Hmmmmmm

Hei

Sitter og tenker på at i morgen er det siste skoledag før ferien. Det blir jo en kort kosedag og jeg gleder meg veldig. En ting som jeg syns er litt teit er at de har sluttet med en lang tradisjon på skolen. Før var det alltid lov til å ha med seg en brus og litt godteri siste dagen før sommeren, men det har vi ikke fått lov til på noen år nå. Gleder meg også veldig til å slippe å stå opp tidlig om morningen, jeg liker å sove litt lenge. Pluss at jeg ser frem til å være lenger oppe om kveldene. Så får jeg mer tid til å blogge, lage eventuelle videoer, bake og være med venner. Skal være en del hjemme i starten av ferien, men satser på flere turer til Tusenfryd, mange deilige dager på stranda og besøk i fra venner jeg ikke ser så ofte ellers. I dag har jeg vært sammen med noen klassevenninner og kamerater etter skolen. Vi hadde det veldig moro i sammen på kunstgressbanen. I dag var det soooool og i morgen er det meldt regn, kjempedumt. Om det  regner på lørdag håper jeg på litt shopping på et storsenter. 

VENNER PÅ SKOLEN


SOOOOOOL PÅ KUNSTGRESSBANEN

Neste video jeg tenker å lage er romvideo, om ikke dere har noen andre forslag da. Legger med et par bilder som forteller bittelitt om rommet mitt. 

Syns du jeg skal lage romvideo?

Klem Jennie

101 kommentarer

Siste innlegg