What a day

Hei

I dag har jeg rukket å gjøre såååååå mye. Først så dro jeg med mamma, pappa og lillebror på noe som heter Fjellstranddagen her vi bor. Der er det salgsboder, hesteridning, musikk , mat osv. Da jeg gikk der hørte jeg plutselig “HEI JENNIE”. Jeg snudde med brått og der sto Sarah( sisteplass.blogg.no) Vi snakket litt så tok jeg jo også bilde med henne. Hun er en veldig hyggelig person, og veldig tullette også da……sånn som meg!!!<3 Skulle ønske jeg kunne vært sammen med henne en hel dag jeg. 


Etter det dro vi for å handle på Tangen og der var det også et slags marked i dag. Jeg kom endelig over en klokke jeg har ønsket meg lenge, men så hadde dem selvfølgelig ikke min størrelse. Men jeg kjøpte meg et par billige solbriller på Fjellstranddagen. 

Ønsker meg klokker i fra Oclock

Etter det igjen, dro jeg med mamma til Ski-storsenter for at mamma skulle bytte en ting. Da vi først var der klarte jeg å overbevise mamma om at jeg trengte et par nye bukser. Datt nemelig å slo hull på kneet på yndlingsbuksa mi for en liten stund siden 🙁 Var innom flere butikker for å prøve bukser men det ble to stykker fra Wow. Ble også overlykkelig da jeg fant luen jeg ønsket meg i akurat den fargen jeg aller helst ville ha. Den kjøpte jeg hos Urban. En annen butikk jeg fikk øynene opp litt ekstra for i dag er Superdry. Kjempemye fint jeg ønsker meg der, men må nok sette det på ønskelista til jul eller bursdag. 

Nå har jeg tenkt å begynne på spørsmålsrunden. Så skal jeg nyte fredagskvelden ( ops, lørdagskveld mente jeg ) med smoothie og kos.

Skal forresten du spille håndballkamp i morgen?

Klem Jennie

65 kommentarer

Siste innlegg