FØRSTE SKOLEDAG

Hei

Dag var det første skoledag etter høstferien. Dagen var egentlig helt normal. Begynner skoledagen 9.30 og slutter 14.30. Vi begynner bare 9.30 på mandager. På skolen pleier jeg å spille bortennis i friminuttet. Da jeg kom hjem var det lekser så måtte jeg finne frem ting til skitrening. Om høsten kan vi jo ikke stå på ski men vi trener løping med staver i bakker og kanskje litt rulleski. Elsker å stå på ski. Gleder meg til snøen kommer og skirenn begynner igjen. Til middag hadde vi sushi. Mmmmmmmmm. Så nå må jeg gå og ordne meg før trening.. Litt kort tinnlegg i dag, men i morgen kommer det mange bilder fra Kreta på bloggen igjen. 


Hva hadde du/skal du ha til middag i dag?

Klem Jennie

33 kommentarer
    1. Jeg lurte på om du kunne lage en video om kordan man lager header? Vi har en blogg å vi sliter litt med det ;)) Håper du kan hjelpe oss! Å håper du kan stikke innom bloggen vår <3

    2. Jeg hadde fiskepinner. Og du har verdens beste blogg! Misunner deg kjempe mye! Og lurte på om du kunne se på min blogg? tjob.blogg.no

    3. Nawwwwwwww, sååååå søt du var når du var liten<3<3<3 Men det er du nå å da😘
      Klem fra en kjempe stor fan Tuva:)
      PS elsker bloggen din!!!!!!!!!!!!!!!<3 Du er best søta😘

    4. Hei, lykke til på skitrening! Hår på ski selv, går du renn om vinteren?? Altså store renn i Holmenkollen foreksempel??😊💕 håper på svar..

    5. Hei, jeg digger bloggen din og en en stor fan. Nå nettopp var jeg på instagram på din side (jeg skjekker den flere ganger om dagen), så kom jeg borti den knappen sånn at jeg ikke følger deg lenger 😢😢😢 Men jeg fiksa det igjen da.
      Jeg ville bare at du skulle vite at jeg har lest bloggen din og følgt deg på instagram lenge, og nå spør jeg deg ikke om du kan følge meg, men jeg heter sarabiebersb da. Kan du si ja til at jeg kan følge deg? Hilsen verdens største fan 😘

    6. Så søt ❤️
      Du ligna litt på Matias (vet ikke hvordan han skriver navnet sitt)
      når du var liten❤️👍
      Du er kjempe flink til å Blogge Jennie Sofie❤️

    7. Så søtt bilde❤️💋😮😍du lignet på lillebroren din!👧👶😻✨💫😍 skal ha fiskekaker😋

    8. Hvordan skirenn går du? Er det lokale renn eller i Holmenkollen? Jeg går ski og skiskyting, det er jo så morsomt!😊😊

    9. 🙂 Var vel koselig å se venner igjen, tenker jeg. Jeg har høstferie nå så jeg koser meg faktisk i Kragerø liker meg veldig godt her men synes det er best på sommeren, siden man kan både ogsånn 🙂 MenMen. Har smakt på sushi men likte det faktisk ikke Men i dag har jeg spist Pizza 🙂 .Super søtt bilde av deg! <3 .Elsker ski jeg også, en av de beste sporten jeg vet om! .Vi starter Skoledagene halv 9 og slutter 10 over 2 eller halv 2 🙂 .Har dere mye lekser eller? 😉 Skal du til Kragerø i sommer? 🙂 Klem

    10. Hei fetteren min har vunnet ol i langrenn junior . Andreas Molden har
      Vert Norges mester før han. Jeg hadde salat til middag danser du?
      Jeg er en stor fan . Hilsen Tiril Instagram @tirilelisabeth09

    11. Vi hadde fisk tror jeg✌️ Så søt❤️ Du ligna veldig på Matias når du var liten❤️
      Elsker bloggen og Instagramen din Jennie Sofie❤️ Gleder meg til inkjøpsvideo❤️ Hadde betyd veldig mye om du hadde svart❤️
      Klem Malene

    12. Har høstferie nå og vi hadde pannekaker til middag vi begynner halv ni og slutter ti å halv tolv på mandager. Vi har ikkje leirskole i begynnelsen av syvendw klasse men i slutten av sjette desverre er jeg bare i begynnelsen av sjette klasse :'(:-(:'(:-D:-Q:-X:-/:-D<3;-):-Do_O:-/:-I:-Q:'(:-P;'&

    13. Jeg e en kjempe stor fan av jenter mn mest av deg og Maren.
      Dere er såååååååååååå fine❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      Men kan du følge meg på instragram då hadde jeg blitt
      såååååååååååååååå glad. Og hvor kjøper du bandanasene dine.
      Håper på svar
      KLEM EN STOR JENNIE FAN❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg