OVERNATTING

Hei

fra lørdag til i dag har jeg og noen venner overnattet hos en vennine. Vi koste oss skikkelig. Vi lagde pizza og spiste masse godis. Vi så på GRUSOMME MEG 2, men etter en halvtime orket vi ikke å se mer. Vi tok bilder og prøvde ut noen nye kule apper. Så snakka vi og koste og enda mer. Vi hadde en super overnattnig. Da jeg våknet var nesten alle våkene, så i mens vi venta på at de siste skulle våkne var vi litt på instagram og sånne ting. Til frokost var det søte små rundstykker med masse godt pålegg. Etter frokost ble jeg henta rett før vi skulle kjøre til Ski for å spille håndballkamp. Ble ganske fornøyd med resultatet. Da jeg kom hjem bakte jeg og lillesøster kake mens mamma, pappa og lillebror var på tur. Da de kom hjem inviterte vi bestefar og en han kjenner til å spise kake og drikke kaffe. Nå har jeg og Emilie Mari spilt litt Wii. Så helgen har vært helt tipp topp tommel opp. Det som er litt trist er at det er en ny lang skole uke i morgen. Ja,ja.

 Hva har du gjort på farsdag da???

Klem Jennie 

36 kommentarer
    1. Kult eg bor alså på Jæren sei ifra når du ska på Vigrestad eg vil treffe deg stor fan love u <3<3
      kose dere videre i kveld alltid koseligt med overnatting <3<3

    2. Har hvert i barnedåp:D kost meg skikkelig:) hva heter appen der du tok bildet det står love på?:)

    3. Idag har jeg ikke gjort veldig mye .. reist ned fra hytta og det er ingen venninner som svarer på tlf så jeg har ingen å være med.. 😀 Men jeg har laget en trailer på iMovie på ipaden. Ble ganske fornøyd hadde ikke noe annet å gjøre, heheeh .. 😀 Så nå sitter jeg bare på pc’en og leser blogger!
      Har blogget litt selv idag og ..
      Skype? Heheh <3 heter marie.dromnes hvis du plutselig hadde lyst å snakke me noen, hahaha <3

    4. Høres ut som en skikkelig kose helg! 🙂 .I dag har jeg gitt pappa gave, han fikk også kaffe på senga haha! og kake ville han faktisk ikke ha, vi spurte men, han ville ikke ha i dag. også var jeg og mamma en tur hos bestefar for mamma hadde jo noe til han så jaa. En venn av meg spurte om å finne på noe i dag men av en eller annen grunn så ville jeg bare slappe av i dag. Og i morra er det ny skoleuke ja, det blir slitsomt å stå opp, og gjøre lekser men sånn er jo skole. hahah! klem <3

    5. I dag har jeg har vært i bryllup til tante og onkel,så har jeg vært med på ridekurs (ganske vannskelig,når man skal stå på hesten sin rygg)Jeg håper du har hatt det bra med venninnene dine!
      Jeg håper du vil svare meg på disse to spørsmålene:
      1.Kan du ha sminkevideo??
      2.Jeg vet jeg har spurt deg før om du kanskje kan skype med meg (jeg stilte det på spørsmålsrunden del 1)men jeg tror jeg skrev feil,jeg heter Emma.nordhagen på skype,Jeg er en Elliotter,og hvis det er en ting han har “lært” meg er og drømme stort!
      Jeg håper du svarer og at du vil skype med meg!

    6. Heiii!
      Jeg synes du er en UTROLIG snill person.
      (Har ikke møtt deg, men jeg følger deg på instaen din og bloggen din♥)
      Jeg lurte på hvilket håndball lag spiller du på og hvor på banen du spiller?♥

    7. Jeg har et lite tips til deg:Du burde virkelig legge ut noe på bloggen og på instagram om at du ikke blir sammen med fremmede gutter.Jeg har lagt merke til at gutter spør deg om og bli sammen på instagram og vis jeg var deg ville jeg blitt lei.Så det er bare et tips men vis du syns det er gøy at folk sier sånt til deg så trenger du ikke

    8. Hei❤ jeg har bursdag på lørdag, jeg lurte på hvor du kjøpte krøltangen din fra? Ønsker meg den i fra mamma å pappa. Håper på svar, klem

    9. hei min kjare jennie ! jeg blir veldig stolt av dine svarene ! det trefer kjerte mit hvar gang ! jeg blir bare så glad ! du for meg til og smile så mye ! du er en veldig snill parson ! jeg hoper du har fott en fin dag og at bff en din har hatt en fin burstag ! jeg hoper så veldig du komer til paris ! jeg gleder meg så veldig ! ( og jeg har laget en skype så jeg brukker ikke mamma sin lenger ! jeg heter maya_caroline01 ) jeg hoper hvi kan skype os imorgen ! tror du hvi kan ? please svar hvis du vill ikke, det går helt fint ! jeg kjøner det 🙂 ! hvis vi kan, kan du skype meg imorgen eller nor du vil? du er bare en så bra jente ! du svarer så snilt at jeg tror jeg er dø ! ( jeg er mayocaro på instagram 😀 ) det hvar så snilt av deg det som du svarte ! jadelee2205 ( instagram ) og meg lager en “colage” for blogen din ! jeg hoper du ser den en dag :). du etyr så mye for meg ! tenk hvis hvi hade vart veninder… ååå har så lyst !
      stor KLEM, maya din franske, argentinske og norske fan 🙂 ! hoper hvi skyper oss ! 🙂

    10. Hei jennie! Jeg lurte på en ting. Har du lagt ut ditt nr på nett ? Pga jeg og min vennine ringte til ett nummer som lå på internett . Og da svarte en jente og sa at hun var jennie sofie ,Men jeg vet ikke helt om d var sant. Håper du svarer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg