ROMVIDEO

Hei

Her er videoen mange av dere har etterspurt og ventet lenge på. Som det kommer frem av videoen er vel egentlig ikke rommet mitt så veldig spesielt. Ligner vel i grunnen litt på rommene til vennen mine. Seng, skrivebord og masse dill og dall. Rommet er til og med ryddig nå, lurer på hvor lenge jeg greier å holde det slik. Jeg liker i såfall rommet mitt. Sengen min kan trekkes ut og jeg har en ekstra madrass slik at jeg enkelt kan ha overnattingsgjester. Natt til i dag sov faktisk Ella hos meg og vi hadde det suuuuupergøy i sammen. I dag har vi vært en tur på Storsenteret og jeg fikk meg manikyr for første gang, he he. Ble kjempefornøyd. Kan skrive mer om det i et annet innlegg om dere ønsker det.

ROMVIDEO

 

Er det veldig ulikt ditt rom? 

Klem Jennie

183 kommentarer

Siste innlegg