Musikk

Hei

I dag er det høstvær, men det er nesten litt deilig med litt regn. Nettopp kommet hjem etter å ha vært hos Andrine og nå skal jeg hoppe inn i noen koseklær og slappe av hele kvelden. Bare være skikkelig daff, glo på TV, høre på musikk og kanskje Skype en venn. Jeg skyper faktisk ikke så ofte og når jeg først gjør det liker jeg å skype en jeg kjenner. 

Nå er det altså September og jeg tenkte å dele en av mamma sine yndlingssanger med dere. Den heter WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS. Jeg har jo hørt sangen mange ganger siden mamma liker den veldig godt, men samtidig er den jo ganske ulik min vanlige musikksmak. Men jeg liker sangen veldig godt. 

 

SÅ KAN JEG JO LEGGE MED ET PAR SANGER JEG LIKER VELDIG GODT DA 🙂

 

Hva syns du om sangene?

 

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. Hei Jennie , jevner din største fan men jeg har instagram den ekte brukeren min heter @hena2002 og fan brukeren heter @jenniefashion_fan_4ever ❤❤❤ Ja jeg liker de sangene vedig godt men den spesiellemkeg liker er Selena Gomez Love will remeber ❤❤ Jeg er kjempe stor fan av deg og Elena Gomez ❤❤Jeg skulle på konserten men ingen kunne kjøre meg 😭 Men Jennie kan du følge min ekte bruker @hena2002 og fan brukeren min @jenniefashion_fan_4ever ❤❤❤ Ville blit så glad hvis du gjorde det , men ja ville blit veldig glad hvis du gjorde det men du trenger ikke hvis du ikke vil 😞 Kos deg videre i dagen din Jennie ❤❤❤

    2. Hadde aldri hørt moren din sin sang, men den var veldig fin 🙂
      Vi har veldig lik musikksmak! Elsket begge sangene, og har spesielt hørt på “I need youre love” i det siste ❤

    3. Fine sanger og veldig fint design!!! Bloggen din har blitt så fin nå Jennie Sofie💻💕. Klem😎

    4. Jeg er en skikkelig stor Selenator, så jeg elsker den sangen “Love will remember” <3 <3 <3
      Tjener du egentlig penger på bloggen?
      <3Jenifer

    5. Elsker Love Will Remember!<3 Den er super fin😘 Har hørt Need Your Love, den er bra men har ikke hørt den første men den var veldig bra;) Håper du har hatt en fin dag!❤
      Klem Tuva

    6. Du er søt kul fin morsom, eg er glad for at du lever, vis du dør så dør eg og,eg er så stor fan av deg du er ein kjempe flink skuespiller,du er suveren<3

    7. Åh! Elsker de sangene! (de to nederste) Har hørt den første en gang før tror jeg men er litt usikker, har så innmari lyst til å møte deg, men jeg kan ikke alltid være heldig.. er det nesten aldri uansett men haha. Ja du er drit kul, digger stilen din, foresten hvor har du kjøpt den gule lua du hadde på konserten? Den var drit fin, det er du og da<3 Loveu;) Klem fra Tiril

    8. den siste er også en av mine yndlings sanger:* men nr 2 hadde jeg faktisk ikke hørt før, men når jeg fikk høre den synest jeg den var superfin<3 du så vell mgp jr og de som vant??:* de som vant unike4 bør i bø og jeg kommer halvt fra bø i telemark og halvt fra stavange<3 og mamma kjenner moren til en av jentene som er med i unik 4 og mormora mi jobber med besteforeldrene til en av de jentene i unik4 også:&<3 love you jenniesofie<3 hilsen amanda ( instagram amandaleirflat)

    9. Hva er brille styrken din på brillene dine @jenniefashion ? De er veldig fine 👉❤.❤👈

    10. Hei først må jeg si at jeg elsker bloggen din <3 utrolig bra! Også må du si til de andre jentene i jenter at de er utrolig kule og at alle dere er noen fantastiske skuespillere<3

    11. Hei
      Det er jo mine favorittsanger også!!!!!
      Du er så fin du er en av de fineste personene jeg vet om .
      Du er favoritt bloggeren min !!!

    12. Hei kan du Skype meg. Hadde vært utrolig kult. Jeg er din største fan. Heter ingthu på insta og ingthue på skype. Hadde vært en drøm om du hadde send meg en melding. Men du er jo så opptatt.Men jeg kan se om jeg har fått en ny melding 🙂
      Klem fra Ingrid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg