OMG SÅÅÅÅ BRA

Hei hei

Sitter og gjør siste finpuss på videoen med svar på spørsmålsrunden for oktober,  legger videoen ut senere i kveld. Men har i dag funnet ut noe som jeg syns er sååååå bra. Når jeg skal på storsenter pleier jeg å dra til Ski Storenter men har alltid misunnet Sandvika blant annet Frozen Yoghurt og SmoothieXchange, men nå skal både SmoothieXchange og Funky Frozen Yoghurt komme til Ski Storsenter i november. Jippi!!! Det er ikke slik at jeg drar til senteret ofte altså, for vi må jo alltid kjøre med bil dit. Det tar ca 30 minutter med bil. Til Oslo kan jeg komme meg alene, for da går det jo buss og båt, men det gjør jeg enda sjeldnere. 

JIPPI for Funky Frozen Yoghurt og SmothieXchange.

 

Hvilket senter pleier du å shoppe på?

Klem Jennie

76 kommentarer

Siste innlegg