Super Lørdag

Hei
I dag da jeg våknet var det god frokost og fint vær. Super deilig:) Det var viktig at vi fikk i oss godt med mat fordi vi skulle være på Glommafestivalen i Fredrikstad.

Det ble ikke bare is til frokost heller:) Jeg spiste også brød med egg og bacon.

Så dro vi til Glommafestivalen. Der var det sykkelløp, tivoli, boder og masse gøy. I bodene var det masse kule og fristende ting. Det var lakris- boder, fudge-boder( fudge er en slags fløtekaramel)l. Det var også boder med masse forskjellige deksler.

OMG!!! Se så mye forskjellig:)

På tivoliet var det masse forskjellige karuseller i tillegg til et pariserhjul.

Måtte tilslutt ta en liten pause da to søte jenter kom bort og spurte om jeg kunne ta et bilde med dem. Super koselig<3

Tiden gikk så fort at vi måtte opp til bilen igjen og ta ny lapp. Så skulle vi spise middag. Det var supergodt og vi hadde god utsikt.

Mmmmmm….!!!

Da vi kom hjem til hotellet igjen dro vi til badeland og var der i noen timer. Elsker å bade og å ta skliene.

På kvelden dro vi til Superland og der var vi med på quiz. Etter det spilte vi en runde minigolf. Super gøy.

Nå ligger jeg i senga og ser på TV. I morgen skal vi på inspiria og til Sverige. Gleder meg. Natta:)

Hva har du gjort i dag??!
Klem Jennie

32 kommentarer
    1. åååå jeg skulle ønske en av de to jentene var meg!!!<3 jeg har Såååå lyst å møte deg!!!:* jeg kunne død for det!!<3 du er så nydelig,omtenksom,snill og masse annet.:* jeg misunner deg sååå mye:* jeg har ikke ord for hvor mye du betyr for meg <3 kan jeg ikke værså,værså,værså,værså,værså,værså snill å få møte deg en dag???:* elsker deg mer en noe annet:*tusen klemmer fra amanda<3 elsker,elsker,elsker,elsker,elsker,elsker,elsker deg jennie<3333 :***

    2. Hei jeg er stor fann elsker deg å jenter jegf vil så møte deg !!!!!!!!!!! møtes? kjekk bloggen min amandaheart.blogg.no

    3. Tror jeg så deg på Glommafestivalen:) var ikke helt sikker på om det var deg, så finne ikke bort;) men var hvertfall på den festivalen jeg også:D
      Det er Kjempekult der!!:)

    4. Høres ut som en skikkelig fin dag❤ hadde hatt veldig lyst til å være der selv❤ mmmmm godteriet ser veldig godt ut🍭 elsker bloggen din Den er utrolig fin❤ du høres ut som en snill, hyggelig og du er pen og en super snill venn❤ klem fra en stor stor fan

    5. Heii<3 kan jeg spørre hva du heter til etternavn du trenger ikke svare om du ikke vil du bestemmer selv!!<3<3<3

    6. Såååå hyggelig! Høres ut som du har hatt en fin fin dag!:) Har gjort litt forskjellig i dag jeg…
      Her er noen spørsmål til deg: ⤵⬇👇⏬
      1. Liker du å danse?
      2. Kan ikke vi treffes en gang?
      3. Kan du ha må gjøre video igjen?
      4. Har du mange gutter som er forelsket i deg?
      5. Har du kjæreste?
      Her får du ros: ⤵⬇👇⏬
      Du er et STORT forbilde for MANGE ! ( inkludert meg selv )
      Du tør å være deg selv og det er en ting ALLE liker!
      Du har sikkert mange gutter etter deg, bare du ikke vet det❤ Når noen er vakre ( sånn som deg ) men ikke vet det helt selv, er det noe av det som gjør en selv vakker.
      Du er ikke en jente som tror hun selv er kjempe vakker fordi hun har på MASSE sminke!
      Du fortjener det beste, å det håper du får !
      Nå må jeg snart slutte før jeg skriver en HEL bok!❤
      Klem❤❤

    7. Du bare må hoppe på den trampolina som er ved siden av inspiria/parkeringsplassen på superland. Og ziplinen, tok den på fredag! Kos deg masse videre! <3

    8. Hei:) Jeg vet ikke om du så meg,men da dudere gikk på brygga (der det var mange restauranter etter hverandre) så gikk jeg rett ved siden av deg❤❤❤❤❤
      Vet ikke om du så meg eller ikke,men hadde på meg blå solbriller-brunt hår-lyseblå jakke osv…
      Hilsen meg

    9. Hei Jennie, jeg lurte på en ting, for du skjønner det at jeg også vil lage meg blogg, men jeg aner ikke hva jeg skal kalle den for.
      Så derfor lurte jeg på om du hadde et passende navn til den.
      Klem Julie

    10. Du er utrolig fin! Skulle virkelig ønske jeg var deg! Men jeg har et spørsmål til deg: Hvordan får du sånn design. Som du kanskje ser på min blogg, merker du at jeg har brukt camstar, og det ser ikke fint ut heller.. Hvordan fikk du designet ditt slik?
      Hilsen Mona<3 :*

    11. Mathilde: Tusen takk. Det er super koselig å høre sånt.
      1. Ja jeg liker å danse

      3. Det kan jeg sikkert men vet ikke når, har mange videoer jeg må få gjort, eller det er noen. hihi:)
      4.Vet ikke om noen er forelska i meg. Eller jeg vet hvertfall om 2.
      5. Nei, jeg har ikke kjæreste.

    12. Tuuusen takk for svar Jennie!!:)
      Hvorfor svarte du ikke på når. 2?
      Skjønner hvis du ikke vil møte meg…
      Hadde bare hvert SUPERT!
      Men ja…
      Klem

    13. Julie lillebråten du kjenner henne jeg var sammen med henne en stund så slo jeg opp med hun å så spurte du meg!!

    14. Du er helt perfekt Jennie❤
      Du har kjempe mange fine bilder😂
      Du er veldig flikk på jenter alltså og skuespille elsker deg☺
      Du er fantastisk😇

    15. Hei, Jennie nå har jeg laget meg en helt random blogg å der har jeg nå lagt ut et innlegg hvor man kan kommentere hva den ekte bloggen min skal hete. Håper på at du skal kommentere et bloggnavn til meg. Please:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg