Ler så jeg griner

Hei CRAZY PEOPLE

Jeg har sett så utrolig mange morsomme “WE ARE THE CRAZY PEOPLE VIDEOER” . Mange på Instagram men har også fått mange på mail. Jeg har hatt latterkrampe flere ganger og noen videoer har jeg sett om og om igjen. Jeg tenkte å si i fra at jeg trekker vinner på mandag slik at de som ønsker å delta har hele helgen til å være CRAZY på. Mailadresse: [email protected]  tagg med #jfwearethecrazypeople Kommer ikke over at dette er siste helg før skolen begynner igjen heller, hvor ble sommeren av? Heldigvis skal jeg sydover i høstferien.  

HER ER NOEN FANTASTISKE CRAZY FOLK <3 <3 <3

 

VIDEO HAR BLITT SLETTET ETTERSOM PERSONER I VIDEO KANSKJE IKKE ØNSKER Å VÆRE PÅ YOUTUBE FOR ALLTID.

Men nå må jeg sette i gang med å bake.

Hva tror du at jeg baker?

Klem Jennie

53 kommentarer

Siste innlegg