Soldag/sunday

Hei

Nå har jeg kommet hjem i fra min venninne som jeg har sovet over hos i helgen. Jeg har brukt ganske lang tid på å lese alle de fine kommentarene på bloggen og å svare på noen av alle spørsmålene. Mange lurer veldig på hvor jeg kjøper alt mulig og jeg ønsker ikke alltid å svare eller å opplyse om det i innleggene. Mye på grunn av at folk tror at det er reklame om jeg skriver det. Jeg har aldri fått noe gratis på grunn av at jeg blogger, om man får noe gratis og skriver om det på bloggen skal man faktisk informere leserene sine om det. Det er da opp til leseren å velge å tro om det er reklame eller om det bare er hva bloggeren faktisk mener om produktene. 

Noen ganger har jeg selvfølgelig lyst til å blogge om noen av tingene mine akkurat som den fine neglelakken som jeg lakket neglene med i kveld og den nyeste lipglossen min, men det betyr altså ikke at jeg reklamerer. Jeg vil bare vise dere noe jeg syns er fint. Jeg vil ALLTID opplyse på bloggen min om jeg skriver om et produkt som jeg får tilsendt, noe jeg ikke tror kommer til å skje uansett. Når jeg legger ut bilder av ting jeg liker eller ønsker meg er det fordi at jeg syns det er gøy å lage kollasjer og jeg søker ofte på produkter jeg liker, ikke for noe annet. 

Denne uken kommer til å bli hektisk, gleder meg allermest til en sommerfest på tirsdag. Hvilken neglelakk syns dere jeg skal ha på tirsdag? En av disse, eller noe helt annet?


Takk for at du tar deg tid til å svare og kommentere

Klem Jennie

36 kommentarer
    1. Jeg synnes du burde bruke neglakken på det minste bildet fordi jeg synes den var finnest og den passer best til lippglossen. Men det er hva jeg synnes😉

    2. Vet at jeg har spurt om hvor du har kjøpt ting, men da
      vet jeg hvorfor jeg ikke fikk svar:) Jeg synes du burde ha på den nederste i venstre hjørne
      på tirsdag:) PS: Enig med Nicoline!:);)

    3. Sykt pen du er. Du er god til å spille Hedwig i jenter. Hadde vert gøy om du kikket på bloggen min, har nettopp startet igjen, så har nesten ingen lesere. Kul blogg.

    4. Heeei<33
      Jeg fant bloggen din i dag og jeg synes at du er den beste av alle barnebloggere!
      Du oppfører deg så voksent i forhånd til andre! Jeg kommer til og bli en fast leser!! Det kan jeg love deg! Du er veldig pen! Jeg har den samme lipglossen og en lik i mørkere rosa:)
      Klem fra meg!
      Ps: jeg hadde en blogg før men jeg sletta den:)

    5. Jeg vet ikke helt siden alle var fine!:-)
      Jeg ville bare si at du har en så utrolig fin blogg også blogger du som en proff blogger. Det er så kjekt å lese bloggen din. Hver gang jeg leser et innlegg så vil jeg bare lese mer av det du skriver. Og hvis du har lagd ut en video ,ser jeg den tusen ganger,selv om de er korte eller lange.
      Du får alltid videoene i tide (og det er utrolig bra) Du virker så snill og hyggelig. Du er veldig pen og har alltid et kult outfit. Du er utrolig flink til å skuespillere. Du var veldig flink til å danse i den videoen.
      Jeg tror jeg må slutte av her før jeg lager en hel bok (heheh) <3<3<3

    6. Den i den nest største ramma.den var mest sommeraktig på en måte den var litt mer happy og sånn litt søtere men kul !! Den var så fin, den lyste liksom opp så det syns jeg ihvertfall!❤❤❤☀☀❤❤☀☀☀

    7. Hei Jennie Sofie. Du er en utrolig flink skuespiller ! Du er perfekt <3 Du virker som en hyggelig jente(på videoene) og på hvordan du er. Jeg syns alt er fint på deg så klarer dessverre ikke velge neglelakk og sånt 🙂 Har laget : @jenniesofiefan på instagram ❤

    8. Den nederste til venstre, men du kan godt ta den til høyre også❤ Alt passer deg Jennie, så legg ut det du velger😘 Klem Cajsa💖

    9. Alle var fine men e likte veldig godt det første bilde❤💜💙 ELSKER JENTER DET ER ET AV FAVORTT PROGRAMENE MINE💙

    10. Kjære jennie sofie♥, jeg syns du burde bruke den du liker best jeg♥ det er det du føler som teller!♥ PS! du har kanskje sett meg på instargram? du har nevnt meg i et par kommentarer♥ jeg heter @evamerieln og så har jeg akkurat lagde en fan bruker! den heter jenniesofiefashion♥

    11. Du er heldig så får spille i jenter hva skjer til sluttet OMG i love you and girls😜 💙💜💜💙💜💙💜💙💜💙💜

    12. hei Jennie
      jeg er stor fan av deg og jeg lurte bare på hvilket kamera de har?
      håper du svarer!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg