Sliten

Hei

Jeg har sovet lenge i dag men er allikevel veldig sliten. Var deilig å slippe å bli vekket av en kubjelle. Planen i dag blir derfor å slappe av enda mer enn det jeg gjorde i går slik at jeg har masse energi til konserten i morgen. Kan ikke forstå at jeg i morgen skal få se Selena Gomez. Et par dager før jeg dro til Høvringen fikk jeg en utrooooooolig gave av min supergode venn Ella. Hun klarte ikke å vente til bursdagen min med å gi meg parfymen hun hadde klart å skaffe til meg, så jeg fikk den som førbursdagspresang. Jeg ble så utrolig glad og det er jo litt morsomt også for jeg har jo ikke bursdag før i januar.

INSTAGRAM BILDE FRA @selena_gomez_ilu

I dag fikk jeg bare lyst til å lage dette innlegget da jeg stod opp, men det kommer i såfall enda et innlegg senere i dag. 

Har du en favoritt parfyme?

Klem Jennie

53 kommentarer
    1. Heldig!! Jeg liker Selena Gomez og Justin Bieber. Jeg elsker someday og girlfriend, men vet ikke hva jeg synes om Selena Gomez sin parfyme, for har ikke sett den før nå:) men den er sikkert kjempegod♥

    2. Hei jennie jeg synes du er vrldig fin og kul og alt det der !du har en kjempe fin blogg og jeg elsker deg!♥du er pen!

    3. Heei, Var nok godt å få sovet lenger, åå skjønner hvor fært det er å bli vekket av kubjele..haha huff! 😀 .Så heldig du var, Ella er nok en kjempe god venn sånn som jeg tror du er <3 .Liker veldig godt Justin Bieber parfymene!! .Skal du se på MGP jr, og hvis du har følt med hvem heier du på om du heier på noen? 🙂 .Blir kos på Selena Konserten vettu, misunner deg til tusen søtah! <3 .Glad i deg , Klem 😉 .Om du føler at du har lyst til å snakke med meg litt onkerlig så heter jeg: kari-silk på skype, om du ikke har lyst er det helt greit 🙂 Enda en KLEM 😉

    4. Jeg elsker Someday av Justin Bieber!♥ Ville bare si at du er en stor inspirasjon og du har en kjempe fin blogg, og du er suuper pen! 🙂 Jeg skal ikke på Selena Gomez konsert, men har utrolig lyst :((

    5. Hei Jennie!
      Håper du får en finfin dag selvom du bare skal slappe av;)
      Også håper jeg du får en SUPER dag på konserten i morgen!
      Bra at det er du som blogger, har savnet deg:)!
      Klem Sofie

    6. Heldig du er jeg har bursdag 30. Januar jeg og har justin bieber parfymen elsker bloggen din og bildene dine på insta kan du føle meg på insta hetter anna_5703 da blir jeg super glad love bloggen din klem

    7. Åh, så fint bilde! Haha, da jeg gikk i sjette måtte vi også bli vekket av en dust kubjelle! Ene gangen våkna vi ikke! Hahaha!:)<3

    8. Åh, så fint bilde!<3 haha, da jeg gikk i sjette og var på leirskole måtte vi også bli vekket av dust kubjelle! Og den ene gangen våkna vi ikke og kom Forsent! Haha.

    9. One direction parfymen og Justin bieber parfymen .
      Er søstera di ferdig å blogge for denne gang?:)
      Skal hun få egen blogg?:) håper på svar:)
      Klem

    10. Ja, det har jeg!;) Jeg fikk one direction parfymen our moment i går av mamma( siden jeg hadde bursdag for 2 dager siden), og den lukta kjempe godt<3
      Klem

    11. Emmh har ikke helt favoritt parfyme men favoritten er vel Emmh tror den heter maks a day lukter jordbær og bare naturligeingridienser

    12. Someday av Justin Bieber 💞 Lukter suuuper godt 😚 PS: vi har bursdag på samme dag! STOOOR FAN AV BLOGGEN DIN 😍

    13. Hei Jennie jeg bare elsker ved deg men jeg lurte på om du kunne innom bloggen og kommentere på bloggen om hva du syntes og om jeg skal legge ut bilde av meg ogsån og NR ditt så kan vi møttes en gang i byen? JM❤❤💜 du er drit pen

    14. Har kjempelyst på Selena gomez sin parfyme!💕 Min favoritt er taylor swift sin, men jeg har jo ikke luktet på Selena gomez kanskje det blir min nye favoritt!👌
      -Elsker deg!😘

    15. Hei! Jeg elsker bloggen din og leser den kvar dag!♥
      Og den parfyma var sikkelig stilig, og den er sikkert kjempe god også♥
      Jeg har ikke en fast yngeligs parfyme mem jeg liker veldig godt someday og girlfriend♥

    16. Stor fan av deg!!!! Elsker Selena Gomez og Justin Bieber! Kos deg masse i dag og i morgen!! Nyt konserten!!! Klem fra en stor fan!!

    17. Så heldig du er! Som har fått parfymen og skal på konsert! Jeg spiller håndballcup hele helga😜 Håper du får en super helg💕
      Klem❤

    18. Jeg har 23 januar den elste jenta i klassen. Elsker selena gomez men finner aldri parfymen hennes i butikker. For i hvær butikk ser jeg etter den men finner den ALDRI. Men hvet du hvor man kan få kjøpt det?<3

    19. har kjempelyst på den♥ skal også på konserten imorgen. Vil du holde det hemmelig hvilket felt du sitter på og sånn eller? Siden jeg vil gjerne møte deg hehe 🙂

    20. Jeg har bursdag 21.Januar og er eldst i klassen untatt 1 gutt i klassen! Han er født 19.Januar :/
      Du er 13 dager eldre enn meg.. Hvis du er 12 år dette året ? 🙂

    21. Elisabeth: Ja, regner med at lærerene vet at jeg har blogg. At jeg er med i Jenter vet dem. Ja, jeg møtte folk på leirskolen som visste hvem jeg er <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg