SHOPPING

Hei

I dag dro jeg  og mamma til Ski-Storsenter for å handle inn det siste til leirskolen, men da vi kom dit var det utrolig mange der. Det var fordi at på  taket var det “hundrevis” av boder med smaks prøver. Det var pølse, pizza, is, milkshake, laks, frukt, muffins og masse masse mer. Vi gikk en kjapp runde og smakte litt så gikk vi inn å begynnte å leter etter tingen vi trengte. Jeg måtte blant annent ha engangskamera på leir fordi det ikke var lov med digitalkamera. Litt teit men jaja. Gleder meg hvertfall. Fikk kjøpt inn alt vi trengte i så fall. Nå holder vi bare på med pakking, eller det er vel ikke bare,bare. Må jo pakke veldig mye. Nå tenker jeg å rine en å spørre om å overnatte. Her er en liten collage av “dagen” min:D Og da har jeg jo avslørt når jeg skal på leirskole- avreise MANDAG 😀

EEELSKEER TOPPEN JEG KJØPTE DER DET STÅR #LOVELIFE<3<3<3

Var du på Ski-storsenter i dag????

Klem Jennie

81 kommentarer

Siste innlegg