Dagen i dag

Hei 

I dag har jeg vært sammen med en klassevenninne hjemme hos meg. Gjort ting som de fleste andre på vår alder gjør når de er i sammen. Nå har hun dratt hjem og jeg skal trene. Må få opp kondisen og formen til håndballsesongen og skitreninga starter opp igjen. Når jeg trener hjemme trener jeg enten på elipsemaskinen eller kjører sirkeltrening. Syns det er kjedelig å trene alene, men det føles godt når jeg er ferdig med å trene. Etter jeg har trent tenkte jeg å rydde på rommet slik at jeg kan begynne på en romvideo, mange som spør om det. Jeg syns som sikkert mange andre av dere at det er gørrkjedelig å rydde rommet. Blæh, men det blir jo fint å få en ryddig start på det nye skoleåret, jeg begynner på skolen på torsdag. 

(Vet at jeg ikke hadde sko på, men varmet bare opp på maskina)

Har du trent noe i sommerferien?

Klem Jennie

(Bildene er tatt med selvutløser)

#spory #trening

65 kommentarer

Siste innlegg