DAGEN FØR DAGEN

Hei

I dag er det dagen før Jennie Sofie kommer hjem. Jeg gleder meg veldig til å høre hvordan hun har hatt det og til å se bilder i fra leirskolen. Håper mamma kan fremkalle bildene allerede på lørdag. Hun fikk jo bare ha med engangskamera så vi må til fotobutikk for å fremkalle bildene. Det er stor sjanse for at også jeg skal til denne leirskolen når jeg går i 7 klasse, så jeg håper hun har hatt det supergøy.  I helgen får vi også besøk av kusinen vår Thea, for henne skal være med oss på konserten på søndag <3 

Men nå må jeg forte meg på bordtennistrening. Jeg trener 2-3 dager i uken og syns det er kjempegøy. I sommer var jeg også på bordtennisleir i en uke i Drøbak. 

JEG VIL OGSÅ GRATULERE FRIDA @FRIDAJEKTVIK på instagram. Hun vant konkurransen til MAKESTYLE. Gratulerer suuuupermasse

Hva har du gjort i dag ?

Klem Emilie 

19 kommentarer
    1. Jeg skal snart på fotballtrening❤ gleder meg super masse til jennie kommer hjem💖 håper hun har tatt mangen bilder😍😘 jeg lurte på om du kunne ha rom video??💕😍 klemmer fra amanda❤ jeg here amandaleirflat på instagram 💗😘

    2. Gleder meg jeg også til å høre hvordan hun har hatt det og bilder selvfølgelig, regner med at hun legger ut noe på bloggen og kanskje instagram 🙂 .Hun har nok hatt det koselig! .Kos deg supermye på bordtennis, søtah! <3 .idag har jeg vært i byen med bestevennina mii, vi har hatt de sypergøy sammen! Koselig å være med en jente som aldri svikter 😉 .Kos deg siste dag på skola <3 altså i morgen! .Kos deg med søskenbarnet ditt, thea! 🙂 ,Og kos dere KJEMPEMYE på selena konsert, søtisene <3 .håper du svarer Klem 🙂

    3. Når hun kommer hjem om da kan hun svare på dette❤
      Eg synest du er kjempe kul og snill og søt eg skulle ønske at me var venner i virkeligheten og kjende hverandre eg bur på rennesøy❤Kan du followa meg på insta?da hadde du vert veldig grei eg hette silje557❤

    4. Yohooooo: D i dag har jeg bursdag: ) koset meg suuuper mye med venner<3 håper du også har koset deg!😄
      Mange klemmer ifra Tuva 😉

    5. Kommer du til å blogge i morgen selvom Jennie kommer hjem i morgen ?:) skal begge to blogge i morgen eller hva?:) håper på svar:)❤ P.S: Hils Jennie fra meg:)

    6. Jeg har aldri sagt at du er det, men du virker utrolig sånn. Og jeg har heller aldri pekt på det som en negativ ting. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg