Summerfeeling video

Hei

Det er jo nå en liten stund siden jeg kom hjem i fra Kreta, men jeg har ikke lagt ut noen videoer her på bloggen. Jeg filmet ikke med videokamera, men hadde jo mobilen med meg. Forsøkte å lage noen instagramfilmer i ferien, men nettet var så tregt der – så jeg fikk aldri lagt dem ut. Videosnuttene er derfor alle ca 15 sekunder, satt sammen til en film. He he. 

Etter at vi kom hjem har jeg allerede begynt å drømme meg bort til varmere strøk igjen, det er så utrolig mange fine plasser jeg kunne tenkt meg å reise til. En annen ting jeg også har begynt å tenke på er jul. Må jo lage ønskelister både til jul og bursdag. Men først er det faktisk Halloween og jeg er invitert bort den kvelden. Gleder meg. Det eneste dumme er at jeg ikke vet hva jeg kan kle meg ut som.

Skal du gå knask eller knep på Halloween?

Klem Jennie

# agiamarina #kreta #crete #beach #startour 

43 kommentarer
    1. Hei Jennie!
      Du er veldig flink til å lage video og ta bilder! Jeg digger bloggen din og skjekker den hver dag. Det hadde betydd veldig mye om du kunne svare på denne kommentaren! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    2. Heei,
      Jeg skal gå ut på halloween, ja. Jeg tror vi skal ha halloweenfest på kvelden også gå ut knask eller knep etter det 🙂
      Jeg vet heller ikke hva jeg skal være, har du tips?
      <33Jeni

    3. Hei super video jeg får også sommerfeeling nå jeg vil dra på ferie snart. Men jeg skal ikke gå haloween vi skal heller være hjemme og se på en kjempe skummel film og spise masse masse godteri❤

    4. Hei !!!!!!. Super video og jeg får også sommerfeeling jeg vil sååååååååpå ferie snart. Men jeg skal ikke gå haloween vi skal heller være hjemme og se på en skummel film og spise masse masse godteri. Hilsen Mina 12 år

    5. Fin video og bra at du hadde en fin ferie! Vet dens beste blogg, og du er superflink til å ta bilder/videoer 🙂

    6. Jaa, vet heller ikke hva jeg skal ha på:/ Men du, du har noen sånne vinrøde jeans, som er suuuuuper fine, hvor har du kjøpt dem?<3 så veldig deilig ut, du er fantastik!<3

    7. Ja, skal nok gå knask eller knep!:-) Har sett Gåten Ragnarok i dag på kino, super bra film, men samtidig veldig skummel og litt trist. Men som sagt en super bra film!!;-D
      Klem Tuva<3

    8. Hei jeg har en blogg men jeg vet ikke osen den skal bli så fin som din så jeg lurte på om du kunne lage en video eller noe sån om tips?hvis det er greit da😘😘❤️

    9. Hei! Er veldig stor fan, elsker deg og bloggen din! Jeg bare lurte på i hvilket program du lager headeren din? <3 blir veldig glad for svar!

    10. Hei jeg skall snart på ferie jeg og! Men ja jeg skall på Halloween. Men jeg lurte på om du kune si hvor du kjøpte den nydelige kjolen din den som er hvit! Har veldig lyst på svar!❤❤

    11. Hei! Jeg skall på Halloween ja, men du har super bra blogg, kan du si vor din hvite kjole er fra?? For jeg skall snart på ferie jeg og!❤❤❤❤❤jeg håper du svarer!❤❤

    12. Hei❤ jeg skal faktisk ikke gå Hallowen, men jeg skal RI Hallowen!❤ Gleder meg kjempe mye til det❤ vet ikke helt hva jeg skal være enda jeg heller, men tenkte kanskje zombie, hehe..❤ Det er bare å tegne svart rundt øya å ha helt hvit fjes og ha svart leppe❤ tips til hva du kan være: Heks, zombie eller vampyr?❤
      Klem Stine!❤ (Altså stinemedalen på Instagram)

    13. eg digger deg jennie, eg ser på bloggen din hver dag og det ville betydd veldig mye om du svarte på denne kommentaren eg har sendt deg

    14. Celine: Så bra at du har selvtillitt til å rakke ned på andre. Og at du oppgir bloggadressen din og Ip-adressen din. Til alle som lurer på hva slags folk som sender hatkommentarer til meg, så kan jeg oppgi bloggadressen til henne som tror at hun er så mye bedre enn alle andre.

    15. Skal på noe som heter hallovenn! Vi gjør masse aktiviteter og får godteri for det😄 Du kan kle deg ut som en død smurf! Bare et forslag….

    16. Hei jennie, jeg har sett på noen av kommentarene og synes noen av de er veldig unødvendige. Så jeg vil bare si at du er super pen ser ut som en veldig snill person og er veldig tapper som svarer på de upassende kommentarene veldig bra. Elsker bloggen din og hadde betydd sykt mye for meg og min bestevenn om du tok en tur innom vår blogg og kanskje til å med la igjen en kommentar:) Maren

    17. Jeg har vært på Agia Marina 😀 Men ikke samme hotell som deg. Hahahhaah <3 Det regnet en dag hos oss og, men vi bada likevel 😀

    18. Hei jennie ja jeg skal gå halloween husker ikke om jeg skrev ordet riktig men i så fall. Så syntes jeg du har en super duper fin blogg jeg syntes du er døds kul også å du må bare stå på med bloggen for det er en kjmpe fin blogg for alle
      STÅ PÅ!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg