Vennskap

Hei

Jeg er som en helt vanlig 12 åring. Jeg opplever de samme tingene som de fleste av dere på min alder. Rollen min som Hedwig i JENTER er veldig ulik meg selv, men mange av scenene er som tatt ut av livet mitt. Mange av dere kjenner dere vel også igjen i nettserien? Jeg ser stadig vekk på Instagram at flere unnskylder seg overfor venner med bilder og gode ord, og jeg syns det er superviktig å få bagateller ut av livet så fort som mulig. Det er utrolig sjeldent, ja jeg vil vel nesten si aldri at noen virkelig er SLEMME, det er vel heller tullete missforståelser, misunnelse eller andre dumme ting som er årsaken til teite krangler. Jeg opplever jo å få en del dumme kommentarer til meg både på instagram og blogg, men jeg velger heller å fokusere på alle de positive tingene. Jeg følger drømmen min og jeg vet at jeg bare må tåle dette. Jeg har et råd til alle dere som syns ting har blitt gjort feil, sakt feil osv, tørr å ordne opp. Det er ganske skummelt jeg vet det, men det føles veldig godt etterpå. Inviter til en kopp te, boller eller kveldsmat og snakk ut. Klemmen du får til slutt gjør så godt også. 

Krangler du med venner, savner du en venn? (akkurat som Maya i JENTER savnet Thea i JENTER)

Klem Jennie

56 kommentarer
    1. Jeg har ikke akkurat krangla med en venn men hun er litt sur vet du hva vi kan gjøre kan vi ikke møte deg en gang for å prate det ut

    2. Hei igjen hvis du kan etter sommerferien kan vi møte hverandre fks. Du vet Kiwi i mortensrud vi kan møtes der.

    3. Så utrolig fint det du skrev❤ jeg har krangla med flere i dag😢 savner to venner som har begynt å være / leke sammen alene og vi var en gjeng på tre… Så i friminuttene går jeg rundt alene og føler meg teit😢…

    4. Nei, eller kanskje litt☺😊 men jeg savner mest kjæresten min (x’sen) min jeg slo opp fordi noen sa at han var utro😔 men sanheten er at han ikke var det å nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han!😭😢😪
      Jeg savner han.

    5. Åh du er så modig så tørr og stå fram, du er forbildet mitt!:)
      Lurer litt på hva krangelen handlet om!:)
      Du trenger ikke snakke om det hvis du ikke vil, men jeg bare lurer!
      Stor FAN av JENTER!:)

    6. Skulle så ønske vi var venner Jennie! Du er jo så:
      Søt
      Snill
      Grei
      Pen
      Kul
      Vakker
      Morsom
      Best!
      Her er det navnet ditt står for:
      J=Jentete
      E=Elegant
      N=nydelig
      N=nyskjerrig
      I=intelligent
      E=en god venn
      S=søt
      O=omtenksom
      F=fin
      I=innmari pen
      E=enten er du kulest i verden eller søtest! Klarer ikke bestemme meg!😅

    7. ❤❤❤❤ I stad var jeg både lei meg og deprimert. Men når jeg så at du svarte kommentarene mine ble jeg universets mest lykkeligeste menneske! Håper jeg treffer deg en gang! Tuuuusen takk for svar!;) har du skype foresten? I så fall kan vi bli venner❤❤❤❤

    8. Hei. Jeg er en veldig god venn av Sofia , du vet hun som spiller rangnhild i Jenter, jeg vet at dere har vert litt sammen i det siste😃 det er jo veldig koselig😀 jeg vet ikke om Sofia har fortalt om meg så du vet nok ikke hvem jeg er😔 men jeg møter deg sikkert en gang 😀Jeg vil bare si at jeg elsker Jenter og spesielt Bloggen din❤ Vis du skal finne på noe med Sofia en gang så ses vi sikkert.
      Elsker deg❤
      Hilsen Thea

    9. Hei. Jeg er en god venn av Sofia, du vet hun som spiller Ragnhild i Jenter😀 Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din og alt ved deg . Jeg bare lurer på om du skal finne på noe med Sofia en gang eller om dere bare er sammen ved innspilling ? For vis dere skal til Sofia en gang bil jeg gjerne møte deg❤ Svar så for du kan💛💙💜💕💞
      Hilsen Thea

    10. Sikker litt rart å spørre om men har du hatt tannregulering før du har så pene tenner!!<3
      Klem Tomine!!<3

    11. Jeg lurte bare på om hvordan man får sånne bilder og skrift helt øverst på bloggen? Du har så utrolig fine bilder å skrift øverst?? Elsker bloggen din å deg:-) du er så utrolig pen,snill å sikkert en super venn, kunne ønske jeg var venn med deg❤

    12. Hei !
      Dette er kanskje et ganske så teit spørsmål, men jeg har lest nesten alle inleggene dine å da leste jeg at du hadde sessongkort på tusenfryd. Å jeg og familien min skal på tusenfryd den 25 og den 26, å det hadde vert veldig kult om du hadde vært dær da, diden du har sessonkort. det er ingen tvang, men det hadde vært utrolig kult om jeg så deg.
      Men om du ser dette hadde det vert veldig kult om du kunne sekket ut bloggen min : vblj.blogg.no

    13. Hei JennieSofie! Hvis du ser igjennom bloggen min. Så ser du at jeg har møtt Shirin fra JENTER og klemt hun og tatt bildet med 🙂 Du har en kjempe fin rolle i jenter men du er veldig fin også i virkeligheten! 🙂 Godtar du meg som venn <3? ps: hvor skal du i sommerferien. Men skal Maya og Even bli sammen igjen. Da må hun ikke såre han da xD Hehe.

    14. Aida: venn hvor? Hva heter bloggen? Jeg skal til Østerrike og Italia i sommerferien. Hva som skjer i henter har jeg ingen ting med, spillerbkun den rollen jeg har i serien 🙂

    15. Hr du snapchat eller skype? Hvis du ikke vil si det, kan du si at ikke du vil si det da så jeg vet at du har sett kommentaren i hvertfall:)

    16. Sier man Jennie akkurat som Jenny? Bare at du skriver det annerledes? I såfall synes jeg du har et skikkelig søtt navn som passer en kul jente 😉
      <3Jeni

    17. Har sååå mange spørsmål til deg, Jennie 😮
      Kunne du ha en sånn spørrerunde? Hadde vært bra 🙂
      <3Jeni

    18. Hei. Du er en av de mest og kuleste bloggerne jeg har sett. Du tørr og inndørmme at du ikke syntes det er så spessielt kult å få negative kommentarer og det er jeg enig. Du tør og vøre erlig og si at du fokuserer på det positive. Jeg er veldig stolt av seg selv om jeg ikke kjenner deg. Kunne ønske vi var bestevenner. Du er søt, skjønne, verdiful, pen, perdekt og alt. Tenke sånn forsatt. Hadde satt utrolig stor pris på svar♥♥♥♥♥

    19. Kunne ønske du kumme anbefale en ukjent blogg? Kan du prve det? Gjerne fmjlife.blogg.no. pliss hadde blitt overlykkelig♥♥♥

    20. Hei. Kan du anbefale en ukjent blogg? Hadde blott overlykkelig om du haddr valgt min. Hadde grått av glede♥♥♥

    21. Kan du anbefale en ukjent blogg? Hadde blitt overlykkelig om du haddr valgt min. Haddr grått av glede♥♥♥

    22. Du er sykt kul! Jeg gikk bare på en tilfeldig blogg på topp bloggene så var det din! Ble glad når jeg så at jeg kom inn på din blogg! Jeg synes du er SINNSYKT kul å pen IRL du er den fineste jeg har sett på NRKSUPER!!<3<3 Åsså lurte jeg på om du var nervøs når du var på audisjon for å være med på JENTER

    23. Hei, veldig fint innlegg ,men jeg bare lurer på noe om jenter! Blogger Maya (vet att hun ikke heter det på ekte) i sommerferieien også? Håper det !!,, Ps: Elsker Jenter og bloggen din!, 😄😄😄😄

    24. Så velskrevet bloggen din er, med tanke på at du bare er 12 år. Du virker som en klok og tøff jente!

    25. Hei jennisofie har lest i bloggen din nå den er utrolig kul,jeg og en venninne så deg på storsenteret på ski utenfor oslo på lindex .Du og moren din var der 🙂 jeg føler utrolig mye med på jenter kunne ønske jeg fikk en sjanse som deg til og veremed i enn sånn tv-serie som vises foran utrolig mangen mennesker og bagatelene mellom maya,shirin,emilie og tora mot deg som spiller hedwig og thea og guttene i klassen gleder meg mye til sesong 2 min blogg heter stinz.blogg.no 🙂

    26. hei jennie<3 jeg er en stor fan! men jeg tror jeg aldri kan få møte deg...:( for jeg bor i bergen. jeg skal begynne i 7 klasse til høsten sånn som deg<3 hehe vet ikke helt hvorfor jeg er så stolt over det da...hehe<3 jeg synes bloggen din er den beste bloggen! bloggen din er jo på forsiden på blogg.no! jeg har og en blogg.. den heter: solamol.blogg.no
      og til slutt, må jeg bare si, at du er UTROLIG PEN!<3
      <3 solveig

    27. Hei jeg har en besteveneine som elsker deg og bloggen din jeg og gjør det men hun og jeg vil hvite hva maya heter skriv til bake

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg