Halvveis i helgen

Hei

Da har det blitt lørdag kveld og sannheten er vel nå at jeg faktisk kjeder meg litt. Kusine Thea er allerede dratt hjem og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på . Mange har spurt meg om jeg kan lage video av hvordan jeg tar på meg bandana, men blir ikke det litt teit video……? I dag sov jeg egentlig alt for lenge. Ble litt irritert da jeg ble vekket i dag fordi jeg trodde det var tidlig, men så var faktisk klokken 10.30. Etter frokost syklet hele familien pluss Thea til markedsdag på senteret der vi bor. Der var det mange salgsboder, smaksprøver og mange folk, supert at været var så bra også. Jeg fikk flere spørsmål i fra venner om å dra på stranda, men det hadde jeg ikke mulighet til i dag, pluss at jeg syns at det har blåst ganske mye i dag også. Om det er fint vær i morgen kanskje jeg tar meg en tur ned for å bade litt.Her kommer noen bilder, noen kjenner kanskje noen av bildene igjen fra instagram. 


Syns du jeg skal lage en video av hvordan jeg tar på bandana, eller ikke?

Klem Jennie

81 kommentarer

Siste innlegg