COLORFUL FRIDAY

Hei

I dag er det endelig FREDAG. Jippi!!!! Da jeg kom hjem hadde jeg ikke mye tid før jeg måtte dra på håndball. Den begynnte kl.16 og sluttet kl.17, men jeg måtte først ta bussen ned til brygga og så ny buss. Elsker å være på på håndball med venner som jeg ikke ser så ofte ellers, fordi at de går på andre skoler. Deilig å begynne å trene igjen. Er blitt mye is i sommerferien. Da jeg kom hjem var det TACO. Elsker taco på fredager. Nå må jeg dusje så skal jeg ta på med “DAFFE” klær og kose meg. Blir så fristet av å se bilder av godteri som folk legger ut på instagram. Jeg tåler spesielt ikke sure og fargerike ting, som sure padder. Til dere som ikke har fått det med dere så er jeg allergisk, jeg får utslett. Og jo det er allergi, det har til og med legen sakt til dere som måtte tro noe annet.  Skulle gjerne trøstespist masse godis i dag, for er egentlig trist av flere grunner. 


Hva liker du å spise på fredager???

Klem Jennie

39 kommentarer
    1. Spiser ikke noe spesielt på fredager , men lørdager spiser jeg godis:) du har kjempefin blogg:) hadde vært gøy om du kunne lage en danse eller turne video?? Hadde blitt veldig glad for svar

    2. Elsker salte sild!! Eller hva som helst sjokolade<3
      Men hvorfor er du lei deg?<33 🙁
      Skjønner såklart hvis du ikke vil svare, at det er av personlige grunner eller sånn;-) er bare nysgjerrig og vil trøste<3

    3. Jeg liker å spise taco eller pizza til middag og som goteri liker jeg foreksempel de sure gotriende på bilde alså sure ting og sjokolde, selvfølgelig cips også!<3

    4. Jeg liker å spise taco eller pizza til middag og som goteri liker jeg foreksempel de sure gotriende på bilde alså sure ting og sjokolde, selvfølgelig cips også!

    5. Du trenger selfølgelig ikke å svare men sitter eller står du på Selena Gomez konserten?;)
      Eeeeeelsker bloggen din og du er en super flink blogger!❤
      Mange klemmer fra Tuva<3<3<3

    6. Hei ! Jeg liker taco eller pizza til middag men som goteri liker jeg foreksempel du sure gotriende du hadde på bilde altså sure ting og sjokolade og selvfølgelig chips også!<3

    7. Elsker å spise godterid 😀
      Et spørsmål: NÅR skal du på leirskole?
      Håper på svar 😉
      Jeg skal i Desember:(

    8. 💗💎👣💛💜💕💓💚💙❤💖💄🌂💞💘😍💌🎀💋😔💍💔💫😝😛🌟😜✨😗😘😚💝🍦💫 ✨👄👏👑👒👙🌸🌷💐🌻🌹☀🌠🎁💝🎉🎊🎈🎨🍹🍷🍸🍻🍺🍡🍫🍬🍭🍩🍯🍮🍦🍨🍧🎂🍰🍪🍉🍓🇬🇧🇺🇸🇬🇧🇺🇸🕘

    9. Stakkars deg… Skulle gjerne vist hvorfor du er lei deg:( men du vil jo så klart ha litt privatliv<3
      Håper du dår en fin helg uansett Jenni Sofie!! Og husk fansen din vil alltid støtte deg hvis du har det dumt eller trist<3
      Et spørsmål: hva skal fansen din kalle seg vi har jo feks selenators, beliebers, directioners , bellarinas, zswaggers også videre....
      Klem<3 Prøv å ha det så bra som mulig da Jennie:) Love you so much<3

    10. Elsker bloggen din! <3 <3 <3 Kan du legge ut bilder av dine favoritt-outfits??? Eller video eller no av de fineste klærne dine? Klem <3

    11. Åå, håper det går bra med deg Jennie❤❤❤
      Hvilke farger er det egentlig på håndballen din??❤❤❤❤

    12. jeg sitter også på konserten:) hvor sitter du? Jeg sitter på felt 212 ♥ hadde vert kult om jeg kunne møte deg 😀

    13. Mye is her og, må nok begynne å trene igjen. Gikk på håndball før 🙂 men nå har jeg tenkt til å begynne på turning “liker veldig godt å turne” ,Har også veldig lyst til å begynne på tegning, synes også det er veldig gøy 😉 .Spiste også TACO igår, elsker taco 😀 <3 .Åhh :\ er vel ikke så morsomt å være alergisk, synes synd på deg <3 Men det er bra også, fordi blir man ikke så kraftig 😉 .kos deg masse videre idag! Og kos deg masse på leirskolen, håper det blir morsomt <3 men tror nok det. ~Mange klemmer fra meg~ ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg