Gøy på landet

Hei

I dag kjørte vi fra Graz til barndomsbyen til Oma og Opa. Der oppe har de også et hus, men vi er ikke der like mye som her. Det er alltid veldig koselig å ta seg en tur dit, det er veldig landlig og fint. Det lukter selvsagt litt møkk der, he he…men det går helt bra – er jo koselig med dyr. I dag har vi også kjørt motorsykkel og traktor på gården til den ene onkelen til pappa. I helgen er det meldt hetebølge og opp mot 40 grader i skyggen, så da måååååå vi jo dra for å bade. I morgen kveld er det også en uke siden vi kom til Østerrike, tiden går alt for fort. 

Syns du det er gøy på landet, eller hater du å bli møkkete?

Klem Jennie

 #ferieminner

59 kommentarer
    1. Jeg synes det er gøy på lande og bryr meg ikke så mye om jeg blir møkkete:) Hvem er Oma og Opa som du nevnte?:) Skal til Spania i morgen! Gleder meg! Håper på svar!:)

    2. Det er gøy på landet men jeg hater å ri, fordi det er møkkete. Men å være på landet er noe helt anet og noe som faktisk er morsomt. Jeg liker egentlig ikke hester så godt jeg🐴Sorry heste elskere det er bare noe som jeg ikke vil snakke om😢Det er litt trist😢

    3. Bryr meg heller ikke om jeg blir møkkete 🙂 en gang når jeg var på hytta gikk jeg og venninna mi som var med på hytta er sted det bare var søle så ble sykt møkkete og våte <3 var veldig gøy <3
      Klem :)<3

    4. Hei, jeg bor på landet. Det er helt fint, men hater våren, da sprer de møkk. (Altså vi har bare 2 katter).

    5. Jeg synes det er gøy på landet:):) håper du får en fin sommerferie videre hilsen fast leser. Hadde vært gøy om du kunne hatt en danse eller turnvideo en gang? Hadde blir glad for svar:)

    6. Haha. Elsker å være møkkete er absolutt ikke en by jente og liker ikke lyden og lukta av biler! Elsker all slags dyr unntatt sånne rotter og Marsvin og den slags. Elsker spesielt hester og hund 🙂
      Bor jo på en gård selv, med 15 hester som kusina og farfaren min driver, 2hunder, 2katter som bor i stallen og 7 høner. Alle er jo forskjellige så ingen er like! Renere luft er det også på landet! Kos deg videre, Jennie! <3

    7. Hørtes koselig ut❤ er ikke en sånn jente som ikke tåler å bli møkkete❤ hvor lenge skal du være i Østerrike? Bader masse er i Tyrkia og her er det 40 grader❤ klem❤

    8. Jeg har egentlig ikke noe i mot, og bli møkkete..
      Jeg er ikke av den typen, som hyler p.g.a jeg brekker en negl, kan du si..
      Jeg trives veldig godt å være på landet, ettersom tanten til mamma bor der.
      Masse fine dyr på landet, og jeg synes den lukta som er på landet, lukter sånn blomstereng og sånnt 🙂

    9. Du er så kul!! Håper du kan legge ut en turnvideo eller en danse video en gang? Hadde blitt kjempeglad for svar

    10. Jeg elsker landet 🙂 du er så fin,å jeg er kjempe stor fan av dei <3 synes du er den beste i jenter <3
      (Plis svar)

    11. Jeg kan nesten ikke tenke meg no bedre enn landet fordi jeg harjo en heste og snart to og vi har 100 kuer og to kaniner en katt og en hund og det beste med der jeg bor er at jeg går på verdens beste rideskole! Med en superhest!(som egentlig er verdens slemmeste hvis du ikke er streng mot den og da mener jeg veldig streng det er derfor jeg elsker den! Når man galopperer uten sal mot et høyt hinder og klarer å hoppe over det, da føler man seg stolt for det å ri er mye vanskeligere en de fleste sporter!

    12. Jeg er fra Oslo, men bor på landet og det er ikke sååå verst da… jeg lover selv om du kanskje er litt byfis som meg er det gøy på landet ja, mye morsommere enn i byen. hvis du noen gang får sjansen er det veldig morsomt å gå catwalk i fjøsen, prøvd det et parr ganger ja;) men litt skitt får man vel tåle, uansett er det ikke alle som driver gård. er du og Ella bestevenner?? er en vennine av henne fra den gamle skolen, så jeg bare lurer og hadde blitt SUPERGLAD viss du svarte på det!!!

    13. Bor på ein går. Trur nok ikkje at by barn tår å gå barbeint inn i grisebingen, men eg tørr jo heller ikkje å gå aleine på eit shoppingssenter😉

    14. Jeg elsker å være m gård, har alltid ønsket å vokse opp på en går, Når jeg blir stor vil jeg ha en gård

    15. Jeg bor på landet<3 blir ikke sur eller lei mæ om æ dætt i gjørma med en hvit topp/bukse:)
      Igår va d nesten lyn og torden så d PESSREGNA! Men æ og ei venninna va på trampolina og bada i bassenge mitt (opplosbar) 🙂 så sant sett æ Like landet og å bli skitten 😉❤

    16. Jeg har en onkel og tante som bor på landet og jeg bruker og kose med kuene;)
      Jeg lurte på om det var kuer der du var?
      Håper på svar;)
      Er kjempe fan av bloggen din!
      Hilsen super fan♥

    17. Er stoooor fan av deg!!du er supersøt og virker supersnill!!har Aldri hatt noe imot noen dyr ! Elsker spesielt Hest🐴ku🐮katt🐱hund🐶kanin🐰og gris🐷 !
      Har du noen dyr hjemme ? Eller vill du ha noen dyr? Blir SUPERGLAD viss DU svarer!! Hilsen en stor fan!❤👌😍

    18. Er nok litt dumt om jeg hater å bli møkkete når jeg rir xD
      Elsker forresten bloggen din. Har vært på ferie i 2 uker uten nett så har en dl innlegg å lese c:

    19. Jeg bor på landet! Mange tenker på landet som ett sted der det er mye møkk! Men det er det ikke! Det er like møkkete som i byene! Den eneste forskjellen er at Vi på landet har mange gårder med kuer og griser OSV som gjør så det blir litt møkkete men jeg blir litt irritert når noen skriver at det er mye møkk på landet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg