TUSENFRYD

Hei

I dag var jeg på Tusenfryd med lillesøster. Det var suuuper fint vær og en helt perfekt dag å dra, så hvorfor ikke. Det var nok mange som tenkte det samme som oss fordi det var ekstremt mange der. Men vi fikk tatt veldig mye og vi koste oss. Jeg tok Speedmonster, Spinnspider, Spaceshoot, Toget, Loopen, Supersplash og masse mer. Men vi orket ikke stå i kø på Thunder Coaster for den var VELDIG lang. Dette var nok siste tur på Tusenfryd for meg denne sesongen, for i hørstferien når parken også er åpen – da er jeg på Kreta. 

DÅRLIG KVALITET PÅ BILDENE I DAG

MØTTE OGSÅ BETINA<3 TUSEN TAKK FOR AT DU TOK DEG TID TIL Å TA BILDE MED MEG:)

 


Møtte også mange snille og søte mennesker som ville ta et bilde med meg. Super koselig<3

Har du vært på Tusenfryd i år?

Klem Jennie

106 kommentarer

Siste innlegg