Stem på min godtepose

Hei

I dag har det vært skikkelig drittvær, men det har egentlig vært ganske greit. Jeg trengte en rolig daffedag hjemme. I dag har jeg designet min egen godtepose og har nå muligheten til å vinne 100 slike poser. Hadde syns at det hadde vært såååååå gøy om jeg vant for da kunne jeg sendt slik pose til maaaaange av dere snille og gode følgere på Instagram og lesere av bloggen.


 Håper du tar deg tid til å stemme. Kanskje nettopp du får en pose om jeg vinner. Du må følge denne linken. http://www.nidarfavoritter.no/favorittpose.php?pose=11107 Nå er jo nesten denne uken over, så det er enda viktigere å stemme neste uke egentlig. 

Klem Jennie

http://www.nidarfavoritter.no/favorittpose.php?pose=11107

70 kommentarer
    1. Hei jennie ..
      Jeg prøver å stemme, men det går ikke…:(
      Har prøv altså, men det går ikke!:(:( Føler meg dum, for jeg har såå lyst å stemme, men det går ikke.. Sorry,sorry,sorry!😰 håper det går bra..?

    2. Så fin den ble,Sorry ,men klarte ikke å stemme✌💕Kan prøve igjen😎Følge meg på instagram? Navn:juliaroed ,bare lurer🌸😍

    3. Heei om du kan føle meg på bloggen pliss det er meg
      Fra instergram saragranberg4 ❤❤❤
      I love you ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    4. Eeeeeeeeeeelsker bloggen din og deg!!!!!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤
      Kommer til å lese denne fantastiske bloggen FOREVER!
      Jeg synes du er suuuuuper pen, kul og er/virker utrolig hyggelig! Er uansett 100% sikker på at du er hyggelig å!:) du har verdens beste blogg! Jeg sjekker bloggen ca.hele tida!:D jeg ser på JENTER også. Det er veldig bra jeg er sååååå fan av det og denne bloggen da:)
      Håper du fortsetter å skrive på denne bloggen så lenge du kan!;)
      Mange klemmer fra en stor fan av deg, Tuva<3

    5. Har ikke Facebook:(
      Skulle ønske jeg hadde instagram og da hadde du vært den første jeg hadde følgt💜

    6. Heei! Stor fan av deg<33 Bare lurte på om hva Even (fra jenter) heter i virkeligheten?
      Stoor klem fra Lilly

    7. har stemt på den<33 godteposen din er fin:)
      jeg elsker bloggen din, jeg leser den hver eneste dag, følger deg også på instagram 🙂
      du er kjempe kul og du virker VELDIG snill!
      jeg bare lurer på noe: når du går på shopping sentere eller noe sånt er det folk som spør etter autografen din eller om å ta ett bilde med deg?

    8. Nydelig gofterposr!Vis den hadde vært i butikken hadde jeg
      Kjøpt dem! Men kan ikke stemme siden har ikke facebook:)

    9. Hei!jeg lurte på hvordan du får redigert
      videoene?håper du vil besøke bloggen min…
      Marte101.blogg.no

    10. Hei jeg har stemt på posen din den var så kul!men lurte på om du kunne besøke bloggen min?
      Marte101.blogg.no
      Det er ingen som vet om den så jeg hadde blitt kjempe glad om en fra JENTER hadde besøkt den!
      PS:elsker bloggen din,hvordan redigerer du videoene?

    11. Hei! Jeg kan ikke stemme fordi jeg har ikke facebook, men vis jeg har hatt det har jeg kommet til å stemt! 🙂
      Stoor klem fra Julie <3

    12. Har sefølgelig stemt på deg Jennie😻😽 er en kjempestor fan av jenter du spiller skikkelig bra!;) håper du vinner 😸kos deg masse i sommerferien
      Klæm fra Oda😽

    13. hei jennie
      jeg lurte på om hvordan man fikk inn vidior på bloggen.
      mit størte ønske er og snakke med deg.
      om du kunne svare hadde det vært veldig snilt

    14. Hei jeg lurer på en ting? Pplliiss svar. Jeg lurer på om sesong 2 av jenter vil handle mest om Emilie denne gangen enn Maja og att det viser fra Emilie sitt perspektiv siden på jenter. No sesong to er det en video og der sier de Emilie og viser bilde av henne? Pplliiss svar

    15. Søren! Så dumt at jeg ikke har Facebook ! Har du det Jennie?
      Jeg skulle så gjerne stemt på deg❤ Fin godtepose, alt godteriet som var i den er det jeg liker:)
      Lykke til og håper du vinner, hilsen veldig stor fan❤❤❤

    16. Hei! Så dumt at jeg ikke har Facebook!! Har du det Jennie?
      Hvis jeg hadde det skulle jeg stemt, det var fint design og jeg liker akkurat de godteriene som var i posen❤ håper du vinner, lykke til!!
      Hilsen veldig stor fan!❤❤❤
      PS:kan du følge en av brukerne mine på instagram? Linahvirik eller this_is_linahv?? Da hadde jeg blitt overlykkelig ,for det er min største drøm❤❤ skjønnerhvis du ikke kan da:)

    17. Jeg har stemt❤ Jeg ha å lagt en pose og jeg ville blitt kjempe glad om du kunne stemme på min (Linea Elisabeth) heter jeg der og posen min heter lineaes sommer godteri kan du pliss stemme på den? klem😉

    18. Hei, du er utrolig pen! Jeg har dessverre ikke facebook så kan ikke stemme på godteriposen din selv om jeg har utrolig lyst til det.. men jeg har instagram så lurte på om vi kanskje kunne få litt kontakt der.. heter: marinahaavik 🙂 jeg tvinger deg ikke, men det hadde vært veldig koselig<3 Sorrrry for at jeg ikke kunne stemme på godteriposen din:(:( klem Marina <3<3

    19. Hei jennie du er sykt kul elsker bloggen din
      Follow meg på instagram og jeg follower tilbake (somayakader) heter jeg:D:D<3<3

    20. Hei. Har stemt med mamma, pappa, min og broren min sin facebook. Men kan hvem som helst melde seg på? Har forresten sagt til mange i familen at de mæ stemme på den!!!♥♥♥♥

    21. Hei jennie sofie<3 jeg stemmer på din hver time! du er min største fan<3 jeg vet at du spiller håndball og det gjør jeg også<3 jeg lurte på hvor du spiller på banen? kanskje vi møtes på håndball banen en dag, på en cup eller noe! Det hadde vært veldig kult! jeg håper de fleste tar seg tid til å stemme på deg! du er også helt ubeskrivelig pen!<3 jeg håper jeg treffer deg en vakker dag! håper du leser denne kommentaren! og håper du skriver tilbake! du finner meg også på instagram: nora350! Klem<33

    22. Hei. Har stemt med mamma, pappa og min + broren min sin facebook. Har også sagt til familen at de mæ stemme på deg. Men kan jeg ogsp melde meg på? Mener at liksom hvem som helst kan melde seg på??♥♥♥

    23. Vil gjerne stemme men kan ikke fordi jeg har ikke facebook:( Jeg hadde men pappa slettet den fordi det ble bare tull med klassen osv.. Jeg er en stoor fan!! Faktisk din største fan! Du er alt en venn kan ønske sei! Håper at du leser denne kommentaren:)
      Ønsker du å følge fans på instagram??♥

    24. Hei, har dessverre ikke Facebook men hvis jeg hadde stemt hadde jeg selvfølgelig stemt!!! Er så lei for det:( Klarer ikke å slutte tenke på det fordi jeg føler at jeg ikke støtter deg!!!!:(

    25. Hei jeg kan ikke stemme så jeg gjør det her! Jeg stemmer på din Jenniehsofie fordi du er en fantastisk designer!! Elsker deg og mere av deg😍 du er et for bilde for meg selv om jeg er 12år♥ hva skal jeg gjøre? Jeg ønsker du skal følge meg 😘 hva skal jeg gjøre For og inponere deg og de andre i filmen jenter?!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    26. Stemte på godteposen din Jennie! Super fin pose! Da jeg så den var. Jeg bare: WOW! Kjempekul! Hvordan klarte du å designe posen din?? Gjorde du med data??? Eller håndlaget???

    27. Jeg er så lei for det !
      Men jeg har ikkje Facebook… 😭👎
      Så da kan eg ikkje stemme på deg ! 👎😩
      Jeg kunne ønske jeg hadde det for da hadde jeg stemt på deg med en gang !
      Og jeg kunne skrevet i 1111111000 liv uten
      at jeg hadde kommet halvveis om hvorfor !
      Du fortjener og vinne ❤💋
      Det er så dumt at eg ikke kan stemme for eg har så lyst til og stemme på din pose !
      Jeg er kjempe kjempe stor fan og sinsykt mesunnelig på deg !
      Og dette skriver eg overhode ikke fordi eg vil ha godteri vist du vinner , jeg skriver det fordi det kommer fra hjerte ❤
      Jeg vil veldig at du skal vinne , jeg er glad i godteri Men bryr meg ikkje om jeg ikkje får!
      For det er ikke det så er viktig , at du vinner er viktigst av alt❤
      Jeg elske deg ❤
      Klem mathildejento på instagram 😘

    28. Ååååneeeei, jeg har ikke facebook så jeg kan ikke stemme 🙁 🙁 Beklager så mye altså, jeg hadde selvfølgelig stemt på deg om jeg hadde! 🙁 <3 Krysser fingrene for at du vinner, posen var kjempefin 😀 <3 LYKKE TIL!

    29. Hei! Igjen! Ja, jeg skal kaste til deg vettu:P vi får vente å se da! Så kan vi jo bli litt bedre kjent! Men husk navne mitt da! Det fulle navne mitt er egentlig Nora Elise<3 klem!

    30. Har fått hele familien min til og stemme<3
      Håper vikrelig at du vinner 😀
      Men vordan får vi di godte posene :)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg