Slitsom shoppedag

Hei

Ja, du leste riktig. I dag ble jeg utrolig sliten av å shoppe og til slutt ville jeg bare hjem. Først var vi innom Vinterbro hvor det var ELLEVILLE DAGER, men dro videre til Ski både fordi det var så mange der og fordi vi ikke fant noe spesielt. I Ski var det SKI DAGENE og enda flere mennesker, det visste jo ikke vi. På grunn av veldig mange mennesker tok alt mye lengre tid og til slutt var jeg så sliten at jeg dro hjem før jeg hadde vært innom alle butikkene jeg ville se i. 

Målet med dagens shopping var spesielt å få noen nye høst sko. Jeg liker godt UGGS, men de tåler jo ikke noe særlig fuktighet. Jeg ble derfor superglad da jeg fant EMU sko som var vanntette. Nå har jeg impregnert dem og i morgen er de klare til bruk. På Wow kjøpte jeg en ny bukse på salg til kun kr 99,-  . Skaffet meg også jakken som man kunne forsøke å vinne forrige uke på Wow sin instagrambruker @wowandme , heldig hun jenta som vant den. Syns den er suuuuperfin. Ellers så kjøpte jeg ny dusjgele fordi jeg nesten har brukt opp den forrige,  elsker Body Shop sin Moringa duft. Ikke så mange innkjøp, men nå er jeg i såfall klar for kaldere dager og i tilfelle det skulle begynne å snø. 

Jeg har også lest igjennom spørsmålene lesere har sendt til meg under forrige innlegg SPØRSMÅLSRUNDE OKTOBER, det har allerede kommet 351 kommentarer….lurer på hvordan jeg best skal besvare disse spørsmålene. Mange stiller jo de samme spørsmålene også….. Hmmmmm, godt jeg har litt tid å tenke på. 

Nok skriving for i dag. Slenger med noen bilder. Tok bildene da det var begynt å mørkne ute så måtte leke meg litt i Picmonkey med dem, for å få de litt lysere kule.  Bilde av skoene kan jeg legge ut i morgen. 


Er du klar for kalde dager og snø?

Klem Jennie

56 kommentarer
    1. Jeg har også vært på shopping i dag, men var ikke noe særlig jeg hadde lyst på.
      Når pappa kommer hjem skal jeg bestille vinter sko, jakke og lue. Tenker jeg skal kjøpe den vinrøde lua fra urban 🙂
      Ja er veldig klar for vinter og snø 😀
      Utrolig fine Bilder, du kledde jakka veldig <3
      Men har vært litt forkjølet, var ikke på skolen i går..hadde veldig vondt i hodet i går så greide ikke dra på skolen er litt bedre i dag men kjenner jeg begynner å få vondt i hodet igjen så jeg avslutter med og si God Helg til deg og Familien 🙂

    2. Hei hær sendt deg gmail svar på den så fort du kan din blogg er min favoritt blogg etter din er
      mygoodlife.blogg.no men er du og Thea bestevenner eller skjenner du henne på ekte?

    3. Vi har allerede masse snø her i bodø… fin jakke har en lingnene:)
      Ps: kan du vær så snill å følge meg på instagram? Heter erika_yo hadde blitt kjempeglad!

    4. Du er kjempen ♥ Du kler jakke veldig godt!
      Gleder meg til når jeg får jakken ♥
      (Det var jeg som vant jakken)

    5. Hei jeg er din største fan det er jeg sikker på!<3 og jeg hadde blitt så takknemlig vist du kunne følge meg på instagram sjønner at du ikkje kan!<3 men vist du kunne så heter jeg janne1504 jeg hadde dødt og hadde gjort alt mulig for og møte deg eller følge meg på instagram!<3 digger deg og håret ditt og alt mulig!<3 bare digger deg!<3

    6. Ja! Så klar❤️ men vi har allerede snø og vinter å det er så deilig💞 jeg har kjøpt meg den jakken jeg også!

    7. Ja elsker jakken! Har nesten lik! Kjøpte min på Zara da 🙂 håper du har en fin lørdagskveld, tips til ting å blogge om ?

    8. Du virker som ett supert menneske!
      Hvis jeg hadde truffet deg ville jeg tatt bilde med deg og alle ting!
      Du er mitt frambilde og jeg vil bli like pen som deg og kul som deg og jeg vil aldri skrive hatkommentarer jeg syns det bare er synd ovenfor deg!Jeg er fast leser på bloggen og hvis det er meg som skriver kommentarer så heter jeg på kommentarene Stine!<3 eller Stine!♥Husk at jeg er en stor fan! Klemmer fra Stine!!!PS:Ha en super fin lørdags kveld!♥

    9. Haha kjøpte NESTEN samme jakka som deg, likte den kjempe godt! Men mamma syns ikke den var varm nok, så måtte ta en annen fra wow 🙁 Du er så pen Jennie! Hva heter du på Insta? Jenniefashion eller no sånt? Da har jeg allerede sendt deg forespørsel på å følge deg! 😉

    10. Å, elsker den jakken! Skulle også kjøpe en sånn en, ihvertfall en lignende, da jeg var på høstshopping for ikke så lenge siden, men jeg valgte isteden en fra vero moda. Gleder meg til å se de nye skoene du har kjøpt:)! De er nok veldig fine! Synes du har utrolig kul stil:) Svarer du ikke på Mail? Helt greit viss ikke det skjønner jeg, men bare lurte. Ha en fin dag!
      Klem<3

    11. Kan du please godta meg på insta?? @ingvildrewbieber fulgte deg før men kom borti knappen:'( elsker bloggen din<3

    12. Eg har eit par spørsmål angående spørsmålsrunden. Er du og Thea (jenter) gode venner i virkelegheita? Kor mange er det i klassen din. Eg har 45 elevar og 3 kontaktlærere i klassen min.

    13. Vi har masse snø! Og det slutter ikke å snø:(( Vi fikk litt snø på mandag, men nå syntes jeg det har gått for langt her i nord. I hagen vårres er det nesten 1 meter høy snø!!

    14. Vi har alt for mye snø i Harstad!! Det er isekaldt, ikke nå særlig! Fint å få snø nå, men jeg syntes vinteren varer altfor lenge:(

    15. Hei Jennie-Sofie! Jeg fikk trykket på følger knappen på insta.. Så jeg venter på at du skal godta.. Kan du godta? 🙂 PS: Det var jeg som lagde bilde hvor det sto litt om hva jeg syntes om deg ! 🙂

    16. Hei Jennie , jeg var også med i den jakke konkuransen , men jeg vant ikke da .
      Jeg tengte å kjøpe en selv , men er den varm nok til å bruke i vinter?? Fordi jeg trenger mest en vinterjakke , håper du svarer så fort som mulig .

    17. Hei:-)
      Veldig fin jakke du har kjøpt:-)
      Jeg lurer på noe,hvordan legger man ut videoer på bloggen?
      Det lurer jeg på.
      Klem Malin:-)

    18. Pen du er, Jennie!♥Kjempefine innkjøp!♥Ønsker meg den jakka selv, men jeg har allerede en vinterjakke…♥Hos oss kom den første snøen i dag♥Jeg fikk faktisk veldig julestemning, og hadde lyst til å bake pepperkaker og se på julefilm, men det kunne vi ikke, hehe♥Klem♥

    19. For det første: jeg elsker bloggen din og du er så super pen og helt perfekt! For det andre: mange på instagram sier at den jakka tåler så lite, er så dyr, og ikke er særlig varm eller noe! Jeg syntes den er kjempe fin og vil ha den selv! Men please svar meg på de spørsmålene. Jeg vet de. Koster 699kr. Men uansett!! Trenger en varm go vinterjakke. Og kan sy forresten kanskje akseptere forespørselen min på instagram? martineamu02 Takk på forhånd om du svarer. Klem en stooooor fan!!

    20. Martine: Jeg syns den virker god og varm jeg. Dessuten så bruker jeg mye ull om vinteren og fleece, om det blir kaldt bruker jeg bare det. Elsker jakka jeg. Klem

    21. Super fin jakke, du kledde den <3 jeg bor i Tromsø så vi har kjempe mye snø allerede...... Så her har ski sesongen startet....... <3 <3

    22. Hvor mye kostet jakka? Du kledde den skikkelig! Skal snart kjøpe ny vinterjakke og sko, så gleder jeg meg til vinteren for jeg elsker slalåm! 🙂 står du slalom eller bare langrennsski ? 🙂 er veldig klar for vinter og gleder meg også litt. Klem :):):) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg