BASSENG BILDER

Hei 

Som sagt så skal jeg i dag legge ut blider fra bassenget på hotellet. Det var egentlig to basseng der i tillegg til barnebasseng, men vi var bare ved det ene. Elsket å bade med vennene som vi fikk der. Forrige høst møtte vi jo Mia,Malin og en som heter Maja. Bassenget var ganske stort mens det andre var ltt mindre. Da jeg var ved bassenget pleide jeg og hoppe ut i vannet med og uten badering. Gøy å hoppe igjennom ringen. Så lå jeg også på kanten og solte meg mens jeg leste i en bok. Her er bildene:)

INSTAGRAM BILDE


“CHILLING” IN THE POOL

FERIEVENNER



JUHU!!!!!!

 

BILDE FRA STARTOUR.NO


Hva syns du om bassenget???

Klem Jennie

#charterfeber #crete #kreta #agiamarine #startour 

54 kommentarer
    1. Du er skikkelig lav er du kortvokst?? Søstera di er jo høyere enn deg og du tør ikke poste denne på bloggen siden du er en feig liten bitch!!!

    2. Believer’n: Så teit å skrive at jeg ikke poster den, selvfølgelig gjør jeg det. Du tror kanskje jeg bryr meg, men det gjør jeg ikke. Når du kaller meg kortvokst kaller du veldig mange kortvokste for jeg er langt i fra laveste i klassen. Søsteren min er veldig lang for alderen, hun syns faktsik ikke det er så morsomt. Men du……ikke bare er du frekk du er litt dum også. For selv om du kaller deg Believer`n så sier IP:Adressen din hvor du bor, sier altså hvem du er. Alle som skriver kommentar oppgir sin IP-adresse. Skal jeg skrive IP-adressen din så alle kan se den, så skal vi se hvor tøff du blir da?

    3. Believer’n: Hvis du kaller Jennie kortvokst så kaller du meg og det. Før vi er ca. like lange. Dette er utrolig dårlig og bare helt dumt av deg. Jeg synest Jennie er perfekt som hun er!♥ Det er ganske lett å finne IP-adresse så dette var bare helt utrolig dumt av deg,”Believer’n”! Jennie er utrolig pen. Og søsteren er slettes ikke for høy. Hun er helt passeleg og det er Jennie også! Bra at du ikke bryr deg Jennie,hun er helt klart misunneleg på deg og din søster!♥♥

    4. stakkar deg jennie hun er bare teit hun believer’n hun tror hun bare er tøff når hun skriver stygge komentarer. hvordan er det og spille i jenter og kan du plis snappe meg heter ingridhodne02 plis hilsen ingrid din største fan

    5. Vet at jeg ikke har noe med dette å gjøre, men må bare si til deg Believer’n:
      Bare fordi du synes Jennie er lav så har du ikke sett henne i virkeligheten så du vet ikke selv høyden hennes! Jeg synes høyden hennes er fin og selvom søstera hennes er litt høy for alderen så er det helt normalt!:) jeg er selv høy for alderen og det er noe jeg må leve med. Og hvis du absolutt synes at Jennie er lav eller stygge ting om henne så får du holde det for deg selv!!
      Men deg Jennie, deg digger jeg! Synes du er KJEMPE kul,snill,grei,pen,søt,vakker,flink i håndball,flink på ski,flink til og blogge og MYYYYE MEEEER!:):):):):)

    6. det går ikke an å si slik til andre mennesker ville du likt at jeg kalte deg kortvokst . folk er forskjellige og vokser ikke likt . jennie du er veldig pen jente ♥♥♥

    7. Du er kjempe kul!:-) bra av deg å ikke bry deg om de stygge kommentarene!;D De er bare misunnelige på at du er deg og du er pen, kul, søt, en flink skuespiller, morsom, virker kjempe snill og du er jo rett og slett en fantastisk person<3 Du er best, søta:)
      Jeg elsker bloggen din, du er kjempe flink til å blogge!!!!;)
      Mange klemmer fra en stor fan, Tuva

    8. Skulle ønske jeg var like pen som deg!😍😘😚❤️❤️❤️❤️💄🎀😧du er helt perfekt!!!

    9. det er sikkert vanskelig å les alle hate kommntarene
      og det er nok noen som er bare misunnelig på deg.
      jeg tipper at alle som skriver hate kommentarer er usikker på seg
      selv og har dårlig selvtillit.
      klem caroline♥♥♥♥《♡》

    10. Fride
      08.10.2013 kl.18:34
      Believer’n: Hvis du kaller Jennie kortvokst så kaller du meg og det. Før vi er ca. like lange. Dette er utrolig dårlig og bare helt dumt av deg. Jeg synest Jennie er perfekt som hun er!♥ Det er ganske lett å finne IP-adresse så dette var bare helt utrolig dumt av deg,”Believer’n”! Jennie er utrolig pen. Og søsteren er slettes ikke for høy. Hun er helt passeleg og det er Jennie også! Bra at du ikke bryr deg Jennie,hun er helt klart misunneleg på deg og din søster!♥♥

    11. Bassenget og Kreta er super fint❤️❤️Elsker deg❤️❤️Du er super pen❤️❤️Skjønner meg ikke på folk som skriver stygge kommentarer hval de virkelig har så mye imot deg trenger de ikke og lese den engang.. Dem kjenner deg ikke engang…. Men jeg syntes du er super❤️

    12. Jeg vet det ikke har noe me Bildene å gjør, men jeg lurer bare på hvilken Ski Gruppe du går i?
      Jeg er aktiv i Ski selv å er 12 år! Går i 7.klasse.
      Heter martinstrand2 på Instagram.
      Håper du svarer Martin:-D

    13. Hei Jennie!😘
      Jeg elsker både deg og bloggn din!❤️😊
      Men jeg lurte på om du ville skjekke ut instagram fanbrukeren min?🙏
      Jeg hadde blitt så glad om jeg fikk litt flere føllgere så bare titt innom til dere andre.❤️👍
      Jeg håper du tar en titt, stor fan!❤️❤️❤️
      Jeg heter Jenniesofie_storfan 😊😘

    14. Hei Jennie! Håper du har det helt fantastisk i Kreta! Du er superpen, kul, flink skuespiller, kul stil….. Skal jeg fortsette? Værtfall, du må ikke bry deg om de stygge komentarene!! De er bare misunnelige, og har ikke bedre og gjøre enn og skrive stygge ting! Min største drøm er og møte deg, men det kommer jo aldri til skje 🙁 Love U! <3

    15. Hadde du de fint der? 💕 Jeg elsker bloggen din og deg💕💕 Du er mitt største forbilde 💕❤️ Jeg skjønner ikke at noen vil si stygge ting til deg 💕 Du er jo fin,snill og mye mye mer.. 💕💕

    16. Ååååå! Det så deilig ut! Du er utrolig fin, og akkurat passe høy syntes jeg:) gleder meg til innkjøpsvideo<3 Kan du skype meg? tirilsjoberg<3 Klem fra Tiril<3<3<3

    17. Hei! Du har en kjempe fin blogg! Du tar så fine bilder, jeg har nettopp laget meg blogg og jeg ser opp til å bli like flink til å blogge som deg 🙂
      En ting til, du ligner sykt på ei i serien Jenter, er det deg? 🙂

    18. På bildet numner seks, hun til midten med rosa baderung rundt seg. Var hun litt solbrent i fjeset eller?

    19. Jennie du er skikkelig kul ELSKER DEG ♥!! Leser bloggen din hver dag kjempe fin blogg ♥!! dei som skriver at du er stygg og sånt er bare sjalue..!!! du er drit fin ♥!!

    20. Hei Jennie jeg lurer på om det er en egen barneavd på new yorker?jeg skal til byen i morgen og der er det new yorker også lurte jeg på det fint om du svarer siden jeg skal dit imorra:)♥ forresten så ar du en fin blogg♥ ser litt ut som Beliver`n ble litt redd er det noen som hun kan kalle bitch så er det henne selv. og jeg ble litt lei meg siden jeg er høyere enn deg og jeg er11:( SE DENNNE KOMMENTAREN PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS:)

    21. Hei Jennie Sofie. Så hyggelig å se at dere har hatt en fin ferie med oss i Star Tour. Hilsen Elisabeth Larsen-Vonstett, informasjonssjef

    22. Elisabeth: Hadde det supert. Skulle ønske jeg kunne reise hele tiden jeg. Elsker å reise. Noe annet som er fint med å reise er å glede seg til å reise. Tenker meg at vi snart begynner å planlegge neste års ferie. Lukter litt på Usa, men elsker Kypros. Savner det beste hotellet i hele verden Nausicaa 🙂

    23. Hei eg var i vagia mare for to år siden 🙂 og så var vi i innom chaina og nåke på p 🙂 ser me budde i vagia mare ligna veldig på der du va på bildene:):) kor va du hen?

    24. Hei😊 Jeg skal til Kreta om ni dager og jeg lurte på om vi du var på samme sted som jeg skal… Jeg skal på Alexandra beach, Chaniakysten, Agia Marina.!😘 Hvor var du Jennie Sofie??😚 Stor fan av deg😍😘😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg