FANTASTISK KONSERT

Hei

Konserten var SUUUUPERBRA<3 Jeg ble bare så utrolig glad da jeg så hun kom ut på scenen. Jeg forstod det ikke med en gang, men etter hvert. Jeg var helt sjokka. Det var også bedere plasser enn forventet. Det var superbra plasser. Vi hadde ikke plaststoler så det var veldig deilg også. Det var en helt utrolig opplevelse. Jeg klarer ikke forklare hvor fantastisk det var. Kunne også alle sangene hun sang og jeg sang med. Hun danset også og det likte jeg veldig godt. Jeg koste meg i hjel.:D 



Møtte også mange søtinger på veien inn. SUUUPER koselig at dere vil ta bilde med meg. Forventet ikke at det skulle være så mage heller:D  Hehe. Jeg har lagd en collage over noen få jeg møtte. Skulle gjere gjort det med alle som tok bilde men fikk ikke tatt bilde før noen andre skulle. Men her er noen.   


Det var også folk der jeg ville ta bilde med så da var det min tur til å spørre. Jeg møtte Laila( Hihi) , Kornelia fra MGPjr og Sophie Elise 


 

Var du på koserten??? Tok du bilde med noen kjente??? Koste du deg??? Eller var du hjemme og bare “Chilla”)

Klem Jennie

81 kommentarer

Siste innlegg