Litt lei

Hei

Det gikk bra å ta sprøyta i dag, jeg syns ikke det gjorde så veldig vondt. Har til og med vært på håndballtrening i dag, men nå kjenner jeg meg faktisk litt øm i armen. Men det er jo ikke så rart heller, jeg har jo tatt en vaksine. Det var en oppdatering på det jeg har gruet meg til i en liten stund og til alle dere som ikke har tatt sprøyten men som skal ta den – IKKE GRU DERE. Klem


Jeg er også litt leit for tiden. Jeg vet jeg er superheldig som har utrolig mange herlige følgere på instagram og bloggen, pluss flere gode venner. Men det som foregår utenfor nettet, det er mitt liv og er jo litt viktigere. Jeg en helt vanlig 12 åring, sett bort i fra at enkelte mennesker syns at fordi at jeg er med i en nettserie – så skal de få lov til å dømme meg og snakke stygt om meg uten å kjenne meg. Jeg driter i hatkommentarer på instagram altså, men det er når jeg hører at mennesker som jeg godt vet hvem er snakker usant om meg at jeg blir såra. Bare det å si at jeg for eksempel er selvdigger , det er jo sååååå feil. Jeg er usikker på meg meg selv jeg også. Jeg vet at jeg er langt i fra perfekt, men jeg er meg og jeg kan ikke være noen andre. Så fordi at jeg smiler på bilder og har en blogg, så elsker jeg liksom meg selv. Nei, tenk jeg gjør ikke det. Det er ofte jeg ser på bilder av mine følgere på instagram og tenker, ååååå så heldig hun er som er så pen. Jeg vet godt hva misunnelse er for jeg skal da ærlig innrømme at jeg ønsker meg ting som andre har uten å få det jeg også. Men hva hjelper det å gå gjennom livet å være misunnelig da. Hvorfor kan man ikke glede seg på andres vegne, i såfall om man er venner. 

EKTE VENNER STØTTER DEG OG STÅR OPP FOR DEG <3 <3 <3 

i

Noen ganger blir det nok og da trekker jeg meg tilbake og vil bare være med familien min, eller bare være med meg selv. I kveld har jeg bare lyst til å skype en venn eller to og bare se på de siste episodene av Pretty Little Liars sesong 1. En venninne av meg har også sakt at jeg kan lånde sesong 2 av henne på DVD. Gleder meg allerede. Ønsker deg en finfin fredagskveld. 


Ser du på Pretty Little Liars? Hvem av jentene er din favoritt?

Klem Jennie

107 kommentarer
    1. Så fint at det gikk bra med sprøyten😉 vi skal ta den om elleve dager bare✌ men gruer meg ikke så veldig mye til den som jeg vanligvis har gjort til de andre✌👌😉😊😃😄😀😆
      Jeg så på Pretty little liars før og jeg var helt avhengig😂 jeg så sånn fem episoder om dagen. Jeg var på sesong to episode 21 eller 22 eller noe sånt. Men så sluttet jeg og se på det fordi jeg var helt galt etter det så mamma og pappa sa at jeg bare måtte slutte med det og da ble det til bare en episode om dagen så nå har jeg dettet av litt✌🙊 men, men, får sikkert prøve og henge meg litt på igjen😉
      Jeg syntes du er pen og kul og du er skikkelig heldig som bor så nære wow, mens jeg må dra til Gjøvik. I såfall så har vi Bikbok da, men likevel. Du har en skikkelig fin klesstil og jeg syntes du virker snill selvom jeg ikke har møtt deg. Du er bare deg selv og det er fint😉💕💗
      Klem fra meg

    2. Får ikke lov til å se på. Jeg ser uansett på så mye. Kos deg. Selv diggere er jo egenlig bare stolt av seg selv❤. Jeg er selv digger og prøver bare å være fornøyd med meg selv

    3. Jeg elsker PLL for å gjøre det kort! Jeg liker spencer best, hun dere som sier shhh når det begynner vet du:) Så det faktisk i dag med mine to beste venner!:)
      Ikke bry deg! Jeg er her for deg! Er langt i fra hater, og jeg er såå misunnelig på ditt utseende men ikke “sånn” misunnelig visst du skjønner;)

    4. Hei Jennie! Du skal vite at du er kjempe pen, morsom, kul, har bra stil, snill/hyggelig! nå kjenner jo ikke jeg deg, men for meg er du helt PERFEKT<3 Jeg vet selv hvordan det er å være misunnelig på andres utseende, for jeg er helt ærlig veldig misunnelig på ditt:) Jeg digger deg Jennie (synes også du har et veldig fint navn<3) Elsker deg! Fortsett å være deg selv:) Jeg er fast leser, du har den beste bloggen jeg vet om<3<3<3 Klem Fride:D

    5. Skjønner deg godt, vil veldig gjerne være der for deg prøver men er nok litt vanskelig gjennom nett : .Men ønsker deg alt godt, Jennie Sofie! .Veldig bra at du har venner som er der for deg, kjempe fint! .Du er perfekt akkurat som du er, på din måte 🙂 .Bare vær deg selv, søtah <3 .Vær som du pleier. Har også godt igjennom utrolig mye vondt, faktisk noe som skjedde for ikke så lenge siden. Men nå går det bra og det er fint. Men du skal ikke bli dømt ! Vil heller ikke du skal være såra, blir på en måte litt lei meg når jeg hører sånn. Ingen skal bli dømt, ingen skal bli mobba, ingen skal bli baksnakke, ingen skal bli snakka stygt til, ingen skal bli juget om...osv! hater sånt. Men du må bare huske at jeg er her for deg uansett om jeg ikke kjenner deg og heller ikke har møtt deg, du må også huske at du er perfekt på din måte! .Kos deg Masse Masse i helgen <3 LoveU .Stor Klem. (Håper du svarer Søtah)

    6. Hei
      Jeg ser på deg som Jennie Sofie. Ikke som Hedwig i fra JENTER.
      Du og Hedwig er selfølgelig samme person men ulike.
      Du er en av favoritt bloggerne mine, du burde være kjempe stolt og glad fordi du er et fantastisk menneske og kjempe heldig. Du har mange følgere ute der.
      Bra du prøver å nå målene dine, tro meg, du kommer til å nå dem <3 <3 <3
      <3Jeni

    7. Ja, jeg har akkurat begynt. Hekta. Synes ikke du at du blir litt redd, men vil forsette å se fordi du vil finne ut mer? Men ikke røp noe 😉

    8. Jeg digger deg! Du er allerbest! Hatere er bare misunnelige ,er din største fan❤❤ Hvor spiller du på banen på håndballen?.Kan du versåsnill og legge meg til på skype?det hadde betydd utrolig mye!!❤❤ skypen min er : friidajento .Kleeem Frida

    9. Hei, Jennie<3
      Har sett på Pretty Little liars før så jeg har sett det en gang før;)
      I dag har jeg blitt med en venninne hjem og så dro vi på kino for å se THIS IS US( one direction sin film). Anbefales!!!💕 Så jeg har hatt en utrolig fin dag!😄 Håper du også har hatt en fin dag!<3
      Mange klemmer fra Tuva💘

    10. Hei ser også på Pretty Little Liars kaller det bare PLL men jeg ser det sammen med dn venninne (Tuva) vi er også på sesong 1:)

    11. Enig i det du skrev jennie Sofie 💛💛forresten så vet jeg ikke helt hva pretty little Liars er, (skrev jeg det riktig forresten?😂) klem fra meg😉☺

    12. Jeg skjønner, men du er ikke mitt forbilde for du er sor stjerne i nette og sont du e mitt forbilden for du er snill,kul,PEN, o.s.v jeg håper vertifall skjønner det;) også det er ikke alt som er så viktig med livet. Det er sikkert mange som er bedre kjent med dæ men,jeg føler at jeg sjenner deg. Vis du vil så kan vi kanskje skype? Bare vis du vil? Jeg heter Eline.br.br . Bare vis du fortid?

    13. Jeg eeeeelsker programme, og kan sitte og se episodene om og om igjennom å jeg liker også alle i serien men Hanna er den jeg liker best.❤❤ du er.mott største idol

    14. Jeg elsker pretty litle liars!! Jeg synes Emily og Hannah er veldig pene men jeg har egentlig ingen favoritt:)
      Ha en fin kveld videre fineste jennie<3

    15. jeg ELSKER pretty little liars, det er en serie jeg er forelsket i ! jeg liker Aria best fordi hun er så pen og er så unik i karakteren hennes!

    16. Pretty little liars!!! ÅÅÅÅÅÅ SER PÅ DET HELE TIDEN! Hanna, tror jeg. Men liker ikke caleb så godt da.. Hvem tror du er A?? Pliiiiiis svar! Det hadde vært så gøy å høre hvem du tror det er.. Men hvis Ian lever, hvem hang da i kirken.. Hvordan ser du på pll, jeg ser på netflix, dumt det ikke er sesong 2 der! PLLLLLIIIIIIIIISSS SVAR❤❤❤ STOR FAN! STERKE ORD STÅ PÅ❤

    17. Hei!
      Du er perfekt!
      Ikke tenk på hva de sier, de er bare misunnelige!
      Jeg elsker bloggen og deg!
      Jeg har sett ferdig sesong 1 av Pretty Little Liares, men vet ikke hvordan den 2. Sesongen av den!!
      Og jeg liker kanskje Hanna best <3
      Bare elsker deg og bloggen din <3
      Stå på!

    18. Hei ❤jeg elsker deg og syntes du er pen og snill ❤skjønner meg ikke på folk som dømmer noen før man ikke kjenner dem❤ingen har egentlig noe frekt og si om deg får du er jo bare snill ❤noen går kanskje rundt og skriver mange stygge ting om deg men skjønner meg ikke på de👎du er en super jente og ingen enn deg selv vet ossen di er egentlig så det du sier er sant ikke det alle andre sier ❤er ikke mange som er helt perfekte mange er pene og snille men alle er ikke perfekte ❤du er deg selv og elsker det❤lykke til med de neste sprøytene☺I❤U❤❤💕💕💕stor klem 😚💕❤

    19. Keep Calm, and read jenniesofie.blogg.no!
      Det er så sant Jennie! Bra at du tar det opp så folk kan få litt dårlig samvittighet ( om de eier samvittighet da)

    20. Synes det er teit at folk kommenterer stygge ting på instagram, det er bare teit og slemt, skjønner hva du mener. Men jeg hater deg ivertfall ikke❤ Jeg HATER sprøyter og er livredd for og ta de, så bra det gikk bra med sprøyten❤ klem fra meg❤

    21. Ja! Jeg elsker pll ❤jeg er på sesong 3 snart 4.. Men min favoritt er egentlig Aria 😉 hvem er din da ?
      Jeg ser på en nettside men d er engelsk så …

    22. Du er så utrolig pen… Du vet på et bilde av deg som du har lagt ut fra Østerriket? Der hvor du skrev at noen hadde sagt at du hadde “stygg navel” vel det er ikke sant!

    23. Hei Jennie lurte på om du kunne gå inn på bloggen min og skrive kommentar og skrive om hva jeg skal blogge om eller skype meg isteden og fortell der
      Skype: lasaleilasalei
      Blir takknemlig hvis du skaper og kommentere

    24. Ja, jeg bare ELSKER PLL, har sett sesong 1 på netflix, 2 på dvd, og 3 på en gratis nettside online uten innlogging. Holder på med sesong 4 nå 😘😃

    25. Ja! Jeg elsker pll<3 men jeg hvet ikke åssen jeg kan se de andre sesongene:( Favoritten min er Aria<3 Digger bloggen din:)

    26. ELSKER PLL! Venter på neste episode nå, kommer desverre ikke før i oktober, menmen 😕
      Min favoritt er Emily 👍

    27. Av og til når man er kjent fra en serie, får man hatmeldinger, kjendiser får og. Men er enig med deg. Jeg ser deg som en vanlig 12 åring som gjør det vanlige 12 åringer gjør.
      Jeg ser på PLL og vil se sesong 2, favorittene mine er nesten alle jentene.
      Jeg skal ta vaksinen men gruer meg ikke for jeg gjør bare det for å bare få det gjort.
      Og jeg skal ta den først tror jeg .

    28. Jeg forstår deg absolutt Jennie Sofie! Du skal ikke bli kalt noe du ikke er, og du må jo være deg selv! Stå på søta! 😉 Love U <3

    29. Hei Jennie! Hva er Pretty Little Liares? Er det en TV-serie? Når er/går det? Hvis det er på TV hvilken kanal, dag og når kl er det??? Det hørtes bare litt gøy ut! Klem Celine! PS: Elsker bloggen din! Du legger ut bra innlegg og jeg skjekker it bloggen din hver dag for å se om det er kommet noe nytt!

    30. Hei Jennie ♥
      Ser ikke på PLL men har lyst. Kanskje jeg skal starte å se på det? Synes alle jentene er utrolig pene. Vet hva de heter på ekte men ikke i filmen. Men liker hun som er mørkest best!
      God klem fra Mathea

    31. hei<3 jeg har en blogg og sliter med den:-( tror du du kan hjelpe meg med 2 ting? 1 hvordan lager man video? 2 hvordan lager du så fin header? jeg syndtes det er dumt at folk gidder å skrive hat kommentarer .. bra det gikk bra med sprøyta, vi skal ta den den 25 . sep..:-( gruer meg.. jeg er på sesong 2 jeg elsker PLL!<3 kan du plis ta kontakt på bloggen?

    32. hei jenniesofie jeg synes du har en veldig fin blogg!!!! og jeg leser bloggen din annen hvær dag. jeg leser vanligvis ikke hele innlegget til andre blogger men din blogg er bare mye morsommere og da gidder jeg og lese:) og jeg må ærlig innrømme at jeg trodde du var en sånn som fikk alt du pekte på og det er jeg veldig lei for for det er du jo ikke:) jeg synes du høres ut som en fantastisk og og ikke minst snill jente<3 jeg skulle veldig gjærne ønske jeg kjente deg:) jeg er sikker på at alle vennene dine synes du er fåntastisk og at de ikke baksnakker deg:) jeg håper du svarer på denne kommentaren hilsen: Evelyn!!!

    33. Hei
      Du er perfekt akurat som du er.
      Jeg har gjort akurat det du skriver men du må tenke at du er bra nok akurat som du er. men det tar litt tid og klare og tenke det men du klarer det .
      Du er bra nok akurat som du er. ♥♥♥♥♥

    34. Hei ❤❤ eg er ein stor fan av deg❤❤❤❤❤❤ kan du følge meg på instagram eg heiter AlbanaGomez

    35. Jeg vil bare si at det er mange som vil være deg!!😊 Du er super pen! Du er en perfekt skuespille!!! Du er heldig og en tøff og kul! Det kan jeg si siden du deler mye om live ditt, det er det ikke mang som tørr og være så ærlig!!! Alle som leser bloggen din synes du er super flink, det vet jeg!!😄hvis det er noen som skriver hate kommentarer er det fordi de er mesunlige! Jeg har masse og si om deg men jeg kan ikke skrive alt her!!! Det er sikkert mye pres med alle som spør “kan du følg meg” det er ikke rart! Du er perfekt!!!!!! Alle vil at du skal følge dem på inste til å med jeg!!! 😘😍😄😃😀!!!! Kunne sikkert sitter i time vis å skrive om deg men det gidder du sikkert ikke å lese!!! Kommer til å sette stor pris om du leser dette!!!! Hilsen insta: ccinsta

    36. jeg ser ikke på det:( :* jeg er super glad på dine vegner og jeg ønsker at du skal ha det supert med venner og familie<3 jeg forstår deg akurat sån har jeg det også men bare en så herlig Skype og instagram venn som deg gjør meg glad, når jeg ser på bilder av deg når du er glad:*<3 jer er en super stor... hva skal jeg kalle det? jeg er ikke fans jeg er noe enda større enn en fans:* håper du forstår at jeg elsker deg høyt:* du er et skåret menneske og du er perfekt som du er<3 jeg er helt enig med deg:* hvordan skal jeg få takke deg??:*<3 du er livet mit:* men nå må jeg gå skal grille og ha kosekveld med vennene mine:*<3 dette blir en super kveld::* håper du også får en zuper kveld:*<3 love you <3 klemmer fra amanda<3 :*

    37. Elsker bloggen din JENNIE!! Jeg ser på Pretty Little Liars, tror nok Hanna eller Spencer er min favoritt ♥

    38. Til dere som lurer så kan man se alle episoder i alle sesonger unntatt episode 2 sesong 1 på MEGASHARE.INFO kan også se omtrent alt mulig annet der! Anbefales på det sterkeste 😜👍👍

    39. hei ver så snill ring meg på skype heter sara.hauge4 ver så snill ring meg hadde betyd mye allså du er så fine og du er helt utrolig og eg kan ikkje si kos mye eg elske deg så ver så snill ring meg

    40. Hvor er det du ser på prittie littel liers??💋😊❤ser du på det på tv eller pc??💋👍 har lyst til å begynne og se på det!❤💋 love you❤

    41. Digger den serien!♥ jeg syntes alle er kule på hvær sin måte og så klart alisson men jeg lurer skikkelig på hvem den A er fra alle meldingene og lappene og sånt!

    42. Ferdig med alle sesongene, eller sesong 4 er jo ikke ferdig, men jeg mener de episodene som har kommet, og du trenger jo ikke å se dvd, du kan jo bare se dem på megashare.info, det er jo gratis, og bra 🙂

    43. Aria er min.har sett hele første sesong på netflix.der er der er det ingen flere sesonger.hvor ser du på pretty little liars????

    44. Oki takk for at du svarte meg når du svarer meg blir jeg såååååååå glad !!!❤💋👍 love you💕🌸💎💛

    45. Hei:) Fpr du egentlig lov til å se på pretty little liars? Jeg skjønner jo egentlig at du sikkert får lov siden at du legger ut bilde av det her på bloggen din men er du klar over at det er 15 års grense??

    46. åhh, gleder meg til jeg skal se sesong 3 av PLL! jeg gleder meg til jenter begynner i morra 🙂 jeg er 18, og elsker å se på nrk super og disney channel <3 haha 😀 jeg håper ikke de kommentarene knekker deg. de som snakker stygt om andre er bare misunnelige. ja, jeg hater når jeg har det kjipt og andre sier det til meg, men det er faktisk sant! dessuten så er det ikke jennie som er selvdigger, det er hedwig som er det :)) haha. neida. men du skjønner hva jeg mener. you go girl ;))

    47. Jeg er utrolig enig, Jennie! Folk går rundt og skriver masse dritt om deg uten å kjenne deg! Du er en fantastisk person og folk bør ikke være så slemme! Jeg ser også på PLL og er ferdig med sesong 2, jeg venter på at sesong 3 kommer på DVD! Jeg liker best Alison og Spencer❤

    48. Gå innpå ei side som heiter watchseries.it der kan du sjå sesong 1-4!! Ezra e A!! Blei sikkeleg overraska!! Eg vente berre på neste episode sesong 4 ep.13 eg e heilt gal av PLL men da e so kjekt og spennande og alle har liksom noko med allison p gjøra;) ezra is A

    49. Jeg kjenner deg ikke, men jeg syns du virker snill og morsom og ikke er selvdigger i det hele tatt! Også synes jeg at du er VELDIG VELDIG pen, og jeg er en stor fan av Jenter og alle skuespillerene der! De som skriver hate mot deg må bare få seg ett liv i stedet for og klage på deg, uansett så er det jo ingenting og klage på! Du er en kjempeflink skuespiller! Du har veldig kul blogg og du er veldig vakker!❤️ Håper at du ser denne kommentaren og gidder og svare❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg