VIKTIG INFO

HEi

Jeg føler for å skrive noen ord til på bloggen i kveld. Jeg vet at fordi jeg har blogg og mange følgere på instagram så må jeg regne med hat og stygge kommentarer, men jeg en person som fint klarer meg uten hat i livet mitt. Jeg vet også at det alltid vil være folk som ønsker å ødelegge for meg. Jeg setter derfor mer pris på om dere spør meg direkte her på bloggen eller instagram om dere lurer på ting om meg som ikke høres bra ut.

I kveld vil jeg gjøre det helt klart at jeg er en jente som er veldig opptatt av rettferdighet og likeverd. Jeg syns at alle mennesker er like mye verdt uansett rase eller hudfarge. Jeg syns ikke at mennesker som ikke bevisst forsøker å skade andre mennesker fortjener å bli hatet. Mobbing gjør meg trist, ingen fortjener det. 

Jeg har mange venner med ulik nasjonalitet som jeg er glad i. Jeg ser ikke på hudfarge når det gjelder vennskap eller skjønnhet. Jeg håper du tok deg tid til å lese dette og ikke bare se på bildet. 

JEG ER MOT RASISME

BILDE FRA MIN INSTAGRAMBRUKER @jenniefashion

Bildet av de to nydelige barna har jeg funnet på google.

Klem Jennie

44 kommentarer
    1. maya: Det virker mer som du er redd for at foreldrene dine skal få vite om denne episoden, men jeg skal velge å tro deg. Jeg vil ikke si at jeg ble såret, mer sint. Skulle ønske du hadde instagram. Jeg velger å tro at snille mennesker kommer lengst i livet og at snille mennesker har det bedre enn slemme mennesker. Jeg kan godt bli kalt stygg, men når noen sier at jeg er rasist eller slem da blir jeg trist/sint. For dette er noe jeg virkelig ikke er. Men takk for kommentaren din, uansett om du mener den eller ikke.

    2. Må bare si til deg Jennie:
      Synes du er et sååååå utrolig godt menneske.
      Du er så hyggelig ( etter hva jeg har sett )
      Ville gjerne blitt kjent med deg eller i det minste skypet med deg så vi kunne se hverandre! Det er det jeg ønsker meg like mye som fred på jorden! Ønsker så gjerne at du ser denne kommentaren og godkjenner den, og kanskje til og med legge igjen en kommentar tilbake:) ønsker deg alt det beste ❤️❤️❤️❤️ klem Mathilde ❤️

    3. Elsker bildet! 💕 og du er bare snill og pen! De som sier du er stygg og slem, er bare misunnelige! Det går egentlig ikke ann og si at du er stygg! Du er super pen, og virker supersnill!

    4. Hei Jennie! Jeg elsker bloggen din og følger deg på Instagram😃Jeg synest du er pen! Jeg ville bare spørre om du kunne snakke litt tydligere på spørsmålsrunden? Klem fra meg😘😘😊😃PS: Ikke ta dette som noen hatkommentar!😘

    5. Hei
      Jeg ELSKER BLOGGEN DIN!!!!!!!
      Jeg leser hvær eneste kveld
      Håper du leser dette
      Hilsen
      PS:kan du legge ut et bilde av hva en som er 1,45m og er veldig glad i å pynte seg burde bruke i en disko bursdag??? Liker deg såååååå mye besette hvis du gjør det

    6. Hei,jennie. Jeg ville gjerne trengt å snakket til deg om litt personlige ting.. Så om det bare kunne ha vore en plass der jeg kunne ha kontaktet deg? Kanskje på mail? Men uansett.. jeg synest du er en utrolig person,jennie. Jeg vil så gjerne snakke med deg♥ Rart at jeg sier det for jeg kjenner deg ikke men jeg ELSKER DEG! rett og slett!♥ Dessuten de som skriver hat er bare så UTROLIG sjalu på verdens fineste jente som deg!♥ Jeg er utrolig glad for at du finnes,jeg tror faktisk ikke jeg kunne klart meg uten en som deg! DU må IKKE ta til deg hat kommentarer! Vist noen våger å si noe styggt om deg,så si det heller til meg! For jennie skal søren meg ikke ha hat på seg. Da kan dere heller velge meg istede!
      Loveuu!♥
      Klem fra Fride som alltid er her for Jennie Sofie♥
      The best girl in the world!♥♥♥♥♥

    7. Du er en helt fantastisk jente, jeg syntes at du har så veldig mye mot. Du bryr deg faktisk ikke om hatere. Du virker snill, hyggelig, morsom og mest av alt helt proppfull av energi! Jeg er på jenter og bloggen din vær dag. Og syntes at du er en veldig modig jente. Har noen spørsmål til deg. er du flink på skolen?
      Hilsen meg

    8. Hei Jennie❤️ Jeg trenger og snakke med deg om noe jeg ikke vil si her akkurat, jeg har spurt Mia og Malin om ditt mobil nr men de vil ikke gi det til meg😭 noe jeg egentlig skjønner vis du ikke vil det👍☺️ Lurte på om du kan svare meg på Mail?😄😄☺️
      Uansett så vill jeg bare si at du er en helt utrolig person💟💕. Du er sååå pen og talentfull og virker veldig snill ⭐️
      J
      Je
      Jen
      Jenn
      Jenni
      Jennie
      Jennief
      Jenniefa
      Jenniefas
      Jenniefash
      Jenniefashi
      Jenniefashio
      Jenniefashion💋❤️
      Jeg rett og slett ELSKER deg🎀❤️💕💋💋
      Håper du vil svare på mailen min👍😄❤️ Kos deg videre resten av kvelden⭐️❤️☺️😄

    9. Hei!
      Jeg synes du er en utrolig pen,aktiv,morsom og kul jente:)
      Jeg vil ikke at du skal bli lei deg for de stygge kommentarene,
      De er sikkert bare sjalu😉
      Klem Jenny

    10. Hei Jennie! Jeg elsker bloggen din og følger deg på Insta😘 Men jeg har et spørsmål!(Ikke ta det som Hatkommentar!) Kan du snakke litt tydligere på spmrunden? Klem fra en stor fan av deg😘😘

    11. Så bra!:D Men du, lurte på om du kunne ha sånn spørsmålsrunde snart?
      Og om den mulberry-lommeboken din er ekte eller fake(?) // hvor mye kostet den?
      Den var så fin!:D

    12. Kjære Jennie!
      Jeg har også venner fra en helt annen verdensdel. Asia. Jeg tror de som føler seg annerledes, får et lite løft nå, siden at du forteller at du ikke ser på hvilke kulturer de har 🙂
      Live with it, Jennie! You Go Girl!
      Hilsen Mathea ♥

    13. Du er en utrolig pen,snill,søt,morsom,nydelig,vakker,kul jente
      Du skal ikke bry deg om de dumme jenteneguttene som skriver hat kommentarer.
      Du skal bry deg om de fine kommentarene du får
      Jeg syntes når du får en hat kommentar på instagram bør du blokke dem
      Sånne skal ikke du bry deg om:)
      Klem som er fant av deg og som elsker deg
      EMMA

    14. Helt enig<3 du er helt fantastisk jeg synes også barna på bildet var nydelige. Du har helt rett det hanler ikke om utseende (hudfarge, dialekt, språk, utseende osv). Det du skriver nå var veldig fint og viser at du er ei super jente. Jeg ønsker vi var venner! Men jeg har 2 spørrsmål. Jeg er like gammel som lillesøstra di, og hvis vi hadde møttes hadde du sett på meg som en venn eller som en jente som er for ung til å være din venn? Har veldig lyst å snakke med deg på ordentlig<3 klem fra meg:*

    15. Er også i mot rasisme, jeg bryr meg ikke hvilken religion forskjellige kommer fra! De er jo like mye verdt som alle andre. Jeg har mange gode venner som kommer fra utenlandet, faktisk en bestevenn også 🙂

    16. Hei JennieSofie jeg lurer på noe det jeg lurer på er:
      1.er du med på noe som heter jenter?
      2.kan jeg snakke med deg om noe personlig?
      3.hvis jeg kan det kan jeg sende deg mail?
      4. Hva er mailadressen din?
      ♥♥♥♥♥♥elsker deg♥♥♥♥♥♥klem Julie♥♥♥♥♥♥

    17. Spørsmål jeg lurer på:
      1.er du med på noe som heter jenter?
      2. Kan jeg snakke med deg på mail?
      3.hva er mailadressen din?
      ♥♥♥♥♥♥elsker deg♥♥♥♥♥♥klem Julie ♥♥♥♥♥♥

    18. Elsker bloggen din <3 Mobbing er et av de verste tingene som fins! Ingen liker å bli mobbet men mobberne tenker ikke på det. Rasisme er grusomt, noe av de tingene man ikke vil ha i verden. Jennie du er rå som har mot til dette! Du lar deg ikke knekke av hat, du sier ifra, det er bra <3

    19. Hei nydelige Jennie❤️
      Jeg føler på en måte at jeg kjenner deg gjennom fet du skriver her og hvordan du er i videoene😘 Men jeg lurer på noen ting: Når var du på audisjon til jenter og hvordan var det? Hva liker du best av håndball og ski? Hvo ofte er det innspilling til Jenter? Når spilte dere inn leirskolen på jenter?
      Også litt forbedringer: prøve å ha antrekksbilder oftere. Prøve å ha spørsmålsrunde litt oftere. Og om du kunne ha en må gjøre-video med en av vennene dine?
      Til slutt elsker deg utrolig mye så aldri ta til deg stygge ting du er en fantastisk god skuespiller, fin, nydelig og mer… Jeg må stoppe ellers blir denne altfor lang men kunne holdt på og ramse opp alle gode tingene med deg i timesvis😊 Love u😘❤️
      Hilsen Sandra fra Bergen💕

    20. Takk for at du svarte JennieSofie men på begynnelsen så trodde jeg sånn Hedwig og thea de er så slemme men når jeg fikk vite om bloggen fikk jeg vite hvor snill du er men skjenner du Thea på ekte? Og alle de andre Daniel, Julian, Maja, Emilie, Alex, Even, Tora, Shirin, og alle de? Når filmet dere egentlig alt det? Men hvis du skjenner de har noen av de blogg? Ville at vi skulle være venner eller bestevenner hadet håper du svarer meg på kommentarene så fort du kan.ja jeg skal kontakte deg på mail,nå vet jeg mailadressen din.
      Mange klemmer til jennieSofie fra Julie!!!

    21. Julie: Hei hei. Jeg har en spørsmålsrunde på bloggen nå. kommer til å forsøke å svare på utrolig mange spørsmål i det innlegget. Tror jeg kommer til å svare med video. klem

    22. Hei jeg får ikke til å følge deg på instagram fordi jeg tror du har blokkert meg eller noe med uhell men hadde satt veldig stor pris om jeg kunne følge deg. Jeg heter kathrinesnuppa00 på instagram

    23. Får du lov av foreldrene dine til å lage videoer? Og hvem er det som filmer deg, og hva filmer du med? Trenger litt tips til bloggen våres 😊

    24. Veldig bra skrevet! Stå på ! Det er viktig å sette ned foten når det kommer til temaet mobbing, og det synes jeg du gjør på en fin måte ved å fortelle at dersom noen har ting de lurer på så skal de ta det meg deg og ikke spekulere rundt det!
      Flott å se at en så ung jente vet hva hun vil og hva hun ikke vil ha noe av! Fortsett den jobben du gjør 😉

    25. Kjempefint skrevet Jennie!♥Jeg mener akkurat det samme!♥Elsker også bildet du har funnet/lagd!♥Klem♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg