PINK DAY

Hei

I dag regner det, men det er en fantastisk dag uansett. Det er fredag, det er helg og jeg fikk pakke i posten – jippi. Som jeg har skrevet på bloggen tidligere bruker jeg ikke sminke, da er det i såfall bare til bursdager/fest at jeg tar på mascara og lipgloss for gøy. Lipgloss kaller jeg ikke akkurat for sminke, så det bruker jeg ganske ofte. Jeg har fått mange spørsmål om å ha sminkevideo, men det har jo vært litt vanskelig ettersom jeg ikke bruker sminke og ikke har noen bra produkter. Jeg syns personlig at man bør unngå sminke om man ikke trenger det til hverdags, men forstår også at folk vil dekke urenheter. I dag fikk jeg en pakke i posten fra Isadora med produkter som kan passe oss i min alder. Jeg gleder meg til å teste ut produktene og dele erfaringene mine her på bloggen.

Isadora Twist-Up Gloss stick har jeg allerede testet og den har en kjempefin farge og lukter supergodt. Denne fargen heter 03 Sugar Crush. 

 ISADORA TWIST-UP GLOSS STICK

En annen kul ting er at pappa kjøpte HerStyler krølltang i dag til alle oss tre jentene hans. Beste pappa EVER 😀 Den er også rosa og jeg er glad for at jeg nå kan ha krøller av og til. Nå håper jeg bare at det ikke er alt for vanskelig å krølle håret på seg selv. 


LIKER VELDIG GODT DENNE TOPPEN FRA WOW SOM ER SUPER DEILIG

Siden det regner ute har jeg nå tenkt til å krype under et varmt teppe med de beste koseklærne og kose meg med siste utgave av TOPP, med artikkel om <3 <3 <3 Selena Gomez <3< 3< 3. Nå er det bare 16 dager til konserten.

Skal du på konserten 1 september?

Klem Jennie   

#wow #wowers @wowandme

/ / GAVE

104 kommentarer

Siste innlegg