HALLOWEEN

Hei

I går var jeg som tidligere fortalt på fest hos en venninne. Vi var 10 jenter som gikk Knask eller Knep i sammen i nabolaget og hadde det superduuuupert. Etter festen overnattet jeg med Embla og Tuva hos Embla. Det gjorde kvelden perfekt. Det ble godis i bøtter og spann og jeg har ikke fått allergisk reaksjon. Jippi 😀

Legger med et bilderas til dere i dag. 

 

MEG + TUVA

MEG + EMBLA

MEG + ALICE

MOLLY + MEG

I dag har vi sovet lenge og hatt en finfin daffedag i sammen. 

Ønsker dere en finfin helg. 

Hva er det beste snopet du kan få?

Klem Jennie

#halloween #knaskellerknep #trickortreat 

31 kommentarer
    1. Du er så fin og smart. Du har så vakkert hår skule bare ønske jeg var deg. Alle jentene i klassen min følger denne bloggen og er stor fan ♥♥♥♥

    2. Hei
      Så fint du har kost deg da 🙂
      Jeg hadde akkurat samme klær som Embla. Men ikke samme sminke 🙂
      <3Jeni

    3. Hei Jennie❤️Du er helt ubeskrivelig fin, jeg er veldig glad i deg,
      Selvom jeg ikke kjenner deg..hehe😙Du e nydelig.. Stoor klem fra meg💗

    4. Smågodt💕
      – Du er utruleg fin Jennie.
      – Du er kjempe flink i å spela Hedwig i jenter👍
      – Du er morosam💓💞👍.
      Eg kunne skrevet tusen fine ting om deg❤️ Du er ei heilt FANTASTISK jenta😍😘❤️
      ❤️JENNIE SOFIE❤️

    5. Så ut som en onkerlig kose kveld <3 ,Fine alle sammen! .Ha en fiseFin helg 😀 kos deg masse! .Noen planer for helgen? .I morgen kommer ny flåklypa, tenker jeg skal spørre noen venner om å dra på kino og se den 🙂 .Det beste er vel noe surt, kjærlighet eller sjokolade 😉

    6. Gikk ikke Halloween jeg, har aldri gjort det heller. Skjønner liksom ikke vitsen med å gå rundt å skremme folk og tigge godteri, julebukk synes jeg er greit, man tigger jo egentlig godteri da og, men da går man jo rundt og synger og gleder andre. Men har absolutt ingenting i mot det, bare gjør det ikke selv.

    7. Kjempe kult kostyme!:) Av godis liker jeg veldig godt sjokolade, sure ting og egentlig så liker jeg det meste jeg!<3
      Klem

    8. Hei😍 eg har bursdag 7.januar ❤️ 1 dag før deg🎀 det beste godteriet er vel sjokolade🍫🍬🍭

    9. Hei Jennie Sofie/ Hedvig❤️jeg er en fan av deg å jeg lurer på om du kan si hei Nadine Danielsen på en video på spørsmåls runder ?
      Hilsen Nadine 🙂

    10. Jeg har bursdag 1.nov men kan du si hei Nadine på spørsmålsruden dine? P,S. Du er best❤️❤️❤️❤️😃😃😃😃😃💖💖💖💖💖

    11. Hei Jennie<3 Elsker bloggen din🙊❤️❤️ Gleder meg til Spørsmålsrunde Del 2 okt. Kommer ut<33333 PS:hva kledde du deg som på haloween? 🙂

    12. Mitt favoritt snop er sjokolade å potetgull! Men du jeg er drit fan av deg jennie du er så vakker du ser så veldig snill ut jeg hater haters men det er bra at du får støtte håper vi møtes

    13. Kor er den sykepleier maska fra ? Har lyst og se son ut på haloween.foresten kor e det blog greia fra den du holder i handa og greia foran munnen fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg