
      Svar plis uttrykket mitt er: &( $( &( $(

    12. cupckaces/panekaker… med navn på =)
      eler : smothies
      eller : gulerotkake =)
      J
      JE
      JEN
      JENN
      JENNI
      JENNIE
      JENNIE S
      JENNIE SO
      JENNIE SOF
      JENNIE SOFI
      JENNIE SOFIE
      JENNIE SOFIE H
      JENNIE SOFIE HV
      JENNIE SOFIE HVI
      JENNIE SOFIE HVI E
      JENNIE SOFIE HVI EL
      JENNIE SOFIE HVI ELS
      JENNIE SOFIE HVI ELSK
      JENNIE SOFIE HVI ELSKE
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER D
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER DE
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER DEG
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER DE
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER D
      JENNIE SOFIE HVI ELSKER
      JENNIE SOFIE HVI ELSKE
      JENNIE SOFIE HVI ELSK
      JENNIE SOFIE HVI ELS
      JENNIE SOFIE HVI EL
      JENNIE SOFIE HVI E
      JENNIE SOFIE HVI
      JENNIE SOFIE HV
      JENNIE SOFIE H
      JENNIE SOFIE
      JENNIE SOFI
      JENNIE SOF
      JENNIE SO
      JENNIE S
      JENNIE
      JENNI
      JENN
      JEN
      JE
      J
      jeg elsker deg så mye du er en så bra pason ! 🙂 love u JM
      aldri bytt !
      klem maya din franske og norske og argentinske fan !(ps : jeg jober for å komme tilbake til norge 🙂 hoper hvi møter oss ! / og hvis du kommer til paris så : BIENVENUE chez moi 🙂 )

    13. Nei, Jennie! Pliisss ikke trekk vinneren imorgen! Jeg skal ta et bilde av meg og min bff imorgen, kan du pliis trekke på fredag? Sikkert andre som skal gjøre det imorgen. Please, mvh Ingeborg

    14. Hei! Har såå utroooooolig lyst på vennine spillet<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<33333333333333333333 jeg å venninen min krangler akkurat nå og jeg tror hun hadde blitt litt gladere med en vennine kveld og vennine spill<2 takk bye<<<3:)

    15. Dere kan lage cakepops… 🍡
      Håper du har sett bilde mitt på insta , selv om jeg har privat bruker 😔❤️
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.

    16. Hei❤️❤️
      Jeg er en kjempe stor fan💗💗 Ville blitt veldig glad hvis du vill ta en titt innom brukeren min på insta💝 jeg heter tini789 på insta❤️❤️ Og hvis du ville følge meg så hadde jeg blitt super glad😄 Jeg syntes du er kjempe pen og kjempe kul,ville gjerne møtt deg en gang☺️☺️ Har også,lagt ut et bilde til konkurransen din😳😳 Elsker bloggen din er på den hver dag😃😃 Du er veldig heldig som er med i jenter👍👍 Ville gjerne ha gått på audition til jenter men bor altfor langt unna😭😭 hadde blitt veldig glad hvis jeg fikk et svar❤️❤️

    17. Cakepops? Oreocakepops.
      Da trenger du 2 pakker oreo, en pakke med Philadelphia og hvit sjokolade eller melkesjokolade.
      Hva gjør du?
      Knus oreokjeksene til de er bittesmå smuler.
      Når du har gjort det, tar du oppi philadelfiaen og blander den inn med hendene, så du for en deig.
      Av deigen lager du runde baller som avkjøles i kjøleskapet i 10 min.
      Mens de avkjøler seg, kan du smelte sjokoladen i vannbad.
      Ta ut ballene og sjekk at sjokoladen er smeltet.
      Så tar du en og en av bollene og dypper i sjokolade, så sjokoladen dekker hele. Når de er dyppet legger du dem på et bakepapir, eller et brett. Du kan ta på stresset mens sjokoladen fortsatt er flytende. Sett brettet i kjøleskapet i en halvtime. Ta de ut, når sjokoladen utenpå er hard.
      Dette er kjempegodt og mektig:) håper dere prøver dette:)

    18. J
      JE
      JEN
      JENN
      JENNI
      JENNIE
      JENNIE S
      JENNIE SO
      JENNIE SOF
      JENNIE SOFI
      JENNIE SOFIE
      JENNIE SOFIE D
      JENNIE SOFIE DU
      JENNIE SOFIE DU E
      JENNIE SOFIE DU ER
      JENNIE SOFIE DU ER A
      JENNIE SOFIE DU ER AL
      JENNIE SOFIE DU ER ALT
      JENNIE SOFIE DU ER AL
      JENNIE SOFIE DU ER A
      JENNIE SOFIE DU ER
      JENNIE SOFIE DU E
      JENNIE SOFIE DU
      JENNIE SOFIE D
      JENNIE SOFIE
      JENNIE SOFI
      JENNIE SOF
      JENNIE SO
      JENNIE S
      JENNIE
      JENNI
      JENN
      JEN
      JE
      J
      PS: LOVE YOU<3

    19. Hei jennie! Jeg vet ikke helt, kanskje cupcake?<3
      Hadde vært gøy om du la ut video, ser alltid videoer om og om igjen, har prøvd milkshaken! Den var sååååå good:))
      Så, ja, cupcake:) og video?😃

    20. Hei! Jenniesofie❤️ Du burde lage
      H

      Høs
      Høst
      Høst C
      Høst Cu
      Høst Cup
      Høst Cupc
      Høst Cupca
      Høst Cupcak
      Høst Cupcake
      Høst Cupcakes
      ❤️
      Også håper jeg at du kan filme det med Lea💖

    21. hei kan du PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE VENTE LITT FOR OG TREKKE VINEREN ?????? please !!!! jeg er ikke klar enda ! kan du trekke den over imorgen ? eller noe sonn ?hoper du kan 🙂 hilsen maya

    22. Ååå, så gøy at du møtte Sondre!
      Kjenner han og gleder meg veldig til å se han igjen på the voice om ikke lenge!! 🙂 😀
      Du er utrolig kul og inspirerende! <333333333

    23. hei jeg er stor fan jeg synes dere burde lage cupcakes kjeks men siden du svarer mest her kan du følge meg på instagram?

    24. kanskje hjerte cup cakes…………….jeg er diger fan av deg å du er verdens vakkreste person men jeg ønsker bare at du sa takk!♥♥♥♥♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg