Innkjøpsvideo- info

Hei

Fått en del spørsmål om når innkjøpsvideoen kommer. Den kommer i løpet av denne uken, men vet ikke akkurat hvilken dag. Har i såfall funnet frem de ulike tingene jeg har kjøpt, men jeg har jo også gitt bort noen venninnegaver allerede. Jeg skal i såfall huske å sette batteriet til kamera til lading i kveld, slik at det er klart når jeg finner tid til å begynne å filme. Jeg har fortsatt noen bilder i fra Kreta som jeg ønsker å legge ut også. Jeg har jo blogget og lagt ut bilder i fra stranda og tenkte å gjøre det samme med bassenget. Hadde mye gøy i bassenget i sammen med ferievenner. 

Så innlegg som kommer fremover er: 

-Bilder fra Kreta – basseng

-Bilder fra Kreta- aktiviteter

-Innkjøpsvideo

-Antrekk fra Kreta- med informasjon. Mange har spurt hvor klærene er i fra. Men alle antrekkene er ikke nye. Den hvite kjolen fra Lindex fikk jeg for eksempel til jul. 

-Så tenkte jeg også å sette i gang en ny SPØRSMÅLSRUNDE om ikke så lenge. Altså da lager jeg ett innlegg hvor dere kan stille spørsmål. 

ETT AV FLERE BILDER SOM KOMMER I MORGEN PÅ BLOGGEN <3

Titter du innom i mogen igjen? 

Klem Jennie

 

46 kommentarer
    1. Ja kommer så klart til og lese bloggen i morgen.
      Jeg elsker bloggen din. Leser den vær dag. Vis jeg ikke for lest den en dag så leser jeg den så fort jeg har mulighet. Du er superpen og er kjempe kul og sikkert veldig grei.😊😍
      Store klemmer fra Dina❤️

    2. Hvordan får du så fine knapper på menyen under headeren? Du hadde gjort meg en tjeneste om du hadde svart. Ps: bloggen din er kjempe bra, du er kjempe pen og jeg virkelig elsker alt ved deg! Ikke glem det, men du har vært en engel om du svarte…:):):):)

    3. Hei, Jennie Sofie<3
      Selfølgelig titter jeg innom bloggen din i morgen, det gjør jeg hver dag:)
      Jeg elsker bloggen din og synes du er kjempe pen, kul, morsom, søt, flink skuespiller, virker kjempe snill og en god venn! Tenk om vi var venner da hadde jeg vert såå glad!:D Du er rett og slett en fantastisk person du<3 Du er en kjempe flink blogger:) og synes det er kjempe bra at du har innlegg ver dag!;D Det er ubeskrivelig hvor stor fan av deg jeg er;) Jeg digger stilen din:) Og blir virkelig inspirert av deg:) Du er mitt forbilde og det vet jeg at du er for mange!!!:D Gleder meg til bilder fra Kreta og innskjøpsvideo<3<3<3 Blir alltid så glad når du kommer med nye innlegg, stikker innom bloggen din veldig ofte om dagen!;D
      Du er unik<3
      Mange klemmer fra en fan som elsker deg og bloggen din, Tuva<3
      PS koselig men kommentar tilbake søta:)

    4. Jeg elsker deg og bloggen din titter innom den hver eneste dag elsker den bare <3<3

    5. Bruker du massakrane på skolen og hvor ofte shopper du ca når legger du deg og hvor lAng tid bruker du ca på å sove har du noen fast leggetid i helgene hvor mye godteri spiser du

    6. Bruker du maskara på skolen og hvor ofte shopper du ca når legger du deg og hvor lAng tid bruker du ca på å sove har du noen fast leggetid i helgene hvor mye godteri spiser du

    7. Kjære Jennie<3 Det er meg "jenniesofieerbest"<3 Du aner ikke hvor glad jeg ble da du svarte meg på instagram, og at du likte bildet mitt:) Det er noe av det beste jeg har opplevd (tuller ikke) du har satt et utrolig stort inntrykk på livet mitt<3 Du er så fantastisk, vet ikke hvordan jeg skal forklare det<3<3<3 elsker deg mer enn noe annet:) Du er så hyggelig mot alle, selv de du ikke kjenner<3 Du fortjener det beste Jennie<3<3 klem DIN ALLER STØRSTE FAN <3

    8. Seffølgelig skjekker jeg bloggen din imorgen ❤️❤️Er faktisk inne på den hver dag jeg får gjort det❤️❤️Elsker deg❤️❤️Fint bilde❤️Gleder meg til innkjøpsvideoen og alt det andre ❤️❤️Elsler deg❤️Klem❤️❤️

    9. Hei, bare lurte på hvilket redigering program du bruker på instagramen din. Du har mange bilder hvor det er redigert inn masse forskjellig?😉😊

    10. heii!:) ikke for å være frekk ellerno men er du rasist?
      liker ikke du de som er fargede? jeg har hørt noe sånt men hvet ikke om det er sant!
      jeg tror ikke du er det for du virker veldig hyggelig<3 og isåfall så er du venn med en som er farget?
      klem søta!<3

    11. Selvfølgelig vil jeg lese bloggen din hver dag jennie❤😘❤ jeg elsker deg og jeg gleder meg super mye til videoene du skal legge ut❤💖😘💋😍 takk for at du er en så herlig og snill person ❤😘😘 det Er litt lenge siden jeg har kommentert noen innleg på bloggen din nå men det er fordi jeg har vært så opptat❤😘💖👍 men fra nå av skal jeg kommentere på insta og på bloggen din❤😘😘👍❤💖😘💋😍 kan du vær så snill å si hei amanda til meg når du har spørsmålsrunde og si noe du synest om meg????❤😘💖👍 da hadde jeg blitt super glad❤😘💖 tusen takk for at du har forandra livet mit til at det har blitt mye bedre❤😘💖💋💋😍 du er super❤😘 love You jennie ❤😘💖💋👍😍🌸 håper du kan svare på denne komentaren det er lengesiden nå og jeg hadde blit super duper glad for en kommentar tilbake av deg nå som det er så lenge siden❤😘💖💋💋😍🌸 takk for alt jennie love u so mutch❤💖😘👍❤😘😍😘💋😍❤🌸klemmer fra amanda❤😘💖💋

    12. m_e_g00: Det er det dummeste jeg har hørt. Jeg er da ikke rasist. Hva har jeg gjort eller sakt som tilsier det. Jeg har da mange følgere som ikke har samme hudfarge som meg og jeg behandler da ikke dem annerledes enn andre følgere. Ja, jeg har fargede venner og jeg har fargede i familien min. Har ingen grunn til å være rasist, gir jeg ikke uttrykk for at jeg syns alle mennesker er like mye verdt? Skulle likt å vite hvem som sier sånt om meg.

    13. Hei Jennie Sofie:-)
      Jeg synes bassenget var kjempe fint, skulle ønske jeg var der selv:-)
      Forresten leser jeg bloggen din hver dag, er inne på den liksom…….4 ganger hver dag<3

    14. Hei,jeg lurte på bare hva du heter på skype,derfor når du
      Var på leirskole,så kjente du noen fra kr.sund på Allanlengen?💜💜💜
      💜💚❤️💛

    15. Jeg lurte bare på hvor og når du kjøpte den blå peplum kjolen du brukte når du var på Kreta? ❤️ Blir veldig glad om du svarer, ønsker meg en peplum kjole og har gjort de veldg lenge nå, såå👌 Håper du svarer så fort som mulig😊
      Du er en flink skuespiller btw, skulle ønske jeg var med i Jenter💕
      🍓Hilsen meg🍓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg