Ikke som jeg trodde

Hei

I dag trodde jeg altså at vi skulle ta sprøyte på skolen, men så ble det visst forskyvet til fredag. Jippi…da kan jeg grue meg i noen dager til..NOT! Vel..egentlig var det like greit for jeg har en avtale på torsdag og var egentlig litt redd for å bli litt smådårlig av vaksinen og kanskje måtte risikere å bli hjemme fra den avtalen. I dag har jeg pugget gloser og ryddet klesskapet mitt…utrolig men SANT.

I dag ble også den nye musikkvideoen til Miley cyrus WRECKING BALL lagt ut og jeg digger sangen, men er ikke særlig fan av videoen. Jeg husker at jeg digget Miley da henne var yngre, men er ikke særlig fan av henne noe mer. Jeg syns hun synger mye bra, men personligheten hennes …..vel den er ikke helt meg. Nå er jo jeg 12 1/2 år og vet ikke garantert hvordan jeg kommer til å være om flere år, men jeg håper at jeg er på rett vei med skoleutdannelse og mot å nå mine mål. Jeg håper også at jeg aldri kommer til å blogge om silikoninnlegg, neseoperasjoner eller hvor mange kalorier ditt og datt har i seg. 

En annen sang jeg “DIGGER” er “THE FOX” av Ylvis brødrene. 

SÅ HER ER MUSIKKVIDEOENE JEG HAR SETT OG HØRT PÅ I DAG

 

Dine meninger om disse musikkvideoene/sangene?

Klem Jennie

71 kommentarer
    1. Hei, Jennie<3
      Enig med det du du sa om Miley, var faktisk fan av henne før, men det er en god stund siden nå!! Men jeg synes ikke at hun har dårlig sangstemme da. Har hørt THE FOX maange ganger, og den digger jeg!!🐺😺😜😀
      Elsker bloggen din!!!😘💖💕
      Mange klemmer fra Tuva💘

    2. The Fox er kjempe kul ja! Har sett den før!:)
      Skal ta sprøyte på torsdag:( gleder meg til å være ferdig:D
      Likte miley cyrus før men nå er hun VEEEELDIG anderledes!:(
      Jaja… Hennes valg:)
      Plis skype meg heter:
      mathilde.bjornson
      Har spurt maaaaaange ganger om det så kan du si ( hvis du ikke vil skype meg ) nei ellers takk og ja hvis du vil / har tengt til det siden da slipper jeg å skrive det på nesten hver eneste kommentar.
      Håper du forstår, Jennie❤
      Plis svar:D
      Klem Mathilde / Tilde❤❤❤

    3. Du er nok på rett vei, søtah! Det er jeg ganske sikkert på, du er en fantastisk person! Tror også du jobber bra på skola 🙂 .Har ikke hørt den nye sangen til Miley Cyrus enda, men skal høre på den nå 😉 .Den andre sangen digger jeg, hørte faktisk på den ista også hørte vi på den på skola, utrolig kul!

    4. Jennie, i dag tokk jeg den samme spøryta som du skal ta på fredag! JEG LÅVER DEG AT DET IKKE GJØR VONT I DET HELE TATT! Akkuratt som ett lite klyp også er det over. BARE HUSK: at om du tror at det ikke gjør vont, så gjør det ikke vont.

    5. Elsker den whit saus the fox! Jeg elsker den og satt faktisk nettopp å så på den❤ kan du få tid til å skype med meg en gang? ❤ Jeg heter: camill2512 plis skype med meg og legg meg til dom kontakt, det hadde betydd så mye❤! Håper og venter på svar❤
      ~Camilla❤

    6. Hei kan du plis skype med meg om du hadde svart hadde jeg blitt takknemlig skikkelig elsker også selena gomez like høyt som deg og om du kunne svare på venneførespørselen plis
      Skype: lasaleilasalei❤❤

    7. Du trenger ikke grue deg så mye for den sprøyten den er ikke “så” vond. Helsesøsteren sa at det ikke var så veldig sannsynlig å bli syk av sprøyten, bare litt småvondt i armen. Vi tok den forrige veke og det var da helsesøsteren sa det. Lykke til og bare ikke tenk så mye på det:)

    8. heij Jennie, jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din. Men det eneste jeg vill spørre deg om er at kan du ha en konkurranse? det hadde vært såå kult 🙂

    9. Jeg er enig med deg om Miley! Føler at hun kommer til å miste en del fans nå. Da jeg så videoen ble jeg litt satt ut! Hun var jo liksom NAKEN! Æsj æsj, men jaja 😀 liker bloggen din godt og jeg følger deg også på instagram 👍 du legger ut kule bilder 💋💋
      Hilsen Sanne 💖💖💖

    10. Hei Jennie Sofie😃
      Jeg håper du kan svare på dette spørsmålet: Når du var på høvringen, var det noen svarte griser der? Isåfall synest du de var søte eller rare. Og rei dere? Isåfall på vilken hest? Har vert på høvringen før med mamma, pappa og mange andre familier😃😊😘😘

    11. Tok sprøyten i dag:-( men det går sikkert bra søta:-) var fan av miley når jeg var liten, men ikke så mye nå lenger😊 the fox er kul😊 klem en stor fan 😍

    12. Enig med deg om miley cyrus. Jeg elsket Hanna Montana gjorde du å det?? Men jeg synes miley begynner å bli litt sprø

    13. Hei jeg har tatt sprøyten den er ikke så vond den e vond i begynnelsen og 5 minutter så gjør det ikke vondt det var noen i klassen min som gruet seg og de fikk vont i hode
      Et tips er å spørr om du kan være først eller an eller noe for å få det gjort liksom 🙂
      Håper det går bra 🙂

    14. Elsker de to sangene! Ylvis-brødrene er skikkelig sprøe! Haha! Ikke stor fan av Videoen til Miley, men digger sangen da:) akkurat som deg egentlig 😀 elsket den gamle Miley jeg og!

    15. Jeg lurer på om jeg skal lage meg en blogg men jeg hvet ikke om jeg tør jeg er jo ikke akkurat den mest populære jenta

    16. Vi skulle også ta sprøyte i dag men helsesøster er syk så det blir kanskje i morra . Skulledere ta sånn livsmorshals kreft greia?

    17. Var en utrolig stor fan av Miley før ,men d er utrolig lenge siden! Enig med at den var utrolig ekkel denne videoen av henne!! Jeg har ikke noe i mort sangstemmen hennes ,men jeg liker ikke hvordan hun har forandrett seg, synes hun har blitt utrloig ekkel og rar!
      The fox sangen synes jeg er utrolig morsom!:-D

    18. Jeg digger the fox av ylvis, veldig kul og morsom sang!<3 hahah, men miley sin var veldig sånn... Jaa. Liker ikke miley cyrus lenger jeg...:/ men sangen var bra da

    19. Hei jenni Sofie jeg sat lit på i paden før jeg gjorde lekser fust hørte jeg den Ylvis så milly samme rekke følge du kan godt skipe med meg plisssssss jeg heter lady.runa

    20. Hvis det er den livmorhals sprøyten har jeg tatt den det gjorde ikke vont var livredd for bivirkningene, og da mener jeg LIVREDD men det gjorde ikke vont i det hele tatt og Ingen i klassen ble syke. Hilsen stor fan

    21. Hei jenni.stor fan av deg.Er ikke geren fan altså jennie sofie.Kunne du sendt meg en melding på skype og kanskje skype med meg.hadde blitt glad da.du er mitt største forbildet.Og du har veldig kul og fin stil.Og du høres ut som en veldig hyggelig jente haper du kan skype med meg.får jeg vil så gjerne stille deg noen få spørsmål.ingen farlige spørsmål❤❤. Du er verdens beste skuespiller i hele verden.Haper du kan skype med meg min skype er andreapettersen06043 .du er mitt forbildet. Klem og hilsen din største fan Andrea ❤❤ hvis du hadde sendt meg en melding på skype og skypeet med meg hadde jeg blitt glad klem ❤ 😄😄

    22. Jeg elsker THE FOX sangen! Hahah den er så morsom! Men jeg var liker ikke så godt Miley. Jeg likte hun også mye mer før men nå har hun forandra seg så mye at jeg bare syns ho er teit! Jeg liker musikken da 🙂 Hadde blitt glad om du kunne ta en titt innom bloggen min 🙂 Og kanskje legge igjen en kommentar <3 Klem Maria

    23. Jeg synes musikkvideoen til Miley er kjempe fin, visst dette hadde vært Lady Gaga eller Rihanna (de jeg kommer på i farten) hadde så og si ingen bryd seg. Det er vel bare at Miley gikk fra og være lille søte Hannha Montana til det hun er nå så raskt. Men da hun var Hannha så var hun også “Miley Stewert” ikke “Miley Cyrus” .

    24. Kan du ha en ny konkurranse på instagram!❤ Hadde hvert super kult vis du gjorde det!❤ Super stor fan av deg ❤❤❤
      PS: Du er en utrolig flink blogger!❤

    25. Kan du lage en video av hvordan dine neglelakker ser ut, hvem som er dine favoritter og hvordan du tar det på ? 😊😊😎😎💗💗💅👛👠👑

    26. Helt enig om det om miley hun har ikke bare forandret utseende men også personligheten, men jeg liker også den første sangen men jeg liker jo sangene til miley også:)
      jeg har også blogg den heter http://annyjoh.blogg.no/
      Digger bloggen din!!!

    27. Hei. De sangene hører jeg også på. Bare lurte på om du ville stikke innom min blogg fordi jeg har spørsmålsrunde. Har nettopp startet å blogge så…<3

    28. Om du gruer deg mye til sprøyta kan du jo kjøpe bedøvelseskrem på apoteket. Det bruker jeg alltid å gjøre hehe 😉 Koster ca 130 kr men da kjenner du ikke stikket i det hele tatt 😀

    29. Vi skal ta den sprøyta på torsdag.. Det er litt rart at det er 3 sprøyter,men jaja 🙂 Lykke til 🙂

    30. Jeg digger også begge sangene, spessielt The Fox. Jeg syns sangen Wrecking Ball er fin, men jeg er ikke så fan av den videoen jeg heller 😛 Jeg tok sånn sprøyte i dag, det er noe alle jentene får i 7.klasse, for de som vil. Det gjorde litt vondt, men det går ca bare 4 sekkunder å tan den sprøyta så.. Fort gjort 🙂

    31. Ikke vær redd, det gjorde ikke vondt i det hele tatt, og selfølgelig er det forskjellig fra person til person! Men jeg tror at det kommer til å gå kjempe bra. Når jeg tok den så jeg vekk, også var det plutselig ferdig. <3 Ingenting å grue seg til<3 Lykke til <3

    32. Den sprøyta du skal ha burde du være glad for at du får 🙂 slipper unna livmorkreft osv i fremtiden og hpv virus osv… noe man ikke tenker på når man er 12 år men når man er oppi årene og etter at man har fått barn og kanskje har hyppige sexpartnere osv så er den kjekk å få 🙂 var ikke slik tilbud da jeg var 12 :p er nå 16 år siden så :p skal vi ta den nå koster den 3000 elns Oo

    33. synes sangen hennes er fin, og videoen er ikke så gale som enkelte folk skal ha det til! hun viser at hun er sårbar.

    34. Wrecking ball: jeg synes hun burde ha på seg mere klær, også er det heller ikke så veldig koselig å se på at hun sleiker på de tingene, men synes hun har fin sangstemme. The fox: synes musikkvideon er kjempe kul, digger også sangen! Dette er mine meninger da 🙂

    35. mily sin musikkvideo: GRUSOM!!!!!!!
      jeg mener… de å kle seg naken bare får å få oppmerksomhet er
      helt latterligt!!!!!!! sangen var ok men de er en av de styggeste videoene jeg har sett!

    36. Helt enig. Jeg elsker begge sangene, og må bare nynne på dem 24/7. Men jeg bokstaveligtalt misliker videoen til Miley. Jeg var så fan av henne før, men.. Hun har forandra seg sånn, og det hun gjør på den videoen der får meg til å mislike henne enda mer.

    37. Hei! Er helt enig med deg, liker ikke Miey Curys så mye lenger! Hun har blitt litt ekkel.Men liker stemmen, sorry for dem som liker henne!The fox er kjempe morsom og kul fo å sei det sånn Cx
      Klem meg<3

    38. Hei!
      Du virker som en supersøt og over gjennomsnittet reflektert 12 åring, og jeg liker faktisk bloggen din. Du har nettopp fårr den enda en følger på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg