St.Hans

Hei

I dag hadde jeg besøk av en venninne og vi lagde mini-muffins fra Møllerens. Og da mener jeg virkelig MINI:)  Vi lagde også video men den kommer nok ut i morgen. Da de var ferdige pyntet vi de. Etter det tok vi på oss ansiktsmasker og så på film i mens vi koste oss med muffinsene. De var super gode, men de skulle vært litt større. Hihi<3

SER DE GODE UT?

Etter på dro jeg og mamma,pappa,lillesøster og lillebror på resturant. Der bestilte jeg sushi. Elsker sushi<3 Det samme gjorde lillesøster. Det smakte super godt. Til dessert hadde jeg is med sjokoladesaus. Nam nam:)

SUSHI:)

Når vi var på vei hjem bestemte vi oss for å ta en tur ned på stranda. Der var det dans, musikk og bål. Super morsomt og se de danse i rare og morsomme kostymer. Nå sitter jeg bare og slapper av og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

SE SÅ FINT!

Apefrosk???? Hæææ….HIhi:)

Hva tror du det er???

Klem Jennie<3

45 kommentarer
    1. Det så godt ut!:) Jeg lurte på om du var med på audition til “barnas resturant”, syns jeg så deg der. 😀

    2. Det så godt ut !
      Men jeg lurer på en ting.Hvordan får du det sånn at noe går fortere en andre i videoene dine og hvordan forandrer du stemmen ? 🙂
      Blir glad for svar 🙂

    3. Hahah. Satser på at det er en apefrosk da.
      Har også feirt St.Hans, men jeg kommer fra en plass på Vestlandet og her kaller vi det Jonsok….

    4. Hei Jennie Sofie 🙂
      Ser ut som at du hadde det koselig! Håper du hadde det og 😀
      Elsker bloggen din! Leser den hver eneste dag <3 Stå på!
      Stor klem din største fan <3 Ikke får å være en av dem som maser og sånt, men hvis du følger meg på Instagram hadde jeg dødd av glede! Privat bruker men sier ja til deg! Heter Caro_Line00 🙂
      Mener ikke å mase asså! Digger deg! <3
      Klem din aller største fan: Caroline

    5. Hei♥♥♥
      Jeg lurte på om du hadde noen tips om hva jeg kan skrive om på en blogg!!
      Jeg har lyst på en blogg men vet ikke hva jeg skal skrive eller noe sånt.
      Har du noen tips?
      (Ps: digger bloggen din♡)
      Håper på svar!!

    6. Kan du plis svare på dette spørsmålet???pliiiiss!!
      Hvordan legger du ut video på bloggen bare lurer😝for jeg vet det ikke.

    7. Hei, har du noen tips til hvordan jeg får bloggen min like fin som din? Hvordan fikk du sånn stor og fin skrift i headern?

    8. Hei Jennie:) Jeg ville bare si at, du syntes kanskje at du ikke er perfekt. Men i mine øye er det det:) Stemmen din er perfekt, Måten du er på er perfekt. Stilen din er perfekt! Hele deg er perfekt!!! Klem Synne!

    9. DU ER SÅ DUM!? LÆR DEG Å BLOGGE! OG DU TAR TING FRA BETINA FARINETTI!! DU ER STYGG FORRESTEN, ØYNENE DINE ER FOR TETT SAMMEN OG ÆSJ FINGRENE DINE! NESA DI ER VERST. TIPS: LÆR DEG Å BLOGGE, HERREGUD ER DET MYE Å BE OM??!!!!

    10. Heii <3
      Elsker bloggen din og alt !! <3
      Men jeg har ett spørsmål til deg;
      HVOR LAGTE DU HEADEREN ? : )

    11. Ser kjempe koselig ut, jeg begynner i 8. Klasse til høsten. Lykke til i 7. Klasse når du begynner. Ps: du er veldig flink skuespiller

    12. Hei 🙂 jeg lager blogg design til bloggere og hadde vært veldig gøy om je gkunne fått laget til deg også 🙂
      Helt gratis selvføgelig, og designe tblir akkurat slik du vil ha det 🙂
      Hvis dete faller i interesse, send meg en mail : [email protected]

    13. Kan du sette i gang med en ny spørsmålsrunde? ;)I såfall, her er noen spørsmål jeg lurer på?
      Hva heter din ALLER bestevenn?
      Når du sminker deg, hvilken sminke bruker du da?
      Kan du vise hvordan du lagde headeren din?
      Er du flink i handball?
      Hvilken plass har du på håndballbanen? 😉

    14. Skulle likt å se din blogg, og bilder av perfekte deg. Du må jo være perfekt siden du kan snakke stygt om andre. Du vet du har IP adresse. Vet jo adressen din, altså hvor du bor.

    15. Heei♥ digger deg og bloggen din😊
      Men lurer på en ting, har du spotify? Visst du bar det kunne du kanskje legge ut dine spotify lister på bloggen?♥♥

    16. jeg leser bloggen din hver dag og elsker den<3!!følger deg også på instagram<3der heter jeg loubje123<3jeg elsker bloggen din og syntes du er super flink til å blogge<3er superglad for at du legger ut et nytt innlegg hver dag for hvis ikke hadde det vært kjedelig:( du er helt utrolig vakker og nydelig du er ubeskrivelig vakker<3 utsende ditt er helt perfekt og elsker bloggen din får det du blogger om<3 du er en god blogger og bra du ikke ar som ale de amdre som bruker syyyykt mye sminke hele tiden og gjør alt får og være perfekte og se nydelige ut<3 men du er den du er og er morsom på videoer og kan tulle og ikke hele tiden være perfekt som noen av de som er på topplister ,jeg syntes du burde vært på 1.plass på blogg.no for du har den beste bloggen jeg noen gang har lest<3 elsker deg <3 du er nydelig :):D<3 elsker utsende ditt <3 😀 misunner deg super duper mye<3 😀 er en stoor fanog du er et stort forbilde for meg<3 MENER ALT DETTE<3 du er super <3 du er best Jennie Sofie <3<3<3<3<3<3gleder meg til det neste innlegget ditt<3
      Klem Louise<3<3 :):) :D:D:D:D<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg