Fargerikt

 

Nettopp kommet inn døra, vært sammen med Tuva og Embla etter skolen i dag. Tuva lagde noe til oss som het chai tea latte, og det var super godt.. vi har tulla,tatt bilder, spist og gjort lekser. Vi har faktisk en god del lekser syns jeg og det tar jo litt tid, derfor har jeg ikke like mye tid til blogg og instagram som før. 

Som jeg skrev på bloggen i går var jeg superheldig og fikk mange neglekakker da jeg var på besøk i går. Jeg fikk også lakket neglene mine med en veldig fin “gullakk”  Tok noen bilder med telefonen.  Jeg fikk underlakk, overlakk og noe som gjør at lakken tørker fortere. Fikk også så magnetik neglelakk og masse i forskjellig farger. Her er noen bilder fra i dag og i går:)

 Embla tok snikbilde av meg da jeg gjorde lekser:)

FRIENDS 4 EVER<3


Hva syns du om bildene????

Klem Jennie

43 kommentarer

Siste innlegg