FERIE

Hei
Merker at lesertallet på bloggen synker nå som det er sommerferie, men jeg har også mange trofaste lesere.

Setter pris på alle de hyggelige kommentarene deres<3
Akuratt nå teller jeg dager til vi reiser på ferie. 7 dager til nå, så sitter jeg på flyet på vei til Østerrike . Gleder meg veldig til å vise dere hvor fint det er i mitt andre hjemland.Vise dere mine favoritt butikker, favoritt steder og innkjøp jeg gjør i løper av oppholdet mitt der.

Er det noen som ønsker seg et spesielt bilde, noe jeg skal fotografere når jeg er på ferie???
Klem Jennie<3

108 kommentarer
    1. Jennie Sofie! du er en stor inspirasjon
      for meg. Jeg går inn på bloggen din i hvertfall 10 ganger om dagen!Elsker bloggen <3
      Du kunne jo lagt ut bilde av der du skal bo <3

    2. Jeg leser bloggen din flere ganger om dagen! Du må ta bilde av familien din om du kan og kanskje av maten og bygningene der? Håper turen blir bra! Din blogg er best 💗💜💚❤💜💙💛💖💞💘💕💌💋 love 💖elsker din blogg, Jenni Sofie!

    3. Jeg vil du skal ta et bilde av deg av at du går oppover et fjell hvis dere skal opp i fjellet💗 Og av utsikten fra det fjellet😘 God tur til Østerrike, jeg er i Spania💜 Jeg vil også at du skal ta noen bilder av byen du er i, og når du BADER💟SOMMERKLEM FRA MEG(Cajsa)💚

    4. Hei Jennie 🙂 Om ca. en uke drar vi også på ferie! Vi skal på bilferie i Europa, også skal vi innom Østerrike. Så jeg bare lurte på hvor i Østerrike du skal være, sånn i tilfelle jeg møter deg, hehehehe. Jeg har blogg også (ldml.blogg.no), så gjerne sjekk ut den 🙂
      Klem Sigrid!

    5. Hei! Det er Nora igjen! Husker du meg?😊 Jeg kjenner deg ikke, men husker du meg!? Kan du ta bilde av utsikten i Østerrike? Jeg har utrolig lyst til å dra dit<3 hadde vært veldig korselig om du kunne det💜 klem Nora💜 (Nora Elise)💙

    6. Hei jeg kommer fra en reklame blogg fra frydaze.no og jeg elsker bloggen din det hadde vært fint vis du ville ta et bilde av et deksel og legge det ut på bloggen da kan vi sørge for at deksler ditt kommer ut på frydaze.no 🙂 håper du svarer
      -Josefine

    7. Josefine:Det beste er jo om du sender meg din mailadresse. Forstod egentlig ikke helt hva du ønsket. Jeg har sett på flere av dekslene på siden du nevner og like godt summer2 dekslene 😀 Jennie

    8. Hei, jeg er kjempestor fan av deg!!!
      Jeg har noen spørsmål til deg:
      Hvor bor du??
      Kan vi møtes en gang??(min største drøm)
      Kan du svare meg på facebook??
      Har spurt deg om å bli venner, men du har ikke svart, så kan du bare sende meg en meldig på Facebook hvis du ikke ønsker å være venn med meg??
      Grunnen tillatt jeg vil at du skal sende meldingen på facebook er at når jeg sender ut denne posten/innlegget så kan jeg ikke se den innlegget/posten.
      Værsåsnill å svaar på facebook!!!
      Klem fra Siri ♥

    9. Har vært i Østerrike kjempe fint.
      Har aldid vært der om sommeren men sikkert kjempe fint der og .
      Det er kjempe kjekt å stå på slalom i Østerrike

    10. Hei Jennie! Endelig har jeg fått lest innlegga dine igjen! Har ikke hatt tid i det siste så det var en del jeg ikke hadde sett! Vil bare si at du er en fantastisk blogger og er utrolig flink! Så lurte jeg på: Jeg skal kanskje få meg blogg snart, hvis jeg får det og når, kan du vær så snill å følge den eller i det minste legge igjen en liten kommentar inniblant? Da hadde jeg blitt veldig glad!❤ Kan skrive kommentar hvis jeg har fått blogg og hva den heter;)

    11. Du er så pen! Har du ditt egent rom i Østerriket? Vis kan du ta bilde av det da<3 Og at du skal ta bilde av det du kjøper:D Du er utrolig pen,mesunnner deeg<3 Skjekk ut hvem jeg er på instagram :friidajento. Men vis du kunne velge en annen rolle,den du aller helst ville spilt utenom Hedwig da <3 Hvem ville det vert? Håper du svarer <3

    12. Hei! Jeg er en stor fan av deg! Du er super søt og pen! Jeg lurte på om jeg kunne bli kjent med deg? Bare hvis du vill men hadde blitt veldig veldig veldig glad!!❤ Hvis du vil! Hvordan kan jeg kontakte deg? Håper så syykt mye att du svarer!!

    13. Kos deg i Østerrike!<3 liker Østerrike godt, har skrevet om det:) kanskje du kan ta bilder av huset, utsikten og naturen<3 kos deg på ferie:D hvis du vil kan du kontakte med på 41410756:) så kan vi snakke:*

    14. Kan vi finne på noe i morgen ? Så du la it video på det i stad , altså om noen vil finne på noe med deg. Og der vil jeg veldig gjerne. Jeg er ho laveste jenta fra Glommafestivalen som du har lagdt it bildet av.
      P.S håper på svar

    15. Jeg leser bloggen din hver dag❤ jeg ser mye opp til deg skal til Nesodden snart ❤ elsker jenter ❤ video der du viser litt rundt i Østerrike kanskje? Kos deg!😊❤

    16. Unnskyld! Hvis jeg virker helt GAL!! Men håper på ett svar! Kjekker helet tiden om du har svart meg!! Unnskyld hvis det kom litt brått på😱😱

    17. Digger bloggen din du er så fin og jeg elsker jenter:) håper du svarer;) så deg på insta kan jeg følge deg plis du er så kul:D ta gjerne bilder av deg og der du bor og naturen hilsen Marja

    18. Hadde vært kult med noen bilder når du turner, forskjellige butikker osv..;)
      Du er heldig, Østerrike , det er kult at du kommer derfra:)
      Hvor lenge skal dere være i Østerrike ?
      God tur, husk å legge ut innlegg på bloggen da:)
      Klem☺❤

    19. Emilie
      10.07.2013 kl.19:52
      Du er virkelig en stor inspirasjon på så mange måter får meg Jennie
      Du virker som en glad, sprudlende, morsom og tullete jente❤
      Du er super flink til: å spille i Jenter, danse, turne, bake osv.. Kunne holdt på i flere timer
      Det ville vært gøy å møte deg en gang❤
      Og du trenger ikke å alltid være perfekt (jeg synes du er det) du er bare deg selv, og det er virkelig noe av det jeg liker så godt ved deg❤ du er et av mine forbilder og jeg ser på deg som en kjendis❤
      Jeg leser bloggen din hver dag❤
      Jeg håper du ser dette og jeg vil bare si at jeg elsker deg og bloggen din!! Fortsett å vær den du er Jennie❤❤
      ❤❤ mange klemmer fra meg❤❤

    20. Hei. Jeg bare lurte på om når romvideoen kommer ut på bloggen din? Og kan du send melding t mæ? Bare skriv hei eller nåkka sånt. 90962503

    21. Hei, Kos deg bare så utrolig mye i østriket<3 Det fortjener du virkelig! Jeg hadde blitt utrolig glad om du svarte, men skjønner deg godt hvis du ikke gjør det<3 Jeg virkelig digger deg som person, har så utrolig lyst til å møte deg<3 Du virker så utrolig morsom og hyggelig og spennende og være med<3 håper vi treffes, glad i deg;) Min drøm er å bli skuspiller<3 og jeg spiller håndball, kanskje vi møtes i kamp?;) Digger deg og den fantastske persoligheten din, og hvordan du sprer glede over alt, har foresten bursdag.. 😀 Klem fra Tiril<3 Loveu

    22. Hvorfor har du privat profil på instagram har spurt om å følge deg 🙂 elsker bloggen sin du er veldig fin 😉

    23. Hei hei du er pen jeg liker å lese om deg. Du er en
      God skuespiller og jeg hadde blitt veldig glad om du tokk en tur innom min blogg bye! Ps hvor mange år er du min blogg heter Carrobelieve.blogg.no

    24. Bilde av de beste tingene du vet med Østerrike. Lurer sånn på hva du liker med Østerrike!? Håper du kan dette og hvis din østerriske familie vil kan du legg ut noen bilder og ting de liker ned Østerrike!? Kan innlegget hete noe med mitt navn??? Leser bloggen din hver dag og har så lyst til å møte deg, tror du vi kan få til det? Du har likt noen av bildene mine på instagram! @annanasp milkshake bildene. Håper vi ses en gang og at du tenker på forslaget.

    25. Hei hei fin blogg jeg får mye inspirasjon fra deg og din blogg hlrte hat su skal til Østerrike vet ikke om det er forsegnt og spørre men kan du ta noen bilder som er rare kule og morsome og legge ut på bloggen vil gjærne få mye mere inspirasjon fra deg…..hadde blitt veldig glad om du hadde tatt en titt inn på min blogg den heter Carrobelieve. Blogg.no

    26. Det du liker best med Østerrike. Lurer sånn på hva du liker best der!? Og hvis din østerriske familie vil kan du legge ut noe om dem!? Kan innlegget hete noe med mitt navn?? Har så lyst til å møte deg! Tror du vi kan gå til det? Du ha likt noen av bildene mine på instagram. @annanasp, milkshakebildene. Håper du kan tenke på forslagene mine og at vi kan få til å møtes en gang.

    27. Hei Jennie❤ Jg vil gjerne at du tar bilde av naturen, butikker, vannet, deg selv ikke minst, huset / leiligheten, osv…
      Lurte på en ting:
      Synes du jeg er en trofast leser ?
      Leser bloggen din hver dag og kommenterer ofte! Håper du synes jeg er det for da ville jeg blitt super glad!
      Hvis du ser igjennom bildene / videoene du legger ut kommenterer jeg OFTE!;)
      Håper på svar❤
      Kjærlig hilsen Mathilde, men vil helst bli kalt, tilde❤

    28. Det er bra! Det hadde vært kult om du hadde tatt ulike bilder av utsikten i Østerrike og skrivd TIL NORA😄 men husker du meg? Fra en annen kommentar? At jeg spiller håndball og sånt?💜 Klem Nora (Nora Elise)

    29. Hei Jennie😃
      Jeg ville bare få sagt hvor fin blogg du har!👍
      Det ser ut som du har mye å gjøre i livet ditt,
      men uansett så skriver du på bloggen din vær dag !
      Har du så mye å gjøre i hverdagen?
      Klem sara

    30. Hei, Ine hete æ og æ lure på om det er vanskelig å bli skuespiller ? Jeg har veldig lyst men jeg vet ikke hvordan man blir det:( Du er min store inspirasjon:) håper på svar:)

    31. Jennie er så fast leser og så stor fan håper du kan ta bilde av deg og skrive kor mange grader det er og utsikt og ja er kjempe stor fan kan du følge meg på instagram vet det er mange som spør men eg har så så lyst er kjempe stor fan heter idagjerden på instagram love u Jennie Sofie

    32. Så fin blogg du har!
      Jeg har forresten laget en header til deg! Den du har nå er jo kjempefin, så vet ikke om du vil bruke denne, men jeg tenkte du kunne få se det! Klikk deg inn her: http://bildr.no/view/VXVpalZn
      Om du skal bruke den vil jeg gjerne at du linker til den som har laget den ,altså bloggen min. Du trenger ikke altså, men det hadde vært greit at du fortalte hvem som hadde laget den! Håper du liker den! <3

    33. Hei Jennie. Jeg skal nå snart få Iphone 4s. Og jeg er jo helt ute av meg.. Men vet du hvor lenge man skal lade mobilen før bruk?
      Takk på forhånd 🙂

    34. Hei! Leser bloggen din mange ganger om dagen elsker den<3 lurte på om du kunne ta bilder av der du bor å ta bilder av butikker å spessielle steder du drar?:), jeg har ett annet spørsmål å men det handler ikke om dette. Jeg lurte på om du kunne lage en video av forskjellige steder inni huset ditt?foreksempel rommet ditt (osv) klem Nora.H

    35. Hvordan blir du skuespiller?:) du er mitt idol for å bli skuespiller 🙂 jeg har ønsket å bli skuespiller siden jeg var 5 men har aldri vist hvordan man blir det:( håper på svar klem ine

    36. Tusen takk Jennie❤❤ jeg synes du er fantastisk❤❤ såååå bra at du så kommentaren❤❤❤

    37. Heter @emiliembieber på instagram jeg har meldt meg på konkurransen din!! Håper du ser mitt bidrag❤❤

    38. Ok, hvor mange dager skal du være i Østerrike??
      Elsker bloggen din😍❤, er det noen andre i jenter som har blogg??
      Kan du tipse noen andre blogger jeg burde lese som du leser??

    39. Jeg synes du har en super blogg og jeg skjekker den så fort jeg har tid.
      Nå driver jeg og pakker fordi jeg skal til Albania i kveld.
      Flyet går 23:30!!:)<3

    40. Hvis du går inn på pia01_elliot på instagram, kan du se det jeg har skrevet på bioen min om bloggen din!!!!!❤❤❤💋

    41. For You jennie❤
      Therese only 1 thing 2 do 3 words 4 You i love you💕❤
      Du betyr så mye for så mange,❤ spesielt mye for meg💕💕
      Du er modig tøf.
      Du er kjempe god til å turne og danse💕💕
      Du er en så utrolig fantastisk jente og det kan ingen forandre😻
      Du er mit store forbilde og jeg vil Altid være med deg💕
      Du tør å vis deg fram slik du er og det er noe mange ikke tør❤❤
      Du er utrolig pen,morsom,snill,tøf,glad,nydelig,hjelpsom,perfekt,grei person og jeg vil bli så mye kjente med deg💕💕
      Du er forbildet mit❤
      Jeg vil bli som deg💕❤
      De 5 største ønskene min er at du❤
      kommenterer et bilde av meg på instagram💕
      Og at jeg kan få en shoutout av deg på bursdagen min den 18 juli❤❤
      Å at du kan legge megvtil som amandal1999på skype💕❤
      Å at jegbkan få dele et supert øyeblikk med deg😻
      Å a t jeg kommer til å få møte deg en dag😘💕
      Vis de 5 ønskene blir oppfylt så kommer jeg ikke til å greie å beskrive det en gang❤❤
      Vær så snill å fortsette og følge meg på instagram og at du kommer tilrå fortsette å like bildene mine på instagram fordi da føler jeg at jeg kjenner deg og det føles godt❤💕😘😻😍
      Jeg vil aldri glemme deg jennie❤❤
      Jeg har en øveraskelse til deg så jeg skal sende i posten til deg men jeg trenger å vite hvor du bor😻😘bare vis du vill asså og vis du ikke vill si det til alle så kan du bare sende det på skype til amandal1999💕💕 håper dette kan skje med meg for en gang skyld❤❤ har aldri opplevd noe fantastisk bra som dette før💕😘
      Jeg har veldig lyst til å vise deg albumet mit med de 1000 bildene mine av deg❤💕💕
      Elsker deg mere en noe annet jennie😻💕
      Jeg hadde aldri skrivet dette til en person jeg ikke brydde meg så mye om som det jeg gjør med deg💕😻
      Jeg håper du får en superduper sommer ferie🍦👙☀💕
      Elsker stilen din jeg har kjøpt masse av de samme tingene som du har💕❤
      Jennie jeg håper du forstår at jeg er en av dine største fans og at jeg aldri kommer til å glemme deg❤❤
      Du betyr mere en noe annet for meg og det håper jeg du kan forstå💕
      Håper at du ikke kommer til å glemme meg😘💕
      Håper jeg kan vinne den konkurransen du har nå💕det hadde vært supert men alle har jo sjansen til å vinne da å det er jo superbra❤💕😘😻👍
      Love You jennie💕💕💕💕💕💕💕💕💕❤
      Takk for alt du har git meg❤❤❤
      Hvordan skal jeg få takke deg??????☀☀☀☀❤❤❤❤❤❤❤
      God sommer til deg søta mi elsker deg sååååå høyt☀👙🍦☀☀☀☀☀☀☀☀❤❤❤❤❤❤❤❤
      Har brukt over 1 time på denne kommentaren håper du har blitt fornøyd?? Og forstår hva jeg mener og synest om deg❤❤❤❤❤???

    42. Jeg ville bare si at du er skikkelig pen, skulle ønske at jeg kjente deg! Hva er din favoritt berg og dal bane på Tusenfryd?

    43. Amanda: jeg husker deg veeeeeeldig godt. du er helt klart en av mine aller beste følgere ? jeg ser på bilder av deg og du er jo utrolig vakker så du må være veldig fornøyd med deg selv. Jeg er bare meg. Jeg liker ikke sånne bloggere som tror de må være perfekte, for ingen er perfekte. Jeg liker å tulle og tøyse og ha det moro, som folk på min alder bør gjøre. Jeg er sjeldent på skype men du skal ikke se bort i fra at jeg legger deg til en dag søta. ????klem

    44. Tusen takk jennie💕 jeg er ikke perfekt eller fornøyd med meg selv men det burde du vær søte jennie😘❤jeg hater sånne bloggere som tror de må være perfekte!!! Jeg også liker å tulle å tøyes selv om jeg kansje er lit stor til det men jeg liker å være lit barnslig innimellom😘😻👍 tusen takk for det jennie❤❤ du er sper snill som skriver så den kommentarer tilbake til meg💕❤ love You soooooooooooooooooo mutch❤💕😘👍😻☀😋🍦👙😍😸

    45. Hei e e sweet_elise på instagram ,e e lillesøstra til Kristine vet du<3 Du e suuper fiin og snill<3
      kanskje e får møte d en gang<333

    46. Kjære jennie stor fan kan du følge meg på insta???
      Skjønner om du ikke kan forde mange andre og så spør
      Men heter hannahrike01 i tilfelle
      Pliiiiiiiis svar på denne kommentaren:)

    47. Hei kanskje du husker meg email: [email protected] jeg håper du vil sende oss et bilde av en eller flere av dekslene dine:) da kan jeg sørge for at vi kan legge ut akkurat ditt deksel og navnet på bloggen:) håper svar
      -Josefine fra frydaze.no

    48. Kan du ta bilder av det beste du vet med Østerrike? Og bare vis de vil kan du vise din Østerriske familie?! Bare elsker deg og håper vi kan møtes en gang!? Leser bloggen din sånn 20 ganger om dagen. Du virker som en fantastisk jente. Du har skrevet noen kommentarer på instagram bildene mine( heter annanasp) på milkshake bildene. Det var stort for meg!! Håper vi kan treffes en dag og at du tenker på forslaget.

    49. Du er kjempe pen jenniesofie og gleder meg til neste sesong av jenter har du Facebook vist du har ka heter du???

    50. Jeg har en liten overaskelse til deg fra Danmark som jeg lurte på Hvordan jeg skulle få git til deg?! Har du noen forslag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg