Snart skoleklar

Hei

I dag har jeg vært sammen med en klassevenninne og vi har blant annet bakt sjokolade cookies, badet og vært på trampolina. Det var såååååå koselig å se Tuva igjen for vi har ikke sett hverandre hele ferien. I morgen er det skolestart og da får jeg se enda flere venner og jeg gleder meg faktisk. Har kjøpt noen få nye ting til skolen og antrekket ligger allerede klart. Legger ut bilde av outfiten i morgen. Dette blir siste år på barneskolen for meg,  tenk plutselig er vi eldst på skolen.I går var jeg jo på storsenteret i sammen med Ella og fikk meg manikyr. Det var min første manikyr og jeg syns det var veldig gøy å få lakket neglene ordentlig for en gangs skyld. Jeg er ikke så flink til å lakke neglene mine selv. Tok noen bilder så dere kan se resultatet. Fikk også krøllet håret av en dame som hadde demo på krølltang på senteret, ønsker meg slik krølltang. Legger derfor også ut bilde i fra Instagram slik at leserene mine som ikke har Instagram får se det de også. 

NYTT DEKSEL

DELER MED ELLA

BILDE FRA INSTAGRAM


Når begynner du på skolen? 

Klem Jennie

 

152 kommentarer
    1. Jeg har helt likt deksel som jeg deler med bestevenninnen min<3
      Så stilig manikyr og du var veldig fin på håret!:) Skolen min starter på mandag:)
      Klem❤

    2. På mandag og eg gleder meg faktisk eg og 👍
      Men frå fredag til søndag er det handball skule og neste dag er det skule😘

    3. Fine ting du kjøpte :)Kjøpte nye ting til skolen igår og skolen min begynner ikke før neste mandag! Og jeg skal begynne i en ny skole så jeg er litt nervøs… Ønsk meg lykke til Jennie!

    4. Heei Jennie Sofie. Jeg ville bare at du skal vite at du er fantastisk, en superflink skuespiller og en supergod danser! Jeg ELSKER hvordan du takler hat, DET er virkelig noe å se opp til! Du er pen, søt og virker veldig snill. Jeg har faktisk en egen Jennie Sofie-collage på rommet mitt. I et innlegg svarte du på kommentaren min, OG kallte mef søta. Da ble jeg glad! (Selv om det kanskje høres teit ut) Jeg digger deg Jennie Sofie, og skulle ønske jeg kjente deg!! Jeg vet at du får mange sånne kommentarer, så du legger sikkert ikke merke til denne, men jeg håper du blir glad! Jeg skulle gjerne møtt deg, og gitt deg en stoor klem, men istedet sender jeg en klem over nettet<3 Du er perfekt Jennie, akkurat som du er. Ikke bry deg om de sjalue, som kommer med stygge kommentarer. Et smil er det vakreste du kan ha på deg, og ditt smil setter stjernene i skam. Håper du forstår hvor verdifull du er, og hvor mye du betyr for meg. Stooor klem fra Lilly. (Håper du svarer-<33)

    5. Heei!
      Tre spørsmål…
      Hva heter Even på ekte?
      Måtte “Maya” Klippe seg og farge håret pga. Jenter?
      Og jeg har skjønt at du ikke vil si hvor du skal på leirskole, men kan du si når du drar og kommer hjem?
      Så ville jeg bare fortelle hvor verdifull du er! Du betyr mye for mange, og jeg er en av dem. Mange som aldri har møtt deg, men så gjerne vil det! Ikke bry deg om barnslig hat, fortsett å være sterk! Et smil er det vakreste du kan ha på deg<3 håper du svarer? jeg vet du får mange sånne kommentarer aom dette, men vil bare at du skal være glad. Stor klem... Fra Lilly

    6. Begynner mandag den 19 gruer meg litt til og begynne i
      6b fordi vi har satt sammen klasse med en annen skole med
      Noen jeg ikke kjener.

    7. Begynner imorgen vi også <3 det var fine bilder! Og jeg har alltid hatt lyst til å ta manikyr, må bare prøve det en gang 🙂

    8. Lilly: Hei søte snille deg. Det er kommentarer som dine som gjør at jeg ikke bryr meg om hat kommentarer. Jeg er meg selv og de som ikke liker det får bare ikke gjøre det. Alle kan ikke like alle. Samtidig syns jeg det er utrolig teit å dømme folk man ikke kjenner, eller dømme noen i det hele tatt. Jeg tror på at man kommer lengst i livet med å være snill og at om man oppfører seg dumt og slemt vil det slå tilbake på en selv en vakker dag. Tusen takk for utrolig fine ord. Klem

    9. Jeg begynner 19. Håper du får et fint skole år. Jeg er jo litt mindre enn deg men, elsker alt med deg du er morsom snill pem!!!!!!! Smart og elsker rommet håper at du varer til bare klem fra fen eline:)<3

    10. Huff… Begynner på mandag… Den 19. Skal dra å kjøpe første skoledag klær på fredag. Gleder meg jo til å treffe den kule Jengen i klassa mi, vi er litt gale(!!), men det er det som er så morsomt:-) haha:-) glad for kommentarer tilbake<3 elsker bloggen din:-) følger deg på insta, venninna mi, som jeg også deler blogg med( http://www.hairandnail.blogg.no ) er sykt heldig!!! Hvorfor? Fordi @jenniefashon følger henne(deg!!!) ønsker deg et fint skoleår:-) skal begynne i 7. jeg å, helt eng at det er rart at vi er elst på skolen, neste år så er det ungdomsskolen… Håper virkelig at du godkjenner eller leser denne kommentaren:-) kos deg:*
      Natta:^

    11. jeg elsker bloggen din men, jeg vet at du har svart på en kommentar til meg ,men, jeg håper at jeg kan få skaypen din så heter jeg vetfall eline.br.br håper på forespøsel.og vis du ser dette så blir jeg enda glaere stor og da mene æ sto klem fan eline

    12. På tirsdag:):):):)
      Ps: du har verdens fineste blogg ver gang jeg kjeder meg går jeg innmpå din blogg!!!:)

    13. Heei!
      Tre spørsmål…
      Hva heter Even på ekte?
      Måtte “Maya” Klippe seg og farge håret pga. Jenter?
      Og jeg har skjønt at du ikke vil si hvor du skal på leirskole, men kan du si når du drar og kommer hjem?
      Stor klem<3

    14. Jeg begynner på mandag gleder meg elsker bloggen din forsette med så mangen kreative bilder og inlegg 😍💙💜☺ du er bare best jeg elsker hedwig og deg og sefølgeli JENTER😍☺💙💜 jeg begynner på mandag den1⃣9⃣ i 7⃣ gleder meg til og se alle vennene mine i gjen jeg vil tipse deg om en nettside der du får kjøpt billige deksler fra 5-170kr biligt ☺ den heter http://www.miniinthebox.no eller com husker ikke elsker bloggen din forsset med bloggen din håper på svar

    15. Hei <3 veldig fine bilder:) du har en utrolig fin blogg <3 etter min mening burde du vært på 1.plass på blogg.no for du er den beste bloggen jeg har lest<3 altså jeg vet at ikke alle er enige men eg syntes det<3 det er pågrunna deg at jeg lagde bligg for det så så gøy ut så tusen takk<3 du er super pen<3jeg elsker bloggen din❤jeg håper du svarer❤du er unik❤😘jeg er utrolig glad for at du er den du er❤
      Stor klem Louise❤❤❤❤❤☺☺☺☺☺

    16. Hei, hvor mye kostet manikyren? Du er bare så søt, pen, kul, morsom, snill mor alle på bloggen og instagram , en veldig flink skuespiller og sikkert mye mer!<3 dere ble kjempefine:)
      Klem<3

    17. Kjempee FIN manikyr og krøller. Og hvor kjøpte du de to dekslene?
      Uansett, jeg begynner også i 7. Men vi starter ikke før på Mandag😆 Tenk det er det SISTE året på barneskolen, SISTE året før alle de karakterene kommer. Nyt det. Det skal ivertfall jeg.😊

    18. Begynner på mandag. Har også lyst på manikyr! Hvor kjøpte dere dekslene? Vet du om det finnes lignende som kan deles på tre? Har to bestevenner og vi har alle samme type iphone så det hadde vært kult om det fantes til tre. Så viss du vet så håper jeg på svar:) Uansett om du svarer eller ikke så må du vite at jeg synes du er superfin og virker som en utrolig venn å ha! Du var veldig fin på håret også! Håper ikke det blir for mye, men hadde blitt veldig glad om du kunne tittet en tur innom bloggen min og kanskje legge igjen en kommentar. Håper du vil, men skjønner viss ikke.

    19. begynner på mandag i 6a gleder meg til å se vennene mine og sånt håper du får et super siate år på barne skolen kan du værså snill å føge meg på instagram du er så snill uansett om du ikke vil føge me foresten jeg heter anja0903 på insta værsåsnill å legg i igjen en kommentar:)lykke til på skolen hva er ditt ynglings fag egentli?? håper du en dag leser dette❤❤❤og håper og ønsker at en dag vil du føge meg på instagram❤❤har så lyst å møte deg❤takk uansett klem fra den ønskefulle❤❤❤❤

    20. Jeg har også kjøpt litt til skolestart men jeg starter på mandag!
      Jeg syns at du er en av værdens beste blogger!Du er mitt forbilde!
      Jeg vil bli som deg<3
      Hilsen Stine som blir 6 år i dag:)

    21. Hei❤
      Jeg begynner på skolen på Tirsdag 🙂 Pga. Vi ha planleggingsdag på Mandag 🙂
      I tilleg syns jeg det er ganske kult siden jeg også er like gammel som deg 😀
      Håper du ser denne komentaren 🙂
      Kan du følge meg på Instagram❤?
      Viss du vill heter jeg Siriandrea2001
      Hilsen Siri❤

    22. Begynner på skolen på mandag. Da begynner også lillesøsteren min i første, det blir hennes aller første skoledag!
      Klem Mathea <3
      PS: Du kledde krøller og du har en superfin og ryddig blogg (er innom den hver dag om kveldene før jeg legger meg, hihi...

    23. Hei Jennie!!
      Jeg elsker bloggen din og deg!!
      Du er så pen,søt,snill og morsom,skulle ønske jeg var deg!
      Men lykke til på skolen,jeg skal starte i 7 nord neste mandag :S
      Jeg liker ditt nye deksel,har det samme selv med en vennine <3
      Håper du kommer til og blogge like mye selv om det er skole!
      Elsker bloggen din og deg,mange gode store klemmer fra Jenny <3

    24. Hei<3 neglene dine ble kjempe fine!!:o Begynner på skolen igjen på mandag, jeg har sett halve klassen fordi en jente i klassen min har sånn liten leir att vi kommer å kjører båt og bader og sover over og sånn:) kos deg!! Klem
      ❤❤❤❤❤

    25. Gleder meg til skolen, og jeg tror vi begynner på mandag…? Og skal på leirskole uka etter. Gleder meg masse!!!! Jeg syns du er en kjempe god skuespillerinne og du bør forsette så lenge du kan! Jeg er ikke populær i det hele tatt og er imponert over at du har så mange følgere og kommentarer på både instagram og på bloggen din. Jeg har også alltid drømt om å bli skuespiller. Liker du forresten å synge??? Men vil bare si. Fortsett med å være deg selv. vet ikke om du gidder å svare på en kommentar som min. Du får jo hundrevis av kommentarer…. Men du er heldig i livet ditt. Du har nesten alt jeg alltid har drømt om. En av dine tusenvis fan: M@rthe

    26. Begynner sjuende på mandag. Vi er bare eldst på barneskolen, ikke på hele skolen, vi har både barne-og ungdomskole.

    27. Hei! Veldig fint sagt Lilly<3 jeg har alltid hatt lyst til p ta manikyr, men hvor mye koster det egentlig? Dere ble så fine at jeg har ikke ord:) Du er bare et så fint og bra menneske Jennie Sofie! Jeg kom hjem fra Paris i går og starter på skolen på mandag!<3

    28. Du er vakker og den mest perfekte i hele verde vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg ❤du er veldig veldig veldig vakker du er den mest morsomste jeg vet om❤ dette er til deg I ❤ U  og dette er også til deg 💋 du har snart bursdag også håper jeg at jeg blir invitert det hadde blitt gøy❤Jennie du er synsykt vakker ,pen,søt,pen,kul,fin,nydelig stil,fint hår OSV
      du er perfekt som du er og jeg har så veldig lyst til å møte deg du er en utrolig hyggelig jente som jeg har funnet ut og elsker deg over hele mitt hjerte du er forbilde mitt jeg er ikke en fan lenger føles det ut som det føles som vi er nå venner❤ du er sykt vakker og det er sant du er ikke en jente som bryr seg om folk skriver noe stykkt til deg og jeg kunne skrive hele dagen bare for deg❤. Ville bare di du er idole mitt og forbilde mitt jeg elsker bloggen din den er kjempe fin ❤ du er bare best elsker deg❤ håper på svar❤

    29. Jeg starter Mandag 19 🙂 Gleder meg faktisk 🙂 Neste år får vi nye i klassen siden skolen ved siden av har bare 1-7 skole mens vi har 1-10 skole 🙂 Gleder meg veldig til det ❤
      Håper at du får det korselig på leirskole 🙂

    30. Mandag❤
      jeg og elsker skuespill❤
      jeg elsker bloggen din❤
      ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    31. Jeg begynner på skolen på Mandag! Vi skal begynne klokken halv tolv 😍 hva klokken begynte dere? Håper på svar, søta ❤

    32. Hei, Jennie Sofie!
      Jeg starter på mandag den 19.august.13, men på lørdag den 17.august.13 er det første skoledag på Vietnamesisk skole.
      Jeg starter i 9.klasse på mandag og på lørdag starter jeg i 8.klasse. 🙂
      Klem Michelle Lee

    33. Jeg begynner til mandag.
      Du virker som en kjempe snill og hygelig jente.
      Jeg leser bloggen din vær dag og den er kjempe bra.
      Lykke til på skolen. ♥♥♥

    34. Hei! Elsker bloggen din! Men bar et spørsmål som jeg blir glad for om du svarer på: Når du lager videoer, så klipper du og legger inn slike rare stemmer, sant? Hvordan gjør du det? Er det et program på data, eller app på iPad? Tusen takk om du svarer!

    35. Okei, herregud jennie sofie.
      KAN DU FJERNE MEG FRA BLOKKERINGENE DINE PÅ INSTAGRAM?
      Skriver med store bokstaver fordi jeg vil det.
      Er mila3364 på insta.

    36. Kjære Jennie Sofie, jeg har et spørsmål. Jeg er 01’er (sånn som deg), og liker å bruke tubetopper, etc. Så spørmålet er, sånne tynne, gjennomsiktige topper (elsker sånne!), synes du det er greit å bare gå med tubetopper og lignende under? Du skjønner, hver gang noen går sånn, er det 3 jenter som alltid baksnakker andre. Jeg vil veldig gjerne bruke det, for jeg har kjøpt mange nye topper, men er litt redd. Tusen takk, hvis du svarer. Klem

    37. Hei, ahhh jeg skulle bare si at du er en kjempe flink skuespiller og at du har døds fint hår❤ fine ting du kjøpte! Jeg begynner på skolen på mandag. Kan du ha spørsmålsrunde?? Ivertfall dette er et parr spørsmål som jeg lurer på du kan enten ta det på spørsmålsrunden (hvis du skal ha) eller så kan du ta det her hvis du får tid… Dette er spørsmålene: Når har du bursdag? Liker du JB? Kunne du tenke deg og bo i OsLo? Hvilken sjampo og balsam bruker du? Hehe det var spørsmålene ❤💋💭 Klem.

    38. jeg begynner på skolen mandag 19. hvilken klasse skal du begynne i og hvor og når skal du på leirskole? elsker bloggen din, leser den hver dag!<3

    39. Lilly: Syns det er fint. Hadde det på meg i sommer da det var veldig varmt, men hadde ikke hatt det på meg på skolen. Men syns folk skal få gå i det de føler seg fine i uten at folk blander seg. Klem

    40. herregud ass.
      KAN DU IKKE SVARE?
      Du tåler INGENTING.
      HVORFOR BLOKKERTE DU MEG PÅ INSTAGRAM?
      Som sagt du tåler ingenting.

    41. mila: Hei. Så kommentarene dine nå. Sjekket instagram og ja, du har blitt blokket men ved en feil. men jeg syns ikke du skriver så hyggelige kommentarer her heller egentlig. Jo jeg tåler mye, og det vet de som faktisk kjenner meg og bryr seg om meg. En annen ting er at jeg normalt ikke lar personer som ikke har bilder av seg selv på Instagram følge meg.

    42. Jennie Sofie/ mila: Jeg er ganske enig med Jennie Sofie. Du ler av henne og sier hun er wannabe. Det er ikke hyggelig. La henne være, eller si hyggelige ting. Hun fortjener å bli behandlet med respekt. Akkurat som alle andre! Hun er perfekt, og det er du også. Gjør mot andre, det du vil at andre skal gjøre mot deg!

    43. Hei Jemmie, jeg synes du er en fantastisk skuespiller !! Du har en sykt kul stil å jeg digger bloggen din❤ p.s jeg begynner ikke før på mandag❤❤ hilsen sunniva fra Tromsø ❤

    44. Hva kostet manikyren ?! Det var veeldiig fint!❤
      Og hvilken “salong” var dt i ?? Har skikkelig
      Lyst på det!❤❤❤❤

    45. Hei. Elsker bloggen din! Lurte på hvor du har kjøpt dekslene:) Liker bildene du legger ut på instagram også:) Kanskje du vil følge meg? sschjenkenl Klem Sandra<3

    46. Har prikk like tusjer kjøpte det i dag ps:begynner på skolen på mandag💎 (håper du leser eller svarer)
      💖U SØTA
      Hilsen din søteste å største fan 💌👍

    47. Hei Jennie Sofie! Du har en veldig fin blogg og det er moro og koselig å lese den:) jeg lurte bare på hvor jeg kan få tak i sonne deksler? Klem fra Celine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg