GØY PÅ KIDS-EXPO

Hei,I dag dro jeg, mamma, pappa og Mathias på KIDS-EXPO. Der var det mange stander med smaksprøver, konkurranser og masse ting. Der var blant annent SUPERLAND, INSPIRIA, JULIA, LEGO, EF SPRÅKREISER og masse masse mer. Ved JULIA tok jeg et bilde foran en plakat som jeg la ut på instagram, og nå tror mange at jeg skal på forsiden. Det skal jeg altså ikke, det var en plakat som mange andre også har tatt bilde forran. Jeg tok også bilde der i sammen med noen veldig søte jenter som spurte meg om det. Å komme på forsiden til Julia vil nok alltid være en drøm. Jeg var også så heldig å være en av de som vant en konkurranse hos Julia i dag. En JULIA- bag med spill, smykker, filmer og bøker. Tusen, tusen takk for det. Så også på Sval fra MGPjr synge. Det var også mange kule utstillinger med lego. Har hatt en super dag der. Her er litt bilder.

BARBIE, JULIA OG MINION

DET JEG VANT I JULIA KONKURRANSEN :-O

Hvor mange lipsmakers tror du det er i krukken????

Klem Jennie 

#kidsexpo #messe #leker #minion

105 kommentarer

Siste innlegg