BLOGG AWARD

Hei

Hei søte lesere. Jeg har blitt gjort oppmerksom på noe som heter VIXEN Blogg Award 2013. Man kan nominere blogger man leser til å vinne innenfor ulike kategorier. Jeg hadde aldri hørt om dette før, men så fikk jeg en utrolig koselig mail av en leser som fortalte at hun hadde nominert meg innenfor kategorien ÅRETS ungblogg og ÅRETS nykommer.  Det var veldig koselig. For å stemme går du inn på denne siden HER

Siden du da kommer inn på ser slik ut, for å komme dit trykk HER.

Da er det bare å fylle ut informasjonen til blogg som du liker og ønsker at skal vinne. Tror ikke jeg har sjans i havet til å utmerke meg, men mine lesere og instagramfølgere er så fantastiske….at jeg skal aldri si aldri. 

BLOGGNAVN

BLOGGADRESSE

NOMINASJONSKATEGORI  (Jeg hører nok til Årets ungblogg eller Årets nykommer)

 

Klem Jennie

50 kommentarer

Siste innlegg