READY OR NOT

Hei ( Ja, overskriften er engelsk og bloggen er norsk)

Nå sitter jeg i stua etter en lang dag og skal faktisk legge meg om ikke så lenge. Kofferten står endelig helt klar og klær til i morgen ligger også klart. I dag har jeg vært på jentetur med jentene i klassen. Vi har vært på en øy som heter Steilene. Vi hadde en veldig fin dag ved vannet, selv om vi ikke var så heldige med været. Etter skolen så gjorde jeg ferdig alle lekser for denne uken og vasket buret til Elvis. Han skal bo hos min gode venninne Ella i høstferien. Nå har jeg akkurat levert han faktisk og er glad for at han skal få bo hos Ella. 

Men nå skal jeg gjøre meg i stand for kvelden og legge meg. Håper jeg klarer å sove så tidlig for jeg må stå opp KJEMPETIDLIG i morgen. Allerede klokken 04.00 må jeg stå opp igjen. Reisefeberen har kommet og det skal bli superdeilig med sommer og sol igjen. Har pakket kamera, Mac og overføringskabel, så jeg skal selvsagt blogge i fra Kreta også. 

BILDE FRA TUVA SIN INSTAGRAM

VI VAR IKKE SÅ HELDIGE MED VÆRET

MEN HAR VÆRT PÅ STEILENE I FINVÆR FØR, KJEMPEFINT DER


MEN NÅ GLEDER JEG MEG TIL SLIK UTSIKT 

 

Liker du best sommer, sol og varme eller vinter og snø? 

Klem Jennie

68 kommentarer

Siste innlegg